خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 03:40:50

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس چکی



با خرید گوشی آیفون 13 پرومکس چه امکاناتی را در اختیار خواهید داشت؟ 

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس و هر یک از محصولات شرکت اپل می‌تواند یک فرصت مناسب برای عاشقان وسایل دیجیتال باشد. در بازار کالای دیجیتال محصولات این شرکت جز پرطرفدارترین برندها می باشند. در این بخش به ویژگی‌های فنی این گوشی اشاره خواهیم کرد:

1.این گوشی دوسیم کارته در تاریخ 14 سپتامبر 2021 به بازار عرضه شده است.

2.سیستم عامل اورجینال این دستگاه ios 15  می‌باشد. البته این گوشی قابلیت دریافت آپدیت را خواهد داشت.

3.این گوشی با ابعاد 160.8 در 78.1 در 7.7 میلی‌متر و وزن 240 گرم طراحی شده است.

4.با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از یک مانیتور 6.7 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED استفاده خواهید کرد. این مانیتور قابلیت استفاده از فناوری True-tone را نیز دارد.

5.از لحاظ سخت افزاری این گوشی پرچمدار از تراشه اصلی از نوع Apple A15 Bionic 5 نانومتری 6 8 هسته‌ای استفاده می‌نماید.

6.از لحاظ سخت افزار گرافیکی نیز از پردازنده 5 هسته‌ای از نوع Apple GPU استفاده می‌کند.

7.این گوشی در ترکیب حافظه ای متنوع از جمله: 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 1 ترابایت / 6 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. تفاوت قیمت این مدل هم به این دلیل می‌باشد.

8.نوع هارد داخلی این گوش‌ها از نسل جدید و پر سرعت NVMe می‌باشد. این گوشی‌ها مانند مدل‌های دیگر آیفون قابلیت استفاده از کارت حافظه را ندارند.

9.خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس موجب خواهد شد که از عکاسی در قسمت پنل پشتی گوشی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 12 مگاپیکسلی لذت ببرید.

10.در قسمت پنل جلویی  از یک دوربین سلفی با قدرت 12 مگاپیکسل می‌توانید استفاده نمایید.

11.در قسمت باتری این دیوایس از یک باتری لیتیوم یونی 4352 میلی آمپر استفاده می‌نماید. این باتری از فناوری‌های فست شارژ، Power Delivery 2 و MagSafe استفاده می‌کند.

12.این گوشی هوشمند در بخش اسپیکر از یک بلندگو دوقلو با کیفیت بهره می‌برد.

13.با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از یک پکیج با سنسور های تشخیص چهره 3D، سنسور شتاب سنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، سنسور قطب‌نما و فشار سنج هوا می توانید استفاده کنید.

14.این گوشی در رنگ‌های طلایی، خاکستری، نقره‌ای، آبی و سبز به بازار عرضه شده است.

15.این گوشی بدون شارژر آداپتور به بازار عرضه شده است. 

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس از کدام مرکز انجام دهیم؟

برای خرید اقساطی  این محصول و بسیاری از محصولات خانگی، لوازم دیجیتال و حتی خودرو می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این سایت فروش قسطی طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است. با توجه به اینکه این فروشگاه یک فروشگاه آنلاین می‌باشد باید اطمینان مشتریان را جلب نماید. ما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با خیال راحت از این فروشگاه خرید نمایید. تمامی موارد نیاز برای انجام یک خرید اینترنتی امن در این سایت وجود دارد. تمام اجناس موجود در این فروشگاه اصل و اورجینال می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس چرا برای مشتریان ارزشمند است؟

با توجه به اینکه این گوشی جز گوشی‌های لاکچری و درجه 1 می‌باشد خرید آن نیز به این صورت بسیار عالی خواهد بود. همچنین خرید نقدی این گوشی برای بسیاری از مشتریان مقدور نیست به همین خاطر در صورتی که فروشگاهی این امکان را فراهم سازد می‌تواند بسیار برای مشتریان مناسب باشد. سایت قسطی کلاب بهترین شرایط این خدمت را فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل اپل 11

خرید اقساطی موبایل اپل 11
قسطی کلاب طرح های فروش اقساطی موبایل اپل را به مرحله اجرا گذاشته است. به همین جهت، برای آگاهی از جزئیات طرح فروش موبایل اپل اقساطی، می توان...

خرید قسطی a02 سامسونگ

خرید قسطی a02 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای در سراسر جهان دارد و جز پرطرفدارترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید...