فروش موبایل قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:56:38

گوشی ها در دسته کالای دیجیتال قرار می گرد که به یک عضو جدانشدنی افراد تبدیل شده است. به منظور مشاهده محصولات و گوشی های موبایل به بخش خرید قسطی موبایل در قسطی کلاب مراجعه نمایید.

                                                                      

فروش موبایل قسطی با شرایط ویژه

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و اوضاع مالی افراد، خرید قسطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی از الویت های افراد است تا بتوانند با بهترین شرایط اقساطی، از امکانات ویژه ای برخوردار باشند. از این رو فروشگاه های مختلفی سعی در ایجاد طرح فروش اقساطی دارند، به گونه ای که برخی از فروشگاه ها کار فروش اقساطی خود را آغاز کرده اند. در این بین باید به فروشگاهی که خدمات ارائه می دهد نیز اطمینان داشت.

همانطور که می دانید شرکت های مختلفی در جهان هستند که به تولید و طراحی گوشی های موبایل روی آورده اند و با توجه به تغییرات ایجاد شده سعی در تولید گوشی های هوشمند دارند، البته که نیاز افراد به گوشی های هوشمند این تغییرات را ایجاد کرده است.

سامسونگ یکی از برند های معتبر دنیا

سامسونگ یکی از معتبر ترین برند های روز دنیا می باشد که توانسته جایگاه منحصر به فردی را در بخش گوشی همراه بگیرید و همچنین می توانید با آسان ترین شکل این گوشی ها را خریداری کنید. سامسونگ سالانه گوشی های خود را با نام های متفاوت روانه بازار می کند از جمله این گوشی ها گوشی گلکسی J5 سال 2017 یا همان J5 Pro می باشد. این گوشی دارای بدنه فلزی است و از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی اولد بهره می برد. این صفحه نمایش قابلیت پخش 15 میلیون رنگ را دارد. 

یکی از مزیت های این گوشی رزولوشن بالای آن است که از تراشه 64 بیتی ساخت سامسونگ استفاده می شود و Exynos7870 نام دارد. این مدل از گوشی هشت هسته قدرتمند نیز دارد و می تواند اطلاعات را با فرکانس 1.6 گیگا هرتز پردازش کند.

پردازنده گرافیکی آن نیز پیشرفت زیادی داشته است و در کنار این قابلیت ها حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است که قابل ارتقاء می باشد. همچنین این گوشی دو گیگابایت رم دارد و بدنه این دستگاه به طور کامل از فلز است. این موبایل دو دوربین 13 مگاپیکسلی دارد که هر دو از فلزش led بهره می برند. ظرفیت باتری آن نیز 3000 میلی آمپر بر ساعت است و این گوشی می تواند شبکه 4G را پوشش دهد.

گوشی گلکسی J5 Prime دارای صفحه نمایش 5 اینچی می باشد که گوریلاگلاس از صفحه آن محافظت می کند. رزولوشن تصویر این صفحه نمایش این گوشی به پردازنده 1.4 گیگاهرتزی و چهار هسته ای مجهز می باشد. این گوشی به همراه رم 2 گیگا بایتی خود از عهده پردازش هر نوع برنامه ای بر می آید و همچنین ظرفیت باتری آن 2400 میلی آمپر بر ساعت است. یکی از قسمت های مورد توجه گوشی های میان رده ای کیفیت دوربین آن ها می باشد.

 دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل است که قادر به ثبت عکس های واضح و شفاف می باشد و دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل است.

شرایط فروش اقساطی در قسطی کلاب

همانطور که گفته شد، گوشی یک کالای ضروری در بین افراد است و نمی توان بدون استفاده از آن در این دنیای تکنولوژی زندگی راحتی داشت. از این رو شرکت های تولید کننده کالای دیجیتال، طراحی و ساخت گوشی های هوشمند را در دستور کار خود قرار داده اند.

با توجه به این نیاز، قسطی کلاب که یک سایت فروش اقساطی کالا است، طرح فروش اقساطی را ایجاد کرده است تا کاربر ها و مصرف کننده ها پس از بررسی و مقایسه قیمت ها، یک خرید لذت بخش را تجربه کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی نوکیا

خرید گوشی نوکیا
برند نوکیا یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیا در زمینه تولید تلفن همراه است که محبوبیت فراوانی در بین مردم دنیا دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی...

خرید اقساطی گوشی سرفیس

خرید اقساطی گوشی سرفیس
جدیدترین محصول مایکروسافت در قالب یک تلفن همراه چند کاره رونمایی شده است. برای خرید اقساطی گوشی سرفیس به بخش موبایل در دسته...