خرید اقساطی لباسشویی بست

تاریخ انتشار:
1403/2/19 11:55:46

برند بست یکی از معروف‌ترین لوازم خانگی در ایران است. برای خرید اقساطی لباسشویی بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباسشویی بست


مشخصات ماشین لباسشویی بست

ماشین لباسشویی بست (Bost) در ظرفیت‌های 5/6/7/8 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه می‌گردد. سطح صدای پایین، برنامه‌های شستشوی متنوع و قابلیت میکروب زدایی، از نقاط قوت خرید قسطی لباسشویی بست محسوب می‌شود. ماشین لباسشویی بست از هم خانواده‌های برند داخلی دوو و اسنوا و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب به شمار می‌رود. ظرفیت مناسب، امکانات و قابلیت‌های کاربردی، لباسشویی برند بست را به یک محصول مناسب برای خانوارهای ایرانی تبدیل نموده است.  

مجهز شدن به موتور دایرکت درایو، از مهم ترین ویژگی‌های خرید اقساطی لباسشویی بست تلقی می‌گردد. موتورهای Direct Drive فاقد تسمه بوده و به صورت مستقیم به دیگ شستشو اتصال پیدا می‌کنند. این امر علاوه بر قدرت بالا، اصطکاک کمتر و مصرف بهینه دستگاه را در پی دارد. همچنین، داشتن سیم پیچی کمتر، طول عمر بالای موتور لباسشویی را رقم زده است. علاوه بر این، موتورهای بدون تسمه در کاهش سطح صدا و لرزش لباسشویی در هنگام کار تاثیر بسزایی برجای می‌گذارند. در بدنه لباسشویی بست از فناوری ضد لرزش بادی گارد استفاده گردیده است.

از دیگر مشخصات خرید قسطی لباسشویی بست می‌توان به قابلیت میکروب زدایی دستگاه، اشاره نمود. در ساختار لباسشویی‌های bost از تکنولوژی نانو سیلور استفاده شده است. این فناوری میکروب‌ها و باکتری‌ها را از روی سطح البسه برطرف می‌نماید. فناوری نانو سیلور در ساختار لباسشویی‌های نسل جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمنا، لباسشویی بست به فناوری شستشو با بخار مجهز شده است. این قابلیت ضمن افزایش کیفیت شستشو، موجب افزایش طول عمر البسه و پارچه‌ها می‌شود. 

دیگر ویژگی‌های لباسشویی BOST

بهره مندی از برنامه‌های شستشوی متنوع (شستشوی سریع و شستشوی اقتصادی)، از دیگر مشخصات فروش قسطی لباسشویی بست به حساب می‌آید. برنامه‌های شستشوی دستگاه مختص انواع البسه از قبیل پشمی، جین، کتان و رنگی لحاظ شده است. این برنامه‌ها متناسب با جنس و نوع البسه در ساختار لباسشویی طراحی شده‌اند. برنامه کوئیک واش یا شستشوی سریع، قابلیت شستشوی البسه در مدت زمان بسیار کوتاه (حدود 20 دقیقه) را برای مصرف کننده فراهم می‌آورد. برای خرید اقساطی لباسشویی بست به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت تنظیم دمای آب، از نقاط قوت دستگاه Bost Washing Machine محسوب می‌شود. این ویژگی برای شستشوی انواع پتو و پرده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این قابلیت، امکان تنظیم دستی و اتوماتیک دور خشک را فراهم می‌آورد. برخورداری از گرید انرژی A+++، موید مصرف بهینه و مناسب ماشین لباسشویی بست می‌باشد. لباسشویی برند بست در ردیف لباسشویی‌های درب از جلو جای می‌گیرد. کاهش مصرف انرژی و مدت زمان خشک کردن و استخراج رطوبت در هنگام چرخش مدور، از مزایای لباسشویی‌های درب از جلو می‌باشد.

مجهز شدن به فناوری درام لانه زنبوری (Hexa Drum) از امتیازات شاخص خرید قسطی لباسشویی بست قلمداد می‌گردد. ساختار منحصر به فرد این نوع درام، مانع از آسیب وارد شدن به بافت و الیاف البسه می‌شود. ظاهر شش ضلعی درام دستگاه، ضمن جلوگیری از نخ کش شدن لباس‌ها، چرخش بهتر لباسشویی را به دنبال دارد. بهره مندی از قابلیت آبکشی شرعی به منظور تطهیر البسه و امکان تنظیم دور خشک کن، ویژگی‌های لباسشویی بست را کامل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی لباسشویی بست

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور فراهم کردن شرایط خرید آسان برای اقشار مختلف جامعه، طرح خرید اقساطی لباسشویی را اجرایی نموده است. ثبت نام در سایت، درخواست خرید اقساطی، اعتبار سنجی، ثبت سفارش و پرداخت اقساطی، مراحل اصلی این فرآیند را شامل می‌شود. ضمنا، در این فروشگاه امکان خرید نقدی لوازم خانگی با قیمت مناسب برای خریداران پیش بینی شده است.    

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی چای ساز میگل از قسطی کلاب

خرید قسطی چای ساز میگل از قسطی کلاب
شما‌ می‌توانید برای خرید قسطی چای ساز میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید اقساطی یخچال و فریزر پاک شوما

خرید اقساطی یخچال و فریزر پاک شوما
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر پاک شوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...