خرید قسطی لباسشویی دوو سری پریمو

تاریخ انتشار:
1403/2/14 17:20:53

برند دوو جز پرطرفدارترین برندهای موجود در ایران است. برای خرید قسطی لباسشویی دوو سری پریمو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباسشویی دوو سری پریمو


بررسی ویژه ماشین لباسشویی دوو 

بدون شک امروزه یکی از کالاهای اساسی و مهم در مجموعه لوازم خانگی ماشین لباسشویی است. با توجه به وجود برندهای متنوع در بازار انتخاب یک لباسشویی که علاوه بر برآورده سازی نیاز ما دارای آخرین ویژگی‌ها و خصوصیات جهانی باشد، دارای اهمیت است. 

در این میان یکی از برندهای مطرح در صنعت ماشین لباسشویی که دارای ویژگی‌های به روز دنیا باشد، برند دوو و یکی از سری‌های محبوب این برند، پریمو است. 

از جمله ویژگی‌های لباسشویی دوو سری پریمو، سیستم شستشوی زمردی فناوری نانو سیلور، سیستم ضد چروک و اتوکشی آسان، کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی، برنامه شستشوی اقتصادی، سیستم لکه بری، سیستم خودکار تشخیص خطا، میزان صدای کم، برنامه شستشوی لباس کودک، برنامه شستشوی سریع، تکنولوژی حباب ساز (Air Bubble)، برنامه آبکشی اضافه است که تمامی این خصوصیات این لباسشویی را به یک لباسشویی عالی در بازار تبدیل نموده است. 

موتور دایرکت درایو یا DD در لباسشویی دوو

تسمه‌های موجود در لباسشویی‌های قدیمی در لباسشویی دوو حذف گردیده است که باعث کاهش لرزش و صدا و مصرف انرژی شده که این کاهش مصرف انرژی 35 درصد نسبت به +++A بهبود یافته است. عمر این موتور با توجه به نوع طراحی آن بیشتر است.

قابلیت درام زمرد (Emerald Drum)

درام لباسشویی دوو سری پریمو به گونه‌ای طراحی شده است که لباس‌ها کمتر دچار فرسودگی و آسیب خواهند شد. علاوه بر آن برآمدگی‌های زمردی شکلی در اطراف سوراخ‌های درام در این لباسشویی به شستشوی بهتر لباس‌ها کمک شایانی کرده است.

قابلیت Air Bubble System در لباسشویی دوو

در این سیستم لباسشویی دوو میلیون‌ها حباب هوا از ترکیب آب و مواد شوینده ایجاد شده و سپس وارد مخزن شستشو می‌شوند. این عمل باعث شستشو و لکه بری بهتر لباس‌ها می‌شود. این سیستم کمک به شستشوی لباس‌ها با آب سرد می‌کند که خود این امر باعث ایجاد چروک و فرسودگی کمتر در لباس‌ها و کاهش مصرف انرژی شده است.

قابلیت Clean Jet Shower

در این سیستم لباسشویی دوو سری پریمو ترکیب آب و مواد شوینده با قدرت زیاد توسط نازل روی لباس‌ها اسپری می‌شود. این عمل باعث کاهش زمان شستشو شده است. بنابراین با فعال کردن Clean Jet Shower می‌توان لباس‌های کثیف را در مدت زمان کوتاهی و با کیفیت بالا مورد شستشو قرار داد.

قابلیت آبکشی بهداشتی (Healthy Rinse) در لباسشویی دوو

این سیستم که در بسیاری از ماشین‌های  لباسشویی دوو موجود است. از باقی ماندن اثر مواد شوینده بر روی لباس‌ها جلوگیری می‌کند. Healthy Rinse  با آبکشی همراه با دمای بالای آب، در انتهای کار لباسشویی، در نهایت، لباس‌های تمیزتری به ما تحویل خواهد داد. این قابلیت برای شستشوی لباس‌های کودک و لباس افرادی با پوست‌های حساس بسیار کاربردی است. 

خرید قسطی لباسشویی دوو سری پریمو 

سایت قسطی کلاب این امکان را فراهم نموده است که با خیالی آسوده اقدام به خرید قسطی لباسشویی دوو نمایید. رغبت فروشندگان به حضور در این سایت و خیل علاقمندان به خرید قسطی از این سایت مهر تاییدی بر اعتبار این سایت است.

برای اطمینان از اصالت کالای خریداری شده، کارت گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت مادر ارائه می‌شود. برای خرید قسطی این محصول کافی است بعد از انتخاب آن از سایت و اضافه نمودن آن به سبد خرید و انتخاب نوع طرح قسطی آن مبادرت به خرید این محصول نمایید. جزئیات مربوط به هر طرح خرید اقساطی در صفحه خرید قابل دسترسی است. برای خرید نقدی نیز می‌توان از صفحه مربوطه اقدام نمود. در صورت ناموجود بودن کالا می‌توانید، برای درخواست آن از طریق درخواست کالای ناموجود، در صفحه مربوط به آن کالا، اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون mgs با چک

خرید قسطی تلویزیون mgs با چک
بهترین تلویزیون‌های موجود در ایران را می‌توان در دسته بندی برند MGS قرار داد. برای خرید قسطی تلویزیون mgs با چک به بخش تلویزیون در دسته...

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ
برند سونی یکی از برندهای معروف دنیا است که محصولات فوق العاده با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ به بخش ...