خرید قسطی tab s8 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/19 15:04:00

اگر تمایل به داشتن جدیدترین تبلت سامسونگ را دارید، به بخش تبلت در درسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید قسطی tab s8 سامسونگ را به سادگی و بدون ضامن انجام دهید.


خرید قسطی tab s8 سامسونگ


ارائه نکاتی در مورد tab s8 سامسونگ

تبلت سامسونگ تب S8 را بدون شک می‌توان یک تبلت باکیفیت و کاربردی دانست. استفاده از قطعات پیشرفته و جدید باعث شده تا این تبلت تبدیل به یکی از مدرن‌ترین محصولات سامسونگ شود. تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را می‌توان نقطه قوت این تبلت دانست. با استفاده از این تراشه می‌توان تبلت tab s8 را علاوه بر کارهای روزمره، برای انجام کارهای حرفه‌ای نیز مورد استفاده قرار داد. با خرید قسطی tab s8 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کیفیت صدا و تصویر تبلت سامسونگ تب S8 بسیار مطلوب بوده و این موضوع باعث شده تا برای کاربری‌های مولتی مدیا نیز بتوان از این تبلت استفاده کرد. شرکت سامسونگ در تاریخ 9 فوریه 2022 معرفی tab s8 را انجام داد. عرضه اولیه این تبلت را نیز در تاریخ 30 آوریل 2022 انجام داد. بدین ترتیب افرادی که می‌خواهند از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ بهره مند شوند، می‌توانند تبلت tab s8 را انتخاب کنند. برای خرید اقساطی tab s8 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرکت سامسونگ این تبلت را با رنگ پرطرفدار خاکستری تولید کرده است. قیمت این تبلت در هنگام عرضه حدود 1150 یورو تعیین شده است. سیستم عامل این تبلت اندروید 12 بوده و رابط کاربری آن One UI 4.1 می‌باشد. وزن این تبلت 726 گرم بوده که نسبت به صفحه نمایش این تبلت، می‌توان وزن آن را مناسب دانست. 

آشنایی با مشخصات تبلت سامسونگ تب S8

قبل از اقدام برای خرید قسطی tab s8 سامسونگ بهتر است با مشخصات این تبلت آشنا شویم. این تبلت مجهز به یک صفحه نمایش Super AMOLED می‌باشد. کیفیت این صفحه نمایش برابر با 1848 در 2960 پیکسل بوده و سایز آن نیز 14.6 اینچ است. محافظ انتخاب شده برای صفحه نمایش این تبلت نیز کورنینگ گوریلا گلس 5 بوده که باعث شده کاربران بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری از این تبلت استفاده نمایند.

تبلت سامسونگ تب S8 با حافظه 128 و رم 8 گیگ، 256 با 12 گیگ رم و 512 با 16 گیگ رم تولید شده است. هر فردی می‌تواند با توجه به نیاز خود و انتظاراتی که از این تبلت دارد، گزینه مناسب را انتخاب نماید. دوربین اصلی این تبلت 13 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین 6 مگاپیکسلی برای افزایش کیفیت در کنار آن قرار گرفته است. دوربین سلفی این تبلت نیز 12 مگاپیکسلی می‌باشد. فلاش LED به کار رفته در این تبلت برای افزایش کیفیت عکس و فیلم در محیط‌های تاریک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید اقساطی tab s8 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت سامسونگ تب S8 مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 11200 میلی آمپر می‌باشد. این باتری تا حدودی می‌تواند خیال کاربران را بابت صفحه نمایش بزرگ این تبلت راحت نماید. باتری این تبلت غیر قابل تعویض می‌باشد. قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G باعث شده تا کاربران بتوانند از اینترنت با سرعت بالا بهره مند شوند.

با خرید این تبلت می‌توان اقلامی مثل آداپتور، کابل شارژ، قلم استایلوس و دفترچه راهنما را نیز دریافت کرد. این تجهیزات کمک می‌کنند تا بتوان راحت تر از این تبلت استفاده کرده و همچنین در سلامت این محصول بسیار تاثیرگذار می‌باشند. علت این موضوع سازگاری کامل کابل شارژ و آداپتور اورجینال با تبلت می‌باشد. 

آشنایی با چگونگی خرید قسطی tab s8 سامسونگ

خرید اقساطی tab s8 سامسونگ برای افرادی که امکان خرید نقدی این محصول را ندارند، بسیار مفید می‌باشد. قیمت سامسونگ تب S8 به عنوان کالای دیجیتال مدرن بالا بوده و بهترین راه برای تهیه آن، خرید اقساطی می‌باشد. فروش قسطی تبلت سامسونگ توسط شرکت قسطی کلاب به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری انجام می‌شود. افرادی که می‌خواهند با بهترین شرایط ممکن یکی از پیشرفته ترین محصولات شرکت سامسونگ را با بهترین شرایط ممکن خریداری کنند، می‌توانند سایت اینترنتی قسطی کلاب را انتخاب کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10

خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10
برند شیائومی در طراحی و تولید تلفن همراه پیشگام بوده است و محصولات با کیفیت و مقورن به صرفه‌ای را به بازر عرضه کرده است. برای خرید...

خرید قسطی گوشی ال جی مدل K41S

خرید قسطی گوشی ال جی مدل K41S
برند ال جی مدل‌های متنوعی از تلفن همراه را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی ال جی مدل K41S با قیمتی عالی به بخش کالای ...