خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/19 17:29:04

برای خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ با سفته الکترونیک یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ با سفته


گوشی A54 سامسونگ

با خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ می‌توانید یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های برند سامسونگ را در اختیار داشته باشید. برند سامسونگ همواره تلاش داشته تا مدل‌های بسیار کاربردی و خوش قیمتی را به بازار عرضه کند. سری A یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین مدل‌های ارائه شده توسط سامسونگ است که با در نظر گرفتن کیفیت مطلوب، قیمت را نیز در نظر گرفته است.

امروز این سری از گوشی‌ها ترجیح اکثر افراد است چرا که توان اقتصادی مردم در جهت پرچم‌دار نمی‌باشد و از طرفی از برند‌های بی‌کیفیت نیز استقبال نمی‌کنند. دوربین‌های این مدل‌ نیز از نظر کیفی بسیار خوب می‌باشد و می‌توانید با آن بهترین و زیباترین عکس‌ها را ثبت کنید. برای افرادی که کیفیت صدای تلفن همراه برای آنها اهمیت دارد این مدل یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید اقساطي گوشی A54 سامسونگ آشنا سازیم و ویژگی‌های آن را بیان کنیم. 

مشخصات گوشی A54 سامسونگ

این گوشی خوش ساخت و باکیفیت در زمره بهترین کالای دیجیتال جای می‌گیرد و از نمایشگر 6.4 اینچی برخوردار است. وضوح تصویر در این مدل بسیار بالا است و در طول روز و محیط‌های پر نور دچار مشکل نخواهید شد. تاریخ ارائه آن ماه مارس 2023 است و یکی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده به بازار می‌باشد. قابلیت پشتیبانی همزمان دو سیم کارت یکی از بهترین قابلیت‌های این گوشی برای آن دسته از افرادی است که از دو گوشی استفاده می‌کنند. ابعاد این گوشی بسیار مناسب و خوش دست است و وزن تقریبی آن 200 گرم می‌باشد. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک با کیفیت و خوش رنگ است که می‌توانید به دلخواه از رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید. رنگ‌های موجود در بازار از این مدل عبارتند از لیمویی، خاکستری، بنفش و سفید. برای خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم عامل گوشی گوشی A54 اندروید 13 است که قابلیت ارتقا نیز دارد، حافظه داخلی آن نیز 128 و 256 گیگابایت می‌باشد و به همه نیازها پاسخ می‌دهد. پردازنده 8 هسته‌ای در این مدل باعث سرعت بالای آن گردیده است و برای گیمرها گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. باتری 5000 میلی آمپر باعث گردیده تا بتوانید تا چند روز بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. توجه به این نکات ضروری می‌باشد که باتری آن غیر قابل تعویض است و شارژر را نیز باید به صورت جداگانه تهیه کنید. دوربین اصلی این گوشی 50 مگا پیکسل و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل است و پاسخگوی نیاز اکثر افراد می‌باشد. 

ویژگی‌های شاخص A54

در این کالای دیجیتال از حسگر اثر انگشت، قطب نما، سنسور مجاورتی و شتاب سنج استفاده است که از ویژگی‌های کاربردی آن می‌باشد. این محصول ضد آب بوده و در دماهای شرجی و بارانی دچار مشکلی نخواهد شد. طراحی ظاهری محصول بسیار مشابه سایر مدل‌های سری A است و تفاوت زیادی با نمونه‌های دیگر نخواهیم دید. این گوشی با رم‌های 6 و 8 در بازار موجود است و می‌توانید با توجه به نوع نیاز و میزان هزینه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. فناوری موجود در صفحه نمایش آن Super AMOLED است که یکی از بهترین نمونه‌ها می‌باشد. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی‌ها و بررسی آنها می‌توانید یک انتخاب صحیح و آگاهانه داشته باشید. با خرید اقساطي گوشی A54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید قسطي گوشی A54 سامسونگ

برای خرید اقساطي گوشی A54 سامسونگ می‌توانید از سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی اقدام کنید. خرید نقدی به همراه خرید اقساطی از روش‌های معمول تهیه این مدل از گوشی است. سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر نسبت به تهیه محصول اقدام کنید تا خیالتان از بابت خدمات پس از فروش و کیفیت گوشی راحت باشد. یکی از سایت‌های بسیار معروف در این زمینه سایت قسطی کلاب می‌باشد که محصولات بسیار خوبی را با بهترین شرایط در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

در این سایت قادر خواهید بود تا با اقساط 3 الی 12 ماهه کالای دیجیتال مورد نظر خود را خرید کنید. فروش قسطی در این سایت نیاز به پیش پرداخت نداشته و از ابتدا به صورت قسطی محصول را ثبت نهایی خواهید نمود. ارائه چک و سفته در این سایت صورت نمی‌گیرد و افراد بدون دغدغه می‌توانند گوشی مورد علاقه خود را بخرند. کالا به مدت 48 ساعت پس از خرید به دستتان خواهد رسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان و همکاران بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی هوشمند برند سامسونگ

گوشی هوشمند برند سامسونگ
شاید خیلی مواقع برای شما پیش آمده باشد که امکان خرید موبایل برایتان وجود نداشته است در چنین مواردی بسیاری از افراد از خرید گوشی های مورد نظر...

قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور یکی از جمله وسایل دیجیتالی است که امروزه کاربرد بسیاری یافته و در جلسات و گردهمایی های علمی فرهنگی و یا.....