خرید اقساطی پنکه بدون پره

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:39:50

فناوری جدید پنکه‌های بدون پره امروزه در دنیا غوغا کرده است. اگر شما تمایل به خرید اقساطی پنکه بدون پره دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی پنکه بدون پره


خرید پنکه بدون پره

پنکه بدون پره توسط جیمز دایسون در سال 2009 طراحی شد. او هم‌چنین، سازنده جاروبرقی نیز می‌باشد. این پنکه‌ها بر خلاف پنکه‌های معمولی دارای پره نمی‌باشند. 

بیشتر شبیه به حلقه‌ای هستند که بر روی یک استوانه قرار گرفته‌اند و عمق بسیار کمی نیز دارند! این سوال پیش می‌آید که این وسیله با این شرایط چگونه کار می‌کند و سرمای مورد نیاز را به وجود می‌آورد؟

مکانیسم به این صورت است که موتور الکتریکی پنکه، سبب چرخش پره‌های داخلی دستگاه می‌شود. این چرخش سبب مکش هوا به داخل می‌گردد. اگر هوای مکش‌شده به حلقه‌های بالایی برسد، مثل سطح شیب‌دار عمل می‌کند و جریان هوا به سمت سوراخ‌های ریز داخلی هدایت می‌شود.

خلا موجود در قسمت پشتی پنکه، سبب هجوم جریان هوایی پرفشار از داخل می‌شود. با برخورد مولکول‌های هوا به یکدیگر، قدرت زیادی پدیدار می‌شود.

در هنگام خروج هوا توان خروجی پانزده برابر مکش ورودی است و این سبب سرمای محیط می‌شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی پنکه بدون پره در قسطی کلاب فراهم شده است.

یکی از مشکلات رایج در تولیدات اولیه این پنکه‌ها، سرو صدای زیاد آن‌ها بود. این مشکل پس از تست 650 نمونه ناموفق توسط دایسون برطرف شد! برای حل مشکل از طبیعت ساختاری گوش‌ماهی الهام‌ گرفتند. به دلیل چرخش هوا در سرتاسر بدن گوش ماهی، صدای دریا به گوش می‌رسد. 

سوراخ‌هایی در پایه پنکه تعبیه شد تا صدای پنکه را از بین برد. نکته جالب توجه این است که از این ترفند در ساخت اگزوز اتوموبیل نیز استفاده می‌شود!

پنکه‌های بدون پره ایمن هستند، در حالی‌که انرژی کمی مصرف می‌کنند، ولی راندمان مناسبی دارند. از نظر ویژگی‌های ظاهری سبک و کم‌وزن هستند و به راحتی حمل می‌شوند. صدای کمی تولید می‌کنند. به راحتی تمیز می‌شوند.

در بیشتر اماکن نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی دو مدل پنکه‌ بی پره که در بازار به فروش می‌رسد، بپردازیم. با خرید اقساطی پنکه بدون پره از یک دستگاه بدون صدا بهره‌مند شوید.

پنکه بدون پره مدل Circle Bladeless Fan

بدنه این پنکه سفیدرنگ است و داخل پنکه، رنگ نقره‌ای دارد. ابعادی برابر با 30x20x55 سانتی متر مکعب دارد و وزن آن 1.8 کیلوگرم است. توان مصرفی این کالا 40 وات است. سایز این پنکه، 12 اینچ است و قطر دایره پنکه نیز، 30 سانتی متر می‌باشد.

با کمک پیچ ولومی می‌توانید سرعت پنکه را از کم تا زیاد تنظیم نمایید. این پنکه قابلیت چرخیدن به سمت راست و چپ و همچنین بالا و پایین را دارد. به علاوه از یک ریموت کنترلی نیز بهره‌مند است. با خرید نقدی یا اقساطی پنکه بدون پره از یک دستگاه ایمن برخوردار شوید.

پنکه بدون پره مدل  CF110

این پنکه 5 کیلوگرم وزن دارد و با توانی برابر با 40 وات کار می‌کند. میزان حجم باددهی این وسیله نیز 65 متر مکعب بر دقیقه می‌باشد. قطر پایه این وسیله 45 سانتی متر و قطر پایه پنکه 34 سانتی متر است. این پنکه در ترکیب زیبایی از دو رنگ آبی و نقره‌ای تولید شده است. با خرید اقساطی پنکه بدون پره خانه خود را خنک سازید!

ارتفاع آن را نیز می‌توانید بین 110 تا 140 سانتی متر تنظیم نمایید. به علاوه دارای جریان خروجی یکنواخت و کامل است. قابلیت چرحش به طرف راست و چپ را دارد.

قادر هستید تا در صورت لزوم  دستگاه را به صورت دستی و یا با ریموت کنترل نمایید و خاموش یا روشن کنید. میزان باد خروجی نیز قابل تنظیم است. با خرید نقدی یا اقساطی پنکه بدون پره تفاوت را حس کنید!

خرید پنکه بدون پره

اگر مایلید تا پنکه بدون پره تهیه نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از این وبسایت تامین کننده لوازم خانگی ایرانیان بهره‌مند شوید. در این وبسایت می‌توانید از خدمات اقساطی استفاده نمایید و به یکی از چهار روش گفته شده در سایت اعتبار اقساطی دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پنکه بدون پره از اين سايت است.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی دیجی کالا

ماشین لباسشویی دیجی کالا
برای خرید ماشین لباسشویی دیجی کالا را انتخاب کنید، زیرا دارای تنوع بسیاری است. ناگفته نماند که اگر علاقه مند به خرید اقساطی ماشین لباسشویی....

خرید لوازم خانگی دوو

خرید لوازم خانگی دوو
در گذشته منازل بسیار ساده بود و مردم توجه زیادی به دکوراسیون خانه خود نداشتند. امروزه خانم های خانه دار سعی می کنند که لوازم خانه را زیبا بچینند...