خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 21:43:43

برای لذت بردن از طعم واقعی قهوه، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی با قیمتی عالی از بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی


اسپرسوساز مباشی

شرکت مباشی یکی از شرکت‌های بزرگ ژاپنی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در دبی قرار دارد. این برند محصولات با کیفیتی مانند اسپرسو ساز، غذاساز، آبمیوه گیری تولید می‌کند. در بین این محصولات اسپرسوساز مباشی یکی از پر فروش‌ترین محصولات در ایران شده است. در چندین سال گذشته مصرف قهوه به شدت در ایران افزایش پیدا کرده است که در نتیجه تقاضای خرید قسطي اسپرسو ساز مباشی هم بسیار بالا رفته است.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM 2023

یکی از محکم‌ترین دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ECM 2023 است. جنس بدنه دستگاه، بسیار مرغوب و درجه یک است. یکی از ویژگی‌های این مدل، امکان تنظیم میزان قهوه عصاره گیری شده است. این دستگاه با قدرت موتور 1350 وات می‌تواند یک قهوه اسپرسو با فوم شیر با کیفیت به ارمغان بیاورد. اندازه این دستگاه بزرگ تر از مدل‌های دیگر است که می‌تواند جلوه زیبایی به آشپزخانه شما بدهد. شما می‌توانید با خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی کاپوچینو، لاته، کافه ماکیاتو، موکا تهیه کنید. 

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2022

این دستگاه از طراحی اکثر مدل‌های مباشی فاصله گرفته است و با داشتن پنل دیجیتال و کلیدهای لمسی، ظاهری جدید و جذاب دارد. این محصول مجهز به سیستم گرم کن فنجان است. با استفاده از این ویژگی می‌توان دمای فنجان را بالا نگه داشت تا سردی آن از کیفیت قهوه کم نکند. در صورت عدم استفاده تا 25 دقیقه دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود. کار کردن با این لوازم خانگی بسیار ساده است و می‌توانید یک فنجان اسپرسو با طعم بی‌نظیر میل کنید. برای خرید قسطي اسپرسو ساز مباشی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM 2021

اسپرسوساز مباشی مدل ECM 2021 یکی از خوش قیمت ترین اسپرسوساز های داخل بازار است. از این دستگاه در منزل و محل کار استفاده می‌شود. این لوازم خانگی مجهز به بخار فوق العاده قوی است ک دارای پیچ تنظیم بخار است. توان مصرفی آن 1100 وات و فشار بخار آن 20 بار است. این دستگاه دارای یک پرتا فیلتر و بسکت دوبل است که به طور کلی امکان آماده سازی دو فنجان قهوه را به صورت همزمان دارد. همچنین با ارتفاع مناسب این دستگاه، می‌توان از انواع لیوان‌های بلند و کوتاه استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ساخت فوم شیر و ظرفیت 1.5  لیتری اشاره کرد. با خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM 2020

این دستگاه اسپرسو ساز دارای طراحی منحصر به فرد است که در سه رنگ قرمز، سبز و مشکی تولید شده است. با خرید قسطي اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2020 می‌توانید متناسب با دیزاین و سلیقه خودتان، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. یک عقربه فشار سنج در وسط دستگاه قرار گرفته است که علاوه بر ظاهری زیبا، نشان دهنده آمادگی فوم است. سینی چکه گیر این اسپرسو ساز، میزان بالایی نوشیدنی را در خود جا می‌دهد و تمیز کردن آن بسیار آسان است. توان این دستگاه 1350 وات و بخار آن 20 وات بوده است و در کمترین زمان اسپرسو شما را آماده می‌کند. 

نحوه خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی در قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که خرید انواع لوازم خانگی را برای مشتریان عزیز راحت و آسان می کند. این شرکت در زمینه فروش قسطی لوازم مورد نیاز مردم فعالیت می کند. شما می توانید در این شرکت به جای خرید نقدی، دستگاه اسپرسو ساز مورد نیازتان را به صورت قسطی بخرید. به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و تجربه یک خرید آنلاین بی نظیر را داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته
با افزایش قیمت لوازم خانگی بسیاری از افراد توانایی خرید نقدی آن ها را ندارند، لذا فروشگاه های بسیاری شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته یا چک ...

خرید اقساطی یخچال ایکس‌ویژن

خرید اقساطی یخچال ایکس‌ویژن
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی یخچال ایکس‌ویژن به بخش یخچال فریزر در...