فروش قسطی تبلت شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 08:03:10

کمپانی شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های چینی در دنیا است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی تبلت شیائومی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی تبلت شیائومی


مشخصات تبلت شیائومی

برند شیائومی در طی سال‌های اخیر بسیار مطرح شده و افراد زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنند. یکی از محصولات خوب برند شیائومی، تبلت است که در مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. تبلت‌ها از محصولات هوشمندی هستند که با تفاوت‌های کمی با تلفن همراه تولید شدند. تبلت شیائومی دارای مشخصات و قیمت‌های متفاوتی است که بسته به سلیقه و میزان بودجه افراد می‌توانند یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنند. برای خرید قسطی تبلت شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت Mi Pad4 Plus شیائومی

مدل mi pad از محبوب‌ترین تبلت‌های شیائومی است که قابلیت‌های خوب و با کیفیتی دارد. Xiaomi Mi Pad 4 Plus یکی از جدیدترین مدل‌های تبلت شیائومی است. این مدل از تبلت‌های شیائومی در سال 2018 به بازار عرضه شد و هنوز هم از محبوب‌ترین تبلت‌های این برند است.

از مشخصات این مدل تبلت می‌توان به صفحه نمایشگر 10.1 اینچی و وزن 485 گرمی آن اشاره کرد. این تبلت از سیستم عامل اندروید 8.1 پشتیبانی می‌کند و از لحاظ سخت افزار و نمایشگر کیفیت بالایی دارد. دوربین اصلی این تبلت 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. حافظه داخلی این تبلت 64 و 128 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 4 گیگابایت است. قیمت مناسب و به صرفه این مدل از تبلت شیائومی نسبت به قابلیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت Mi Pad4 شیائومی

این مدل از تبلت شیائومی در سال 2018 معرفی شده و از تبلت‌های با کیفیت و کاربردی است. این تبلت با صفحه نمایشگر 8 اینچی و وزن 342.5 گرمی است و از سیستم عامل اندروید 8.1 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این مدل از تبلت شیائومی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. حافظه خارجی 32 و 64 گیگابایت و حافظه داخلی 2 و 3 گیگابایت از مشخصات دیگر این تبلت است. ظرفیت باتری تبلت شیائومی می پد 4  6000 میلی آمپر است و یکی از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود. نقاط قوت این تبلت قیمت مناسب و کیفیت خوب دوربین آن است. با خرید قسطی تبلت شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تبلت Mi Pad3 شیائومی

این مدل از تبلت شیائومی در آوریل 2017 معرفی و به بازار عرضه شد. اندازه صفحه نمایشگر می پد 3، 7.9 اینچ بوده و وزن آن 328 گرم است. اندروید 7 از مشخصات دیگر این مدل از تبلت شیائومی است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل از ویژگی‌های مثبت دیگر این تبلت است. حافظه داخلی می پد شیائومی 64 گیگابایت و حافظه خارجی آن 4 گیگابایت است. از مزیت‌های این تبلت میتوان به حافظه خوب و صفحه نمایشگر با کیفیت آن اشاره کرد. از مشخصه منفی این تبلت ظرفیت پایین باتری آن است. خرید اقساطی تبلت شیائومی باعث می‌شود تا کالایی دیجیتال را با شرایط خوب خریداری کنید.

تبلت Mi Pad2 شیائومی

این مدل از تبلت شیائومی در نوامبر 2015 به بازار عرضه شد. مشخصات این تبلت صفحه نمایشگر 7.9 اینچی، وزن 322 گرمی و سیستم عامل اندروید و ویندوز است. حافظه داخلی این مدل از تبلت شیائومی 16 و 32 گیگابایت و حافظه خارجی 2 گیگابایت است دوربین اصلی این تبلت کیفیت 8 مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. از مزیت‌های این مدل از تبلت شیائومی قیمت مناسب و سیستم عامل پیشرفته آن است. 

شرایط خرید قسطی تبلت شیائومی

همانطور که گفتیم شیائومی تنوع و کیفیت خوبی در تولید تبلت دارد و محصولات این شرکت از کیفیت و قابلیت‌های خوبی برخوردار هستند. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی می‌توانید از طریق وب سایت معتبر قسطی کلاب اقدام کنید. قسطی کلاب فروشگاهی اینترنتی در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی و اقساطی است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 15

خرید اقساطی آیفون 15
جدیدترین گوشی اپل با کارایی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا
هر جا که اسم خرید اینترنتی آورده می شود اولین فروشگاه آنلاینی که به یاد کاربران می افتد، سایت دی جی کالا است و این نشان از عملکرد خوب این سایت...