خرید قسطی گوشی a04s

تاریخ انتشار:
1403/2/26 04:45:44

یکی از جدیدترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل a04s است. برای خرید قسطی گوشی a04s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید قسطی گوشی a04s


بررسی مشخصات فنی گوشی A04S 

آیا شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی a04s هستید؟ این گوشی یکی از ارزان قیمت‌ترین و با کیفیت‌ترین گوشی‌های طراحی شده توسط شرکت سامسونگ به حساب می‌آید. این گوشی پایین رده برای افرادی که بودجه محدودی دارند، نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت. داشتن قیمتی مطلوب در کنار کیفیت ساخت نسبتا بالا به عنوان مهم ترین ویژگی‌های کلیدی آن شناخته شده‌اند. به خاطر داشته باشید که برای خرید اقساطی این کالای دیجیتال، شما باید به دنبال بهترین فروشنده باشید. امروز ما قصد داریم تا نکاتی را در مورد خرید اقساطی گوشی a04s برای شما بازگو کنیم.

قبل از پرداخت به خرید قسطی گوشی a04s، بیایید تا کارمان را با بررسی دقیق مهم‌ترین مشکلات این گوشی شروع کنیم. این دستگاه که با اندازه‌ای برابر با 6.5 اینچ طراحی شده است، قدرت عملکردی بالایی داشته و شما با خیال راحت می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف به کار گیرید. به صورت کلی نمایشگر به کار رفته در این دستگاه از نوع ال سی دی بوده و رفرش ریت آن برابر با 90 هرتز می‌باشد. داشتن رفرش ریت و نرخ همگام سازی بالا به این گوشی موبایل کمک کرده تا تصاویر مختلف را با سرعت و وضوح بالا تری به کاربران نمایش دهد. این گوشی موبایل در آگوست سال 2022 برای اولین بار روانه بازار شد. قیمت حدودی آن 170 یورو می‌باشد.

به خاطر داشته باشید که سیستم عامل نصب شده بر روی این کالای دیجیتال، اندروید 12 می‌باشد. جدا از این مسئله، سامسونگ رابط کاربری One Ui Core 4 را بر روی آن نصب کرده است. وزن این گوشی برابر با 195 گرم بوده و جنس پشتی آن از پلاستیک است. سامسونگ این گوشی زیبا را در چند مدل با حافظه‌ها و رم‌های مختلف طراحی کرده است. شما می‌توانید این محصول را در دو حجم رم یعنی 3 گیگابایتی و 4 گیگابایتی تهیه کنید. جدا از این مسئله، میزان حافظه داخلی قرار گرفته در این محصول از 32 گیگابایت شروع شده تا 128 گیگابایت بالا می‌رود. بسته به بودجه تان، شما می‌توانید این گوشی را همراه با حافظه‌های متنوعی تهیه نمایید.

راه‌های موجود برای خرید گوشی a04s

در حال حاضر راه‌های بسیار زیادی برای خرید اقساطی گوشی a04s در جلوی پای شما قرار گرفته است. خیلی از این راه‌ها نتایج مطلوبی را به همراه ندارند. چرا که برخی از فروشگاه‌های فعال در این زمینه، خدماتشان را با تعرفه ای بالا، سود زیاد و یا ضمانت‌های نامتعارف ارائه می‌نمایند. در این شرایط راه حل چیست؟ یافتن بهترین فروشنده فعال در زمینه فروش قسطی این کالای دیجیتال به عنوان بهترین راه حل این مشکل شناخته شده است. با توجه به اینکه تعداد مراکز عرضه کننده فعال در زمینه فروش نقدی و قسطی این گوشی همواره در حال افزایش است، با خرید از بهترین مراکز شما نه تنها هزینه معقولانه‌ای را پرداخت می‌کنید، بلکه می‌توانید خدمات مورد نیاز را با بهترین شرایط دریافت نمایید.

خرید قسطی گوشی a04s از قسطی کلاب

امروزه قسطی کلاب به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش قسطی گوشی سامسونگ A04S شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی گوشی a04s هستید، به راحتی می‌توانید از خدمات مجموعه قسطی کلاب استفاده کنید. داشتن پشتیبانی طولانی مدت در کنار شرایط آسان از جمله مهم ترین ویژگی‌های قسطی کلاب به حساب می‌آیند. پس، در صورتی که شما هم به دنبال خرید اقساطی این کالای دیجیتال هستید، هم اکنون می‌توانید شرایط خرید را مطالعه کنید و یا اینکه به صورت مستقیم با پشتیبانی قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی آیفون

فروش قسطی آیفون
کمپانی اپل را می توان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند دانست که با ساخت نسل جدید گوشی های هوشمند خود توانسته است انقلاب عظیمی را در ساخت موبایل...

خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک

خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک
یکی از بهترین و جدیدترین محصولات اپل بی شک مدل آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...