خرید قسطی گوشی ردمی 9 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:13:53

برند شیائومی یکی از بهترین و ارزان‌ترین محصولات دیجیتالی را طراحی و تولید می‌کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ردمی 9 شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی ردمی 9 شیائومی


گوشی ردمی 9 شیائومی

شیائومی مدل ردمی 9 در چهار رنگ زیبای خاکستری، آبی صورتی، سبز و بنفش تولید شده است. این محصول در سال 2020 معرفی و به بازار عرضه شد. طراحی ابعاد این گوشی هوشمند ضخيم و بزرگ می‌باشد.

ضخامت 9 میلی متری و وزن 194 گرمی دارد، با این وجود سنگینی آن زیاد محسوس نیست! پنل پشتی اين دستگاه، از جنس پلاستیک می‌باشد و طراحی جذابی دارد. این اسمارت فون از نوع فبلت می‌باشد.

بنابراین، برای دیدن فیلم، عکاسی سلفی و وب‌گردی مناسب است. به علاوه، می‌تواند از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. قابليت خرید اقساطی گوشی ردمی 9 شیائومی در قسطی كلاب فراهم شده است.

خصوصيات صفحه نمايش

صفحه نمایش نیز یک صفحه 6.53 اینچی است که از تکنولوژی‌های LCD و IPS بهره‌مند است و رزولوشنی برابر با 2340 در 1080 پیکسل دارد. از نظر وضوح تصوير بسیار مناسب است و با آن می‌توانید به راحتی به وبگردی بپردازید. 

همچنین، فیلم های مورد علاقه خود را ببینید و یا با این دستگاه تلفن، بازی کنید. در این گوشی نیز قابلیت ضد آب و گرد و غبار وجود دارد زیرا محافظ صفحه گوريلا گلس از آسیب رسانی به صفحه و پنل جلو محافظت به عمل می‌آورد.

تراکم پیکسلی این گوشی برابر با 394 پیکسل در هر اینچ می‌باشد و نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.2 درصد است. گوشی قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد.

دوربين‌ها

ردمی 9 از یک دوربین چهار گانه در پشت و یک دوربین سلفی بهره‌مند است. لنز دوربین اصلی 13 مگاپیکسل است و در کنار آن، یک لنز فوق گسترده 8 مگاپیکسلی به همراه یک لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی و یک لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

دوربین‌های این گوشی، قابلیت فیلم برداری با کیفیت Full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارا می‌باشند. همچنین، قادر هستند تا از قابلیت عکاسیHDR، عکاسی پانوراما، ثبت موقعیت جغرافیایی فیلم‌ها و عکس‌ها، تشخیص چهره، فوکوس لمسی و حالت ماکرو استفاده نمایند. با خرید قسطی گوشی ردمی 9 شیائومی يک عكاس حرفه‌ای باشيد!

باتری قدرتمند

یکی از بهترین نکات این گوشی، وجود یک باتری نیرومند 5020 میلی آمپر ساعتی است که از یک شارژر سریع 18 واتی نیز برخوردار است. با وجود این گوشی تا 2 روز کاری احتیاج به شارژ مجدد پیدا نمی‌کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی ردمی 9 شیائومی نگران خاموش شدن تلفنتان نباشيد!

مشخصات سخت افزاری

این گوشی دارای یک تراشه 12 نانومتری است و از یک پردازنده هشت هسته‌ای شرکت مدیا تک با مدل Helio G80 برخوردار می‌باشد که در حوزه فرکانسی 1.8 تا 2 گیگاهرتز عمل می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G52 می‌باشد.

ردمی 9 در سه نسخه مختلف رم 3 حافظه 32، رم 4 حافظه 64 و رم 6 حافظه 128 تولید شده است. البته، امکان استفاده از کارت حافظه micro SD نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل کاربردی این گوشی از نسخه اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 11 استفاده می‌کند.

امكانات ارتباطی و اتصالات

از نظر امکانات ارتباطی قابلیت اتصال به وای فای، بلوتوث، GPS، مادون قرمز و USB را دارد. همچنین، دارای رادیو می‌باشد. می‌توانید برنامه‌های رادیوی دلخواه خود را نیز ضبط نمایید. با خرید اقساطی گوشی ردمی 9 شیائومی هميشه متصل بمانيد!

ويژگی‌های صوتی

این گوشی مجهز به یک بلندگو و جک 3.5 ميليمتری خروجی صدا می‌باشد. با خرید قسطی گوشی ردمی 9 شیائومی كيفيت صدا را تجربه نماييد!

حسگرها

این دستگاه دارای سنسورهایی مانند مجاورتی، اثر انگشت، شتاب سنج و قطب نما است. با خرید اقساطی گوشی ردمی 9 شیائومی از امكاناتی ويژه بهره‌مند شويد.

خريد گوشی ردمی 9 شیائومی

برای خريد ردمی 9 شيائومی لازم است تا به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات و تسهیلات این وب سایت ایرانی که در جهت عرضه محصولات مورد نیاز ایرانیان ارائه می‌شود، بهره‌مند گردید. می‌توانید از این سايت به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این وبسایت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و با یکی از چهار روش موجود در سایت، اقدام فرماييد. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی ردمی 9 شیائومی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی گوشی s20

فروش نقدی گوشی s20
جدیدترین مدل تلفن همراه سامسونگ روانه بازار شده است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 را آغاز کرده است. برای خرید گوشی...

خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ
اگر تمایل به خرید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ از بخش موبایل در دسته...