خرید اقساطی تبلت A7 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:04:00

اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت A7 سامسونگ دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی تبلت A7 سامسونگ


خرید اقساطی چیست؟ 

یکی از انواع کالای دیجیتال که امروزه توسط مردم استفاده می شود، تبلت است. تبلت ها به دلیل سایز صفحه نمایش بزرگ و ظرفیت باتری بالا، مورد استقبال فراوانی قرار گرفتند. از این رو، شرکت های بسیاری نسبت به تولید مدل های مختلف کردند. یکی از شرکت های بزرگ و به نام در زمینه تولید تبلت، سامسونگ است. در ادامه، قصد داریم تا مشخصات و مزایای خرید تبلت A7 سامسونگ را بررسی کنیم. 

بطور کلی، دو نوع مدل خرید داریم. اولین مدل، خرید نقدی است که شما پول کالای مورد نظر را بطور کامل و یکجا پرداخت می کنید. دومین نوع خرید، خرید اقساطی است که شما تمام پول کالا را یکجا پرداخت نمی کنید. بلکه، قسمتی از پول کالا را در لحظه اول می پردازید. مابقی مبلغ، به صورت دوره ای و در مدت زمان معینی پرداخت می شود. با این روش، شما حتی اگر پول کالا را بطور کامل در لحظه خرید نداشته باشید، میتوانید از کالا استفاده کنید.

طراحی تبلت A7 سامسونگ

با خرید قسطی تبلت A7 سامسونگ شما یک تبلت اندرویدی قدرتمند در اختیار خواهید داشت. این تبلت، از یک صفحه نمایش 10.4 اینچی بهره می برد که برای کتاب خواندن، فیلم دیدن و ویدیو های آموزشی فوق العاده است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 2000 * 1200 می باشد. کیفیت تصویر صفحه نمایش، HD است که باعث می شود شما جزئیات را به وضوح بالا مشاهده کنید.

باید اعتراف کنیم که طراحی تبلت A7 سامسونگ نسبت به گذشته، بهبود بسیار زیادی داشته است. این تبلت، ظاهری مستطیلی با زوایای گرد دارد که نگه داشتن آن را راحت می کند. بدنه فلزی، علاوه بر اینکه مقاومت در برابر ضربه را افزایش داده، زیبایی را دو چندان کرده است. با وجود استفاده از فلز و صفحه نمایش بزرگ، وزن تبلت همچنان در حد 476 گرم است.

مشخصات فنی مهم تبلت A7 سامسونگ

این تبلت، علاوه بر صفحه نمایش، از یک سخت افزار قدرتمند نیز بهره می برد. با خرید اقساطی تبلت A7 سامسونگ، شما پردازنده مرکزی snapdragon 662 در اختیار خواهید داشت. این پردازنده مرکزی، 8 هسته پردازشی دارد تا اطمینان حاصل کند که تمام کار ها به سرعت انجام می شود.

اگر اهل عکس برداری و فیلم برداری نیز باشید، با خرید قسطی تبلت A7 سامسونگ نیاز شما برطرف می شود. این تبلت، یک دوربین پشت 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دارد که کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. همچنین، برای این تبلت، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که برای چت تصویری کاربردی است.
با خرید اقساطی تبلت A7 سامسونگ، شما یک تبلت با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم خواهید داشت. همچنین، باتری بزرگ این محصول می تواند بطور کامل 1 روز را بدون نیاز به شارژ مجدد ساپورت کند. از دیگر امکانات کاربردی این تبلت، می توانیم به شتاب سنج، قطب نما و مجاورت اشاره کنیم.

یکی از مزایای مهم خرید قسطی تبلت A7 سامسونگ، پشتیبانی از سیم کارت است. با این سیم کارت، شما می توانید به اینترنت مخابرات متصل شوید، پیامک ارسال کنید و یا تماس برقرار کنید. به عبارتی، نیاز به یک گوشی موبایل برای برقراری ارتباط در کنار این تبلت نخواهید داشت. شایان ذکر است که این تبلت، از ارتباط 4G پشتیبانی می کند.

معرفی مرکز فروش قسطی کلاب

توجه کنید که هر مرکزی برای خرید اقساطی تبلت A7 سامسونگ مناسب نیست. برخی مراکز، به بهونه قسطی بودن، از ارائه گارانتی سر  باز می زنند. برخی نیز با قسط های با سود بالا، مبلغ بسیار بیشتری دریافت می کنند و خرید از آنها به صرفه نخواهد بود. مجموعه قسطی کلاب با سالها تجربه و فراهم کردن شرایط مناسب، یکی از بهترین مجموعه ها برای خرید قسطی محسوب می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A32

خرید قسطی A32
گوشی‌های برند سامسونگ محبوبیت ویژه‌ای در بین همگان دارند. برای خرید قسطی A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی ساعت هوشمند ایسوس

خرید اقساطی ساعت هوشمند ایسوس
خرید اقساطی ساعت هوشمند ایسوس هم اکنون و تحت شرایط فوق العاده در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. شما می توانید این محصول را به صورت اقساطی و ...