خرید قسطی a32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 00:20:31

یکی از بهترین مدل‌های برند سامسونگ مدل A32 است. برای خرید قسطی a32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی a32 سامسونگ


مقدمه‌ای بر گوشی A32

اگر قصد خرید قسطی a32 سامسونگ را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. گوشی A32 سامسونگ با برتر محسوسی که نسبت به نسل قبل خود پیدا کرده، ارزش خرید خود را تا چندین برابر افزایش داده است. این گوشی در بخش دوربین، سخت افزار و طراحی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه به بررسی این گوشی می‌پردازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا خرید a32 سامسونگ ارزش اقتصادی دارد یا خیر. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

مشخصات عمومی گوشی A32 سامسونگ

اولین موضوع در بررسی خرید اقساطی a32 سامسونگ، بررسی مشخصات آن می‌باشد. این گوشی در اوایل بهمن 1399 وارد بازار شد. این گوشی در سه نسخه 4، 6 و 8 گیگابایتی راهی بازار شد. سیستم عامل این گوشی اندروید 11 بوده و پوسته One UI 3.1 نیز روی آن اجرا می شود. در بخش طراحی این گوشی، یک طراحی ساده و در عین حال جذاب را شاهد هستیم. 

در گوشی A32 سامسونگ، خبری از ماژول برجسته دوربین نمی‌باشد و پنل پشت این گوشی یکدست و صاف است. رنگ‌هایی که سامسونگ برای این کالای دیجیتال در نظر گرفته است، مشکی، سفید، آبی و بنفش می‌باشد. این رنگ‌ها در جذاب تر نمودن هر چه بیشتر این محصول، موثر می‌باشند. 

طراحی ساده و در عین زیبای A32 سامسونگ

در بخش صفحه نمایش نیز شاهد یک نمایشگر 6.4 اینچی می‌باشیم که از نوع سوپر امولد با وضوح FHD و نرخ نوسازی 90 هرتر می‌باشد.

مشخصات دوربین، سخت افزار و باتری A32 سامسونگ

دوربین، سخت افزار و باتری، از جمله مشخصاتی می‌باشد که در خرید قسطی a32 سامسونگ باید حتما مورد توجه قرار داد. این گوشی از 4 دوربین 48، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسل می‌باشد. پردازنده این گوشی، مدیاتک دیمنسیتی 720 است که چندان محبوب نمی‌باشد. حافظه داخلی این گوشی نیز در 2 دسته 64 و 128 گیگابایتی می‌باشد.

در بخش باتری اما موضوع کمی متفاوت است. این گوشی در بخش باتری پرقدرت ظاهر شده و درون خود یک باتری 5000 میلی آمپری را می‌بیند. شارژدهی بسیار بالا و شارژ سریع از جمله ویژگی‌های این باتری قدرتمند می‌باشد که ارزش خرید اقساطی آن را چند برابر کرده است. گوشی A32 سامسونگ دارای مشخصات جذاب و در عین حال اقتصادی می‌باشد.

قیمت و ارزش خرید اقساطی a32 سامسونگ

برای خرید a32 سامسونگ باید هزینه و قیمت آن را بدانیم. در حال حاضر این گوشی در حافظه‌ها و رم‌های مختلف به قیمت‌های گوناگون به فروش می‌رسد. در زیر لیستی از این قیمت‌ها به دلار آمده است:

حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت : 282.5 دلار
حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت : 272.5 دلار
حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت 253.5 دلار

خرید قسطی a32 سامسونگ از قسطی کلاب

قسطی کلاب از دیرباز تاکنون شرایط خرید قسطی را فراهم نموده است و اینبار شرایط خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ را نیز فراهم نموده است. در شرایط کنونی کشور، قطعا گزینه فروش قسطی می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 

بنابراین اگر قصد خرید اقساطی a32 سامسونگ یا سایر کالاهای دیجیتال را دارید، کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید. پس از قبول شرایط موجود، می‌توانید به راحتی سفارش خود را تکمیل نمایید و تجربه داشتن یک گوشی هوشمند قدرتمند را کسب نمایید. در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro

خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro
از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌توان به مدل گلکسی واچ 5 پرو اشاره کرد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro به...

خرید اقساطی گوشی a21s

 خرید اقساطی گوشی a21s
برند سامسونگ گوشی‌های مقرون به صرفه بسیاری دارد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها مدل گلکسی a21s است. برای خرید اقساطی گوشی a21s به بخش...