لپ تاپ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:48:55

به منظور خرید لپ تاپ قسطی به بخش وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




لپ تاپ قسطی با اقساط بلند مدت

به صورت اینترنتی می توانید خرید خود را ثبت نمایید و به صورت اینترنتی خرید کنید قسطی کلاب راهی مطمئن جهت خرید اسان 

امروزه لپ تاپ ها را می توان جایگزین کامپیوترها دانست در واقع لپ تاپ ها به دلیل قابل حمل بودن در بسیاری از مکان ها استفاده می شوند و کارایی بالایی دارند از این دستگاه به منظور انجام بسیاری از کارها از جمله انجام بازی ها استفاده می شود.

دل از جمله سازندگان لپ تاپ میباشد لپ تاپ Dell XPS 13 سبک و باریک می باشد عمر باتری آن طبق تست های انجام گرفته 7 ساعت می باشد صفحه نمایش 13.3 اینچی این لپ تاپ در بدنه 11 اینچی قرار گرفته است پردازنده این دستگاه اینتل Core i3-i7 است حافظه داخلی آن نیز 512-128 گیگابایت است.

لپ تاپ HP Chromebook 13 دارای طراحی زیبایی می باشد اگر به دنبال پردازنده ای سریع و صفحه نمایشی با رزولوشن بالا می گردید این لپ تاپ بسیار مناسب می باشد همچنین حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است این لپ تاپ بسیار شیک می باشد و امکان انجام بسیاری از کارها را به کاربران می دهد.

لپ تاپ Razer Blade Stealth یک لپ تاپ گیمینگ می باشد و دارای پردازنده نسل هفتم Core i7 است این لپ تاپ می تواند میزان روشنایی هر کدام از دکمه های صفحه کلید خود را تغییر دهد حافظه داخلی آن 128 گیگابایت الی 1 ترابایت است.

با توجه به مطالب بالا می توان بیان کرد لپ تاپ های مختلفی برای انجام بسیاری از کارها تولید می شوند قبل از خرید لپ تاپ شما باید مشخص کنید که برای چه کاری می خواهید از لپ تاپ استفاده کنید تا براساس آن نوع لپ تاپ خود را انتخاب کنید.

با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ در ماه های اخیر ما به شما خرید اقساطی لپ تاپ ها را پیشنهاد می کنیم به این منظور شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید لپ تاپ قسطی در سایت قسطی کلاب موجود است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از سایت های بزرگ و معتبری است که سعی کرده است تمام خدمات مربوط به فروش اقساطی را در اختیار تمامی افراد مخاطب خود به نحو احسنت قرار دهد .

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که می خواهید اقدام به خرید اقساطی یک دستگاه لپ تاپ نمایید پیشنهاد ما به شما این است که با یک جستجوی ساده در این سایت کالای مورد نیاز خود را انتخاب و نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نمایید، همچنین از سایر خدمات و قیمت های درجه در این سایت بهره مند شوید .

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ
برند سامسونگ در حوزه طراحی و تولید موبایل حرف اول را می‌زند و به تازگی از گوشی جذاب خود با نام M62 رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی...

خرید اقساطی گوشی آیفون 15

خرید اقساطی گوشی آیفون 15
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی...