خرید اقساطي کولر گازی گری

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:47:38

برند گری یکی از بهترین برندهای تولید کننده اسپلیت در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطي کولر گازی گری به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي کولر گازی گری


کولر گازی گری

خرید قسطي کولر گازی گری امروزه از طریق بسیاری از شرکت‌ها و بازرگانی‌ها فراهم شده است. شرایط خرید قسطی مناسب افرادی است که امکان خرید نقدی را ندارند. کیفیتی که کولر گازی‌های گری دارند قابل مقایسه با دیگر کولر گازی‌های موجود در بازار نیستند. در ادامه مطلب به معرفی ویژگی‌ها و کیفیت این محصول خواهیم پرداخت. 

بررسی کیفیت کولر گازی‌های گری

کولر جز لوازم خانگی ضروری محسوب می‌شود. کیفیت انواع کولرها با هم متفاوت است. در طراحی و ساخت کولر گازی‌های گری تکنولوژی و قابلیت‌های پیشرفته‌ای به کار رفته است. ویژگی کولر گازی‌های گری شامل: رده مصرف انرژی کم، صدای بسیار کم دستگاه، جنس بدنه کولر که بسیار با کیفیت است و مقاومت بالایی در برابر فرسایش و زنگ زدگی دارد. همچنین از دیگر خصوصیات این کولر گازی زیبایی منحصر به فردی است که در طراحی آن به کار رفته است.

کولر گازی‌های گری علاوه بر عملکرد سرمایشی دارای عملکرد گرمایشی نیز هستند. از عملکرد گرمایشی آن می‌توان در فصل سرد استفاده کرد. در طراحی کولر گازی‌های گری از فیلترهای متعددی استفاده شده است. هر کدام از این فیلترها عملکرد خاصی دارند. این فیلترها شامل: تصفیه کردن هوای محیط، از بین بردن بوی بد، خشک کردن هوا با جذب کردن رطوبت موجود است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول داشتن وای فای، دستگاه کنترل، عیب یابی خودکار دستگاه و مجهز بودن به تایمر است. با استفاده از تایمر دستگاه می‌توان کولر را روی ساعت مشخصی جهت خاموش و یا روشن کردن قرار داد. برای خرید اقساطي کولر گازی گری به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

انواع مدل‌های کولر گازی گری

فروش قسطی کولر گری در انواع مدل‌های مختلف آن صورت می‌گیرد. کولرهای گری دارای مدل‌های مختلفی است. در ادامه مطلب انواع مدل‌های مختلف این محصول را معرفی می‌کنیم. مدل اسپلیت: این مدل کولر به صورت دو تکه طراحی شده است. یک قسمت آن در خارج ساختمان قرار داده می‌شود. قسمت دیگر دستگاه در محیط داخلی قرار می گیرد و معمولا روی دیوار نصب می‌شود. 

مدل اسپلیت دارای سیستم اینورتر است. سیستم اینورتر سبب کاهش مصرف انرژی و کاهش قابل توجه صدای دستگاه می‌شود. از دیگر مزایای این مدل داشتن سیستم اسکن هوشمند است. مزیت سیستم اسکن این است که کولر به صورت اتوماتیک میزان دمای محیط را کنترل و تنظیم می‌کند. با خرید قسطي کولر گازی گری از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

کولر مدل ایستاده

این مدل کولر را می‌توان به دلیل ظرفیت بالا در سرمایش در محیط‌های بزرگ به کار برد. در این مدل به دلیل ظرفیت بالا و توان پرتاب زیاد باد از کمپرسور روتار استفاده شده است. مدل ایستاده نیز به صورت دو تکه طراحی شده است. کولر قابل حمل: این نوع از کولرهای گری مناسب فضاهای کوچک هستند. طراحی آنها به گونه ایی است که به راحتی جابجا می‌شوند. این نوع کولر به صورت یک تکه طراحی شده است. برای خرید اقساطي کولر گازی گری به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مدل پنجره‌ای

 این نوع کولر را می‌توان در قاب پنجره قرار داد. مدل‌های قدیمی این نوع صدای زیادی داشت، اما در طراحی‌های جدید این نوع نیز اینورتر به کار رفته است. به همین دلیل صدای این نوع نیز به طور چشمگیری کاهش یافته است. مدل پنجره‌ای نیز مانند مدل قابل حمل به صورت یک تکه طراحی شده است.

شرایط خرید قسطي کولر گازی گری    

امکان خرید اقساطي کولر گازی گری و دیگر لوازم مورد نیاز از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است. در این سایت تمام محصولات به صورت قسطی و بدون پیش پرداخت به مشتریان عرضه می‌شوند. این سایت تمام محصولات خریداری شده را در کمترین زمان ممکن به مشتریان تحویل می‌دهد. جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي چای ساز میگل

خرید اقساطي چای ساز میگل
اگر تمایل به خرید اقساطي چای ساز میگل با شرایطی عالی دارید به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی
برند پاکشوما یکی از برترین برندهای ایرانی موفق در زمینه تولید لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی به...