خرید قسطی گوشی s23 fe چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 18:17:14

برای خرید قسطی گوشی s23 fe با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی s23 fe چکی


مقدمه

اگر قصد تعویض و یا خرید گوشی همراه دارید و به دنبال بهترین گوشی سامسونگ موجود در بازار هستید، خرید قسطی گوشی s23 fe را از دست ندهید. این گوشی فوق‌العاده از کمپانی سامسونگ با قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد مطمئنا می‌تواند پاسخگوی کاملی برای نیاز‌های شما باشد. با ما همراه باشید تا با هم به بررسی مشخصات این گوشی هوشمند بپردازیم. 

آشنایی با مشخصات بهترین گوشی سامسونگ s23 fe  

سامسونگ گوشی s23 fe را در 4 اکتبر سال 2023 روانه بازار کرد و خیلی زود توانست به عنوان بهترین گوشی سامسونگ در بازار رقابتی توجه همگان را به خود جلب کند. از مشخصات بارزی که شما با خرید این گوشی می‌توانید حس کنید شباهت بالای این گوشی با Galaxy S23 و   Galaxy S23 Plus می‌باشد. اما از نظر کانفیگ داخلی با هم تفاوت دارند. از جمله ویژگی‌های این کالای دیجیتال هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•مشخصات ظاهری گوشی سامسونگ s23 fe

شما با خرید قسطی گوشی s23 fe یک گوشی با وزن حدودی 200 گرم و ابعاد 8.2×76.5×158 میلی‌متر را در دستان‌تان خواهید داشت. جنس قاب جلو و پشت گوشی سامسونگ s23 fe از جنس شیشه Gorilla Glass 5 می‌باشد و فریم دور آن نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده است. این گوشی در برابر نفوذ آب مقاوم می‌باشد و به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است. صفحه ‌نمایش 6.4 اینچی آن نیز با فناوری  Dynamic AMOLED ، حداکثر روشنایی 1450 نیت و نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتز برای شما لذت دیدن تصاویر و فیلم‌ها را بالا می‌برد. 

•کانفیگ داخلی گوشی سامسونگ s23 fe

از جمله نکات مهمی‌که کاربران زمان خرید اقساطی گوشی s23 fe خیلی به آن دقت می‌کنند مشخصات داخلی گوشی می‌باشد. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده مرکزی Exynos 2200   4 نانومتری 8 هسته، پردازنده گرافیکی Xclipse 920، 8 گیگا‌بایت رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی می‌باشد.

•دوربین گوشی سامسونگ s23 fe

اگر هدف‌تان از خرید قسطی گوشی s23 fe استفاده از یک دوربین قدرتمند است، انتخاب این گوشی گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل با لنز واید و استاندارد 24 میلی‌متری می‌باشد که مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر نیز هست. دوربین اولتراواید آن نیز با 12 مگاپیکسل و چرخش 123 درجه و با دوربین تله ‌‌فوتو 8 مگاپیکسل و لنز تله ‌فوتو 75 میلی‌متری و بزرگ ‌نمایی اپتیکال 3 برابر می‌تواند خالق بهترین تصاویر برای شما باشد.

حداکثر رزولوشن فیلمبرداری با دوربین‌ پشت این مدل از بهترین گوشی سامسونگ می تواند لحظات شما را با کیفیت 8K ثبت نماید. همچنین از آنجایی که دوربین سلفی گوشی سامسونگ s23 fe نیز مجهز به دوربین 10مگاپیکسل و لنز واید 26 میلی‌‌ متری می‌باشد، می‌تواند آلبوم بی‌نظیری را در دفتر خاطرات‌تان ثبت نماید.

•باتری گوشی سامسونگ s23 fe

عامل مهم دیگری که می‌تواند شما را برای خرید اقساطی گوشی s23 fe ترغیب کند باتری و شارژدهی این مدل از گوشی از کمپانی سامسونگ است. نوع باتری این گوشی، لیتیوم‌ یونی و غیر قابل تعویض از سمت کاربر می‌باشد که دارای ظرفیت باتری4500 میلی‌آمپر ساعت نیز است. حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده گوشی سامسونگ s23 fe 25 وات می‌باشد و دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و بی‌سیم هم می‌باشد. همچنین در عرض 30 دقیقه 50 درصد باتری گوشی شما شارژ خواهد شد. 

•رنگبندی گوشی سامسونگ s23 fe

سامسونگ همواره برای گوشی‌هایش بهترین ترکیب رنگی را در نظر می‌گیرد. به همین جهت شما در زمان خرید قسطی گوشی s23 fe به راحتی می توانید رنگ دلخواه‌‌تان را انتخاب کنید.  گلکسی اس 23 اف ای سامسونگ در رنگ‌های سبز، خاکستری گرافیتی یا طوسی، بنفش و کرم یا بژ عرضه شده است. ترکیب رنگی این مدل از گوشی‌های سامسونگ مشابه گوشی Galaxy S23 ولی در تناژ روشن‌تر می باشد.

شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ s23 fe

تا به اینجای متن با مشخصات گوشی سامسونگ s23 fe آشنا شدیم. حال با هم شرایط خرید اقساطی این گوشی را بررسی خواهیم کرد. شرکت قسطی کلاب با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، با ارائه طرح‌های مناسب خرید، شرایط فروش اقساطی را در مجموعه‌اش فراهم کرده است. قسطی کلاب با توجه به نیاز جامعه به تکنولوژی و لوازم برقی و خانگی مختلف، در کنار نوسانات زیاد قیمتی، بستری را مهیا ساخت که شما بتوانید به راحتی با انتخاب تنها یکی از شرایط خرید اقساطی، به کالای مورد نیاز‌تان برسید. بنابراین اگر امکان خرید نقدی گوشی همراه را ندارید نیازی نیست نگران باشید. زیرا با انتخاب یکی از طرح‌های خرید اقساطی گوشی s23 fe در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده به شما تحویل داده خواهد شد. ما در کنار شماییم تا دیگر نگران هزینه های خریدتان نباشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس
برای خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

لپتاپ اچ پی اقساطی

لپتاپ اچ پی اقساطی
در شرایط اقتصادی امروز خرید لپتاپ ها به خصوص از یک برند معتبر مانند اچ پی برای اغلب مردم سخت است. از این رو قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود...