خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/6 16:12:52

یکی از گوشی‌های جذاب و خوش قیمت سامسونگ بی شک مدل a03 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ


شناخت شرکت‌های پیشرو در تولید کالای دیجیتال

اگر شما فردی علاقه مند به دنیای کالای دیجیتال هستید و اخبار مربوط به آن را پیگیری می‌کنید نام شرکت سامسونگ را تا به حال زیاد شنیده‌اید. شرکت سامسونگ شرکتی است که در زمینه تولید و فروش کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از محصولات تولیدی این شرکت تولید گوشی‌های مختلف و با کیفیت بالا است. گوشی‌های موبایل سامسونگ به دو دسته به بازار فروش عرضه می‌شوند. دسته اول گوشی‌های موبایل پرچمدار سامسونگ مانند سری S و سری Note هستند.

این گروه با توجه به قیمت بیشتری که نسبت به گوشی‌های میان رده سامسونگ دارند اغلب کاربران خاصی از این گوشی خریداری می‌کنند. البته به این نکته مهم باید توجه شود که این گوشی‌ها با توجه به قیمت بیشتری هم که دارند امکانات کیفیت بهتری را به شما ارائه می‌کنند. شما می‌توانید این مدل‌های موبایل را از طریق خرید اقساطی خریداری کنید و از آنها استفاده نمایید. برای خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دسته دوم مربوط به سری‌های پایین رده گوشی‌های سامسونگ است. این دسته شامل سری A و یا سری J است. این دسته با توجه به اینکه قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به دسته اول دارند فروش بیشتری هم در بازار دارند. 

بررسی و معرفی گوشی سامسونگ مدل a03

در ادامه به بررسی و معرفی گوشی سامسونگ مدل a03 خواهیم پرداخت. همچنین خواهیم گفت که برای خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ لازم است چه اقداماتی کنیم و از چه فروشگاه‌هایی استفاده کنیم. گوشی a03 سامسونگ جزو گوشی‌های پایین رده اما پرفروش در کشور ما است. این گوشی با توجه به اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد با مشخصات مناسبی که دارد می‌تواند جزو پر فروش ترین گوشی‌های کشور ما به حساب بیاید.

جنس بدنه این گوشی از تمام پلاستیک ساخته شده است. محافظ صفحه نمایش آن از فناوری گوریلا گلس پشتیبانی نمی‌کند. وزن این گوشی با توجه به اینکه از جنس پلاستیک ساخته شده حدودا صد و نود و شش گرم است. 

قیمت مناسب

این وزن تقریبا مناسبی برای یک گوشی پایین رده به حساب می‌آید. نمایشگر این گوشی پایین رده، کیفیت هفتصد و بیست را پشتیبانی می‌کند. می‌توان گفت نسبت به قیمتی که شما می‌پردازید تقریبا صفحه نمایش با کیفیتی را تجربه می‌کنید. نمایشگر این گوشی از نوع PLS LCD است. 

این گوشی نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز را پشتیبانی می‌کند. این کیفیت عددی مناسب و امکان جذابی برای گوشی سامسونگ a03 است و می‌تواند کیفیت بسیار خوبی را به شما ارائه دهد. پلتفرم این گوشی شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای از نوع مدیاتک و رابط کاربری اندروید یازده است که برای این گوشی امکاناتی بسیار جذاب هستند.

پردازنده این کالای دیجیتال از نوع MediaTek MT6765 Helio P35 است. می‌توان گفت که از پردازنده‌های مناسب برای این گوشی به شمار می‌رود. این پردازنده می‌تواند در کارهای نسبتا سنگین کیفیت و راندمان کاری خوبی را به شما ارائه دهند. دوربین این گوشی توانایی عکس برداری با کیفیت 48 مگاپیکسل را دارد. دوربین فیلم برداری با کیفیت Full HD و یا همان 1080 را در نرخ فریم 30 پشتیبانی می‌کند. 

روش‌های خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ یکی از رایج ترین روش‌های خرید است. برای خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ می‌توانید از سایت قسطی کلاب استفاده کنید. سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌هایی است که در زمینه فروش قسطی و نقد کالاهای دیجیتال و هر لوازمی که شما نیاز دارید مانند گوشی سامسونگ مدل a03 سامسونگ فعالیت می‌کند. فروشگاه قسطی کلاب دارای طرح‌هایی برای فروش اقساطی دارد که شما می‌توانید از آنها برای خرید قسطی گوشی a03 سامسونگ و یا خرید اقساطی هر کالایی که نیاز دارید استفاده کنید.

طرح‌های خرید اقساط از قسطی کلاب

در ادامه طرح‌های خرید اقساطی قسطی کلاب را برای شما شرح داده‌ایم. طرح اول خرید اقساطی پارسیان است که با استفاده از چک صیاد انجام می‌گیرد. شما در این طرح می‌توانید تا سقف سی میلیون تومان کالاهای قسطی کلاب استفاده کنید. سقف اقساط در طرح پارسیان تا 24 ماه است. شما مدارکی باید برای استفاده از این طرح باید ارائه کنید مانند مدارک شناسایی، مستندات درآمدی یا تصویر چک صیاد‌.

طرح بعدی طرح خرید اقساطی با استفاده از طرح پایا است. شما در این طرح می‌توانید تا سقف پنجاه میلیون تومان کالا از قسطی کلاب به صورت قسطی استفاده کنید. این طرح یکی از طرح‌های قسطی کلاب است که کمترین میزان مدارک را می‌خواهد. قسطی کلاب طرح‌های متنوع دیگری دارد شما با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید از آنها اطلاع پیدا کرده و استفاده نمایید. برای استفاده از این طرح لازم است مراحلی را انجام دهید که ما آنها را به صورت لیست آورده‌ایم.

•ثبت درخواست اعتبار سنجی از سایت قسطی کلاب.
•اعتبار سنجی در بانک.
•آپلود مدارک خود پس از تایید بانک در سایت قسطی کلاب.
• انتخاب کالا مورد نیاز برای خرید نهایی.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هندزفری شیائومی

خرید قسطی هندزفری شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای دنیا است. برای خرید قسطی هندزفری شیائومی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

فروش تبلت ایسوس قسطی

فروش تبلت ایسوس قسطی
یکی از طرح مقرون به صرفه و بهینه فروش قسطی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب، اختصاص به طرح فروش تبلت ایسوس قسطی دارد. به طور کلی، یکی از ویژگی های تبلت ها