خرید قسطی s22 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/19 18:49:24

اگر تمایل به خرید قسطی s22 ultra سامسونگ با قیمتی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی s22 ultra سامسونگ


گوشی s22 ultra

شرکت سامسونگ با معرفی گوشی s22 ultra به بازار جهانی، وارد رقابت شدیدی با برندهای دیگر گوشی موبایل شده است. این گوشی با کیفیت، اولین گوشی سری s با قلم هوشمند است که بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کرده و تبدیل به یکی از مدل‌های پرطرفدار سامسونگ شده است. کاربران می توانند با خرید قسطی s22 ultra سامسونگ از صفحه نمایشی قدرتمند بهره مند شده و لذت تماشای 500 مگاپیکسل در هر اینچ را تجربه کنند. 

علاوه بر صفحه نمایش پر قدرت، دوربین‌های این مدل گوشی از برند سامسونگ نیز بسیار حرفه‌ای هستند. سنسورهای دوربین دارای رزولوشن بالایی بوده و تصاویری با کیفیت را برای کاربر ثبت می‌کنند. قابلیت عکاسی در شب نیز، یکی از بارزترین ویژگی‌های این مدل گوشی سامسونگ است. همچنین، این گوشی با 3 مدل حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی به بازار عرضه شده و فضای کافی برای ذخیره سازی انواع فیلم و عکس را فراهم می‌کند. 

سامسونگ؛ متخصص بهترین‌ها

اگر به دنبال یک طراحی زیبا و منحصر بفرد هستید، خرید اقساطی s22 ultra سامسونگ پیشنهاد ما به شما است. سامسونگ تلاش کرده تا با افزودن بیشترین امکانات به این مدل گوشی، نظر کاربران جهانی را به خود جلب کند. یکی از این خلاقیت‌های سامسونگ در تولید این گوشی، طراحی زیبا و دوست داشتنی آن است. طراحی ظاهری این گوشی، ترکیبی از طراحی گوشی‌های سری s و note است، که البته شباهت آن به سری note به خاطر وجود قلم هوشمند است. همچنین، فریم آلومینیومی این گوشی، کیفیت بالای آن را تضمین می‌کند.

مزیت دیگری که می‌توانید با خرید اقساطی s22 ultra سامسونگ از آن بهره مند شوید، دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی است. علاوه بر دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، وجود دو دوربین 10 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو و همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، به ثبت لحظات زیبا کمک می‌کنند. رزولوشن بالای تصاویر ثبت شده، جزئیات را به دقت نمایش داده و عکاسی را با این مدل گوشی خاطره انگیز می‌کند. همچنین، برای ثبت تصاویر در شب، دریچه دیافراگم دوربین باز شده تا بیشترین نور را از محیط جذب کند. 

به این ترتیب، حضور نرم افزارهایی مانند night mode، موجب ثبت تصاویری با کیفیت در شب می‌شود. علاوه بر این، دوربین سلفی این گوشی نیز 40 مگاپیکسلی بوده و تصاویر شفاف و زیبایی را به ثبت می‌رساند. برای خرید قسطی s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شارژ سریع

یکی از اصلی‌ترین نیازهای کاربران این است که گوشی را در مدت زمان طولانی شارژ نکنند. خرید اقساطی s22 ultra سامسونگ این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده و تا مدت طولانی گوشی خود را شارژ نکند. تکنولوژی شارژ سریع 45 واتی نیز یکی دیگر از مزایای این مدل گوشی می‌باشد. البته شارژر درون جعبه گوشی موجود نبوده و مشتری باید آن را به عنوان یک وسیله جانبی خریداری کند. 

فروش قسطی موبایل سامسونگ در سایت قسطی کلاب

اگر خرید نقدی گوشی موبایل برای شما دشوار است، می‌توانید با خرید قسطی s22 ultra سامسونگ از سایت قسطی کلاب، صاحب یک گوشی قیمت مناسب شوید. این مدل، مجهز به پردازنده اگزینوس 2200 بوده که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت سامسونگ است. بعلاوه، وجود اندروید 12 در این مدل گوشی، آن را به یکی از به‌روز‌ترین گوشی‌ها تبدیل کرده است. 

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی موبایل سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شما می‌توانید از مدل‌های مختلف گوشی موبایل دیدن فرمایید و با انتخاب مدل مورد نظر خود، خریدی مطمئن با بهترین شرایط اقساطی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون وی مودا اقساطی

هدفون وی مودا اقساطی
هدفون ها اولین کالای ساخته شده جهت انتقال مستقیم صوت به گوش انسان هستند بدون آنکه صدا را در فضا پخش کنند. استفاده از هدفون ها در مدل های متنوع....

خرید قسطی Apple watch 7

خرید قسطی Apple watch 7
یکی از گجت‌های پرکاربرد در دنیا ساعت هوشمند است. برای خرید قسطی Apple watch 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...