خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:18:30

برند سامسونگ همه ساله در حال ارتقا دادن و تغییرات در طراحی و تولید تلفن همراه است و تا به امروز از موفقیت بالایی برخوردار بوده است. برای خرید اقساطی گوشی a31 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید


خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ


گوشی هوشمند گلکسی مدل A31 

نوآوری میراث ما است! کیفیت اولویت ما است! این یک پیام تبلیغاتی از طرف شرکت سامسونگ برای محصول جدیدش، گلکسی 31 است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی a31 سامسونگ در قسطی كلاب فراهم شده است. 

صفحه نمایش سینمایی 

صفحه این گوشی هوشمند، برای به طرز شگفت آوری ساخته شده است. این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی Full HD سوپر امولد برخوردار است. با این گوشی می‌توانید، بازی‌ها، پخش‌های زنده و فیلم‌های جذاب خود را به صورت سینمایی و بزرگ تماشا كنید. با خرید گوشی a31 سامسونگ از دیدن فیلم‌های سینمایی لذت ببرید! 

شبیه‌سازی تصاویر برای اهدافی گویا 

صفحه نمایش بی‌نهایت یک صفحه شیشه‌ای بدون حاشیه در لبه است. این گوشی به صورتی مناسب در دستان شما قرار می‌گیرد. با یک طرح هندسی براق همراه است و می‌توانید از یکی از سه رنگ دلخواه آبی، سفید و مشكی استفاده کنید. با خرید اقساطی گوشی a31 سامسونگ هم‌چون یك ستاره بدرخشید! 

دیدن جزئیات با دوربین‌های چهارگانه 

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۴۸ مگاپیکسل است. دوربین فوق پهن ۸ مگاپیکسلی نیز در نمای جلو قرار گرفته است که برای تغییر حالت روز و شب به كار می‌رود. 

دوربین بادامی به ‌روز شده ۵ مگاپیکسلی است به شما این قابلیت را می‌دهد تا بر روی تصاویر ماكرو به صورت عمیق‌تر و جلوه‌های جالب‌تر تمركز نمایید. با استفاده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض، زاویه گسترده ۸۰ درجه و زاویه فوق‌العاده ۱۲۳ درجه، میدان دید گسترده‌ای را به صورتی شفاف ضبط نمایید. 

دوربین ماکرو جزئیات نزدیک را ضبط می‌كند و  كمک می‌كند تا پس‌زمینه‌های طبیعی یا بوکه را از سوژه خود حذف کنید. دوربین عمق ۵ مگاپیکسلی نیز به شما این امکان را می‌دهد که عمق میدان دید را قبل و بعد از گرفتن عکس تنظیم نمایید. این باعث می‌شود نویز پس زمینه به صورت ناخواسته کم شود و عکس شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد. تمرکز زنده را فعال کنید. 

سلفی‌های جالب 

گرفتن سلفی‌های جالب برای شما بسیار راحت است! از نظر ظاهری عکس‌هایی خیره‌کننده بگیرید! زیرا دوربین‌های ۲۰ مگاپیکسلی در جلوی دوربین به شما تصویری با وضوح بالا می‌دهد. تمرکز زنده کمک می‌کند تا به آرامی زمینه را محو کنید و صورت شما را تبدیل به یک ستاره سینمایی خواهد کرد! 

باطری بی‌نظیر، قهرمان ماراتون

هنگامی که از خانه خارج می‌شوید به تلفنی نیاز دارید که دوام بالایی داشته باشد. با باتری‌های ۵۰۰۰ میلی آمپری قدرت جریانی عالی را از برق به اشتراک گذارید و گوشی خود را روشن کنید. شارژ سریع ۱۵ واتی نیز به شما کمک شایانی خواهد کرد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a31 سامسونگ بدون هیچ نگرانی سفر كنید! 

به خود، فضای بیشتری برای بازی‌کردن اختصاص دهید! 

یک پردازنده پیشرفته هشت‌ هسته‌ای که دارای پردازش سریع و فضایی گسترده است و هم‌چنین یک رم ۴ گیگی به شما عملکردی روان و کارآمد را ارائه می‌دهد. به علاوه حافظه  ۱۲۸ گیگابایتی نیز به شما کمک می‌کند تا کم‌تر اطلاعات خود را از گوشی خارج نمایید. 

حتی با کارت Micro SD  ۵۱۲ گیگابایتی می‌توانید فضای بیشتری را به ذخیره‌سازی اختصاص دهید. با خرید اقساطی گوشی a31 سامسونگ همیشه، تمامی اطلاعات خود را به همراه داشته باشید! 

تقویت‌کننده بازی به شما امتیاز می‌دهد! 

با به حداکثر رساندن عملکرد و تقویت کننده بازی، حواس‌پرتی خود را کم کنید. از رابط اختصاصی و منوی آسان برای دستیابی به بازی استفاده كنید. قاب تقویت‌کننده به شما كمک می‌كند تا الگوهای استفاده‌تان برای بازی گرافیکی را در یک حرکت صاف و مشابه زندگی داشته باشید. کاری می‌کند تا شما به بهترین شکل ممکن بازی خود را انجام دهید، زیرا باعث بهینه‌سازی باتری، دما و حافظه می‌شود. 

اثر انگشت شما مهم است! 

این گوشی با ارائه امنیت چند لایه‌ای از حساس‌ترین اطلاعات شما در برابر تهدیدات محافظت می‌کند. این گوشی هوشمند دارای اسکنر اثر انگشت برروی صفحه است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a31 سامسونگ، هرگز نگران ربوده شدن اطلاعاتتان نباشید. 

خرید قسطی گوشی a31 سامسونگ 

برای تهیه این محصول ارزنده می‌توانید به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و اقساطی آن برخوردار شوید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a31 سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون وی مودا اقساطی

هدفون وی مودا اقساطی
هدفون ها اولین کالای ساخته شده جهت انتقال مستقیم صوت به گوش انسان هستند بدون آنکه صدا را در فضا پخش کنند. استفاده از هدفون ها در مدل های متنوع....

خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس

خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند Honor با نام آنر 70 پرو پلاس به زودی روانه بازار خواهد شد. برای خرید اقساطی گوشی آنر 70 پرو پلاس به بخش...