خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 19:27:14

برای خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ


گوشی s22 ultra

پرچمدار جدید سامسونگ، گوشی s22 ultra در سال 2022 به بازار معرفی شد. این گوشی یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. طراحی زیبا و یکنواخت، سخت افزار قدرتمند، نرم افزار مفید و کاربردی از جمله ویژگی‌های این گجت هوشمند به حساب می‌آیند. اگر می‌خواهید یک گجت هوشمند با کیفیت در اختیار داشته باشید؛ توصیه می‌کنیم فرصت خرید قسطی موبایل s22 ultra سامسونگ را از دست ندهید.

طراحی سامسونگ s22 ultra

این کالای دیجیتال از طراحی بسیار زیبا و یکنواختی بهره می‌برد. وزن این گوشی 227 گرم است و جز گوشی‌های نسبتا سنگین به شمار می‌آید. ابعاد این گوشی نسبتا بزرگ است (163.3 در 77.9 میلیمتر) و ضخامت آن نیز به 8.9 میلی متر می‌رسد. از ابعاد و وزن این کالای دیجیتال که بگذریم؛ به کیفیت ساخت بدنه این گوشی می‌رسیم. بدنه این گوشی از جنس شیشه و فریم آن نیز از فلز آلومینیوم ساخته شده است. در کل مقاومت این گوشی به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد؛ بسیار مطلوب و قابل قبول است. برای خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از رابط کاربری اندروید 12 بهره می‌برد. کار کردن با این رابط کاربری بسیار ساده و روان است. در کنار نرم افزار مناسب، سخت افزار این گوشی نیز بسیار قدرتمند است. پردازنده مرکزی s22 ultra از نوع اسنپ دراگون نسخه 8 (نسل یک) است (در نسخه گلوبال پردازنده گوشی از نوع اگزینوس 2200 می‌باشد) و می‌تواند به خوبی از پسِ اجرای بازی و اپلیکیشن‌های سنگین بر بیاید.

بنابراین اگر قصد اجرای بازی و اپلیکیشن‌های سنگین را دارید؛ این گوشی به خوبی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. در کنار پردازنده مرکزی قدرتمند، این گوشی از یک پردازنده گرافیکی مناسب نیز بهره می‌برد. برای خرید قسطی موبایل s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع adreno 730 (در نسخه گلوبال، پردازنده گرافیکی از نوع Xclipse 920 ) می‌باشد. این کالای دیجیتال از نظر میزان حافظه داخلی به 4 مدل 128، 256، 512 گیگابایت، 1 ترابایت تقسیم می‌شود. همچنین این گوشی از نظر میزان رم به دو نسخه 8 و 12 گیگابایت تقسیم می‌شود.

دوربین این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از 4 لنز اصلی بهره می‌برد. لنز اصلی s22 ultra دارای 108 مگاپیکسل کیفیت می‌باشد. لنز اولترا واید از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که قادر است تا 120 درجه از محیط پیرامون را پوشش دهد. لنز پریسکوپی و تله فوتو این گوشی نیز هر دو 10 مگاپیکسل کیفیت دارند. در کل عکس‌های ثبت شده با این گوشی، کیفیت بسیار خوبی دارند. دوربین سلفی این کالای دیجیتال نیز 40 مگاپیکسل کیفیت دارد.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

صفحه نمایش سامسونگ s22 ultra از نوع dynamic AMOLED 2X می‌باشد که رزولوشن 1440 در 3080 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش 6.8 اینچی دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی می‌باشد و حداکثر نرخ روشنایی آن نیز به 1750 نیت می‌رسد. با خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

باتری

این کالای دیجیتال از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. شارژر 45 واتی این گوشی قادر است تا در مدت یک ساعت، گوشی شما را به صورت کامل شارژ کند.

نحوه خرید قسطی موبایل s22 ultra سامسونگ

در بالا، گوشی s22 ultra را با یکدیگر بررسی کردیم. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ (خرید اقساطی) را دارید؛ باید به یک سایت معتبر مراجعه کنید. سایت "قسطی کلاب" یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌های موجود در زمینه فروش قسطی گوشی سامسونگ می‌باشد. وارد سایت شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری (و همچنین پشت سر گذاشتن مراحل اعتبارسنجی)، کالای مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی poco m4 pro با چک

خرید اقساطی گوشی poco m4 pro با چک
اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco m4 pro با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

مانیتور دل

مانیتور دل
مانیتور دل جز برترین مانیتورهای دنیا می‌باشد که دارای تنوع بالایی برای هر کاربری است. برای خرید اقساطی مانیتور دل به بخش کالای دیجیتال....