فروش قسطی یخچال فریزر پاک شوما

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:14:14

برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی یخچال فریزر پاک شوما



معرفی برند پاکشوما

پاکشوما یکی از برندهای معتبر و با کیفیت ایرانی است که از سال 1354 به تولید انواع لوازم خانگی می‌پردازد. محصولات این برند در طبقه بندی‌های مختلفی تولید می‌شوند و انواع مختلفی دارند. شرکت پاکشوما با توجه به نیاز افراد جامعه محصولات خود را در مدل‌های مختلفی تولید کرده است. ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و کولر گازی از محصولات معروف این شرکت هستند. جدیدترین محصول تولید شده این برند یخچال فریزر است. در ادامه درباره مشخصات و نحوه خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما بیشتر صحبت می‌کنیم.

مشخصات یخچال فریزرهای پاکشوما

برند پاکشوما یکی از برندهای معتبر ایرانی است و محصولات تولید شده این شرکت در درجه کیفیت بالایی قرار دارند. یخچال فریزر یکی از محصولاتی است که در این شرکت تولید می‌شود. به روزترین و جدیدترین محصول پاکشوما دو مدل یخچال فریزر به نام‌های یخچال و فریزر کمبی فریزر بالا P230 و یخچال و فریزر چهار درب P190 است. با خرید اقساطی یخچال فریزر پاک شوما از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی مشخصات یخچال و فریزر کمبی فریزر بالا P230

 اندازه یخچال فریزر کمبی فریزر بالا پاکشوما مدل P230، 23 فوت است و رتبه انرژی آن A+ می‌باشد. ظرفیت و حجم کلی این یخچال 670 لیتر بوده که 610 لیتر آن حجم مفید یخچال محسوب می‌شود. این یخچال مجهز به سیستم برفک زدایی اتوماتیک، سیستم روشنایی ال ای دی کم مصرف، کنترل پنل لمسی ال ای دی، آب سرد کن، سیستم جریان هوای داخلی و قفل کودک می‌باشد.

این یخچال بسیار جادار و با کیفیت است و برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب می‌باشد. خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما یک فرصت عالی برای افرادی است که به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستند. برای خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی مشخصات یخچال و فریزر پاکشوما مدل P190

این مدل از یخچال پاکشوما از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و جزو یخچال فریزرهای اقتصادی محسوب می‌شود. این یخچال دارای حجم کلی 530 لیتری بوده که 467 لیتر آن حجم مفید یخچال است و اندازه آن 19 فوت می‌باشد. یخچال و فریزر پاکشوما مدل P190 از لحاظ مصرف انرژی در رتبه A+ قرار دارد.

یخچال پاکشوما مدل P190 امکاناتی مانند، سیستم برفک زدایی، سیستم روشنایی ال ای دی کم مصرف، کنترل پنل لمسی ال ای دی، آب سرد کن، سیستم جریان هوای داخلی و سیستم قفل کودک را دارد. این یخچال به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد تمامی نیازهای افراد را از داشتن یک یخچال خوب و با کیفیت برطرف می‌کند. برای خرید اقساطی یخچال فریزر پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قیمت یخچال پاکشوما

به دلیل نوسانات قیمت بازار قیمت لوازم خانگی همواره در حال تغییر است. پاکشوما یک شرکت معتبر و با کیفیت ایرانی است و محصولاتی که در این شرکت تولید می‌شوند سطح کیفی بالایی دارند. اگر قصد خرید یخچال با کیفیت ایرانی را دارید که علاوه بر امکانات بروز و پیشرفته قیمت مناسبی هم داشته باشد قطعا پاکشوما بهترین انتخاب برای شما است. این نکته را در نظر بگیرید که مدل‌های یخچال فریزر پاکشوما متنوع نیستند و خط تولید این شرکت به تولید این دو مدل یخچال می‌پردازد. در ادامه نحوه خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما را از فروشگاه آنلاین معتبر قسطی کلاب به شما معرفی می‌کنیم.

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر پاک شوما

قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش انواع لوازم خانگی به صورت نقد و اقساط است. برای خرید یخچال فریزر پاکشوما کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شوید و بعد مدل مدنظر خود را انتخاب کنید. قسطی کلاب شرایط پرداخت اقساط طولانی مدت را برای مشتریان خود در نظر گرفته و خرید را برای همه افراد راحت کرده است.
فروش قسطی قسطی کلاب فرصتی بی نظیر برای افرادی است که می‌خواهند جهیزیه بخرند و یا به دنبال عوض کردن یخچال‌های قدیمی خود هستند. برای استفاده از این شرایط ویژه به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولرگازی مایدیا

خرید قسطی کولرگازی مایدیا
با خرید اقساطی کولرگازی مایدیا از قسطی کلاب، در روزهای گرم تابستان، زمستان را به خانه‌های خود بیاورید. برای خرید تنها کافی است به بخش...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت

خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت
یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه در هر خانه‌ای ماشین ظرفشویی می‌باشد. کمپانی ال جی بهترین برند در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است. برای...