خرید اقساطی گوشی redmi 10c

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:19:52

اگر قصد خرید اقساطی گوشی redmi 10c را با شرایطی آسان دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی redmi 10c


راهنمای خرید گوشی redmi 10c

اگر قصد خرید قسطی گوشی redmi 10c‌ را دارید؛ باید بدانید این موبایل به تازگی و در سال 2022 عرضه شده است. گوشی‌های redmi 10c شرکت شیائومی اقتصادی بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند. ‌در نتیجه باید گفت اگر به دنبال خرید موبایلی هستند که قیمت مناسب داشته و بتواند امکانات کاربردی را در اختیار شما قرار دهد؛ می‌توانید اقدام به خرید این موبایل جدید شیائومی کنید. 

این گوشی دارای نمایشگر lcd بوده و حداکثر نرخ نوسازی تصویر آن برابر با 60 هرتز است. گوشی‌هایی که قیمت‌های مناسبی دارند اکثرا از نمایشگر lcd  استفاده می‌کنند. همچنین باید گفت تراکم پیکسلی این گوشی نیز برابر با 268 پیکسل در هر اینچ است. نسبت نمایشگر به کل بدنه نیز 82 درصد است. این موبایل در رنگ‌های مختلفی از جمله خاکستری، آبی و سبز عرضه شده است. وزن این موبایل حدودا برابر با 190 گرم است. این وزن کم سبب شده تا در دست گرفتن این گوشی راحت باشد.

بررسی حافظه و پلتفرم

قبل از خرید اقساطی گوشی redmi 10c باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این موبایل به طور کامل آشنا شوید. تنها در این صورت است که می‌توانید انتخاب خوبی داشته و از خرید خود رضایت داشته باشید. این موبایل دارای سیستم عامل اندروید 11 بوده و در حافظه‌های مختلفی عرضه می‌شود. این موبایل دارای رم 4 بوده و یک مدل از آن حافظه 64 گیگابایت و مدل دیگر حافظه 128 گیگابایت دارد. اگر نیاز به حافظه بیشتری دارید؛ باید گفت این موبایل از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه به کار رفته در این موبایل از نوع اسنپدراگون است. همچنین پردازنده نیز 8 هسته‌ای می‌باشد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی نیز adreno 610 است. با خرید قسطی گوشی redmi 10c از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی دوربین و باتری موبایل redmi 10c‌

همان طور که می‌دانید گوشی‌هایی که قیمت مناسب دارند مانند redmi 10c‌، در کنار ویژگی‌های مثبت خود، در بعضی از جنبه‌ها معمولی ظاهر شدند. این موبایل نیز دارای دوربین  سلفی قوی و با کیفیت بسیار بالا نمی‌باشد. دوربین اصلی از دو لنز تشکیل شده که یک لنز آن 50 مگاپیکسلی و لنز دیگر نیز 2 مگاپیکسلی می‌باشند.‌ اما دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسلی می‌باشد؛ در نتیجه نمی‌تواند تصاویر با کیفیت بالا ثبت کند. برای خرید اقساطی گوشی redmi 10c به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این گوشی اسپیکر مونو داشته و مجهز به جک سه و نیم میلیمتری برای هدفون نیز می‌باشد.‌ باتری این موبایل ظرفیت خوبی داشته و مانند بسیاری از موبایل‌های رده بالا تر خود دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد.‌ حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده توسط این گوشی نیز برابر با 18 وات است. گوشی redmi 10c‌ از شارژر سریع پشتیبانی کرده اما از شارژر بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.

چگونگی خرید قسطی گوشی redmi 10c‌

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی redmi 10c‌ را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی این موبایل، از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و با اعتبار دریافتی خود اقدام به خرید گوشی redmi 10c‌ یا انواع کالای دیجیتال کنید. شما با اعتباری که از این شرکت‌ها دریافت می‌کنید؛ تنها می‌توانید از این سایت خرید خود را انجام دهید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی این موبایل سایر موبایل‌های برند شیایومی، برند سامسونگ و همچنین برند اپل را نیز به صورت قسطی می‌فروشد. اگر می‌‌خواهید خرید نقدی داشته باشید باز هم سایت قسطی کلاب می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این سایت در کم ترین زمان ممکن کالای مورد نظر شما را برایتان ارسال می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ به بخش موبایل در...

خرید قسطی گوشی poco F5 با چک

خرید قسطی گوشی poco F5 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco F5 با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...