خرید قسطی گوشی می 11 5G شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:50:30

اگر تمایل دارید یکی از بهترین محصولات شیائومی را خریداری کنید، خرید قسطی گوشی می 11 5G شیائومی را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب خریداری نمایید.


خرید قسطی گوشی می 11 5G شیائومی


گوشی می 11 5G شیائومی

اگر می‌خواهید از امکانات یک گوشی پرچمدار و قدرتمند بهره‌مند شوید؛ پیشنهاد ما، خرید قسطی گوشی می 11 5G شیائومی است. این گوشی ویژگی و مشخصه‌های بسیار مطلوبی دارد. پردازنده قدرتمند و سیستم‌عامل به روز، دوربین باکیفیت و کارآمد، پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت از ویژگی‌های برتر این گوشی محسوب می‌شوند. 

سامسونگ S21، رقیب شیائومی می 11 است. اما با توجه به اعداد و ارقام بیان شده از سوی شرکت شیائومی، می‌توان نتیجه گرفت که گوشی شیائومی می 11 5G با کمی اختلاف، از رقیب خود نیز بهتر است. با ما همراه باشید تا این گوشی قدرتمند را بررسی کنیم. این کالای دیجیتال دارای طراحی منحصربه‌فردی است.

این کالای دیجیتال از ظاهر و طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. لبه‌های خمیده باعث می‌شوند تا گوشی به‌خوبی در دستان شما قرار بگیرد. بدنه گوشی از جنس شیشه است و در قسمت فریم، از آلومینیوم استفاده شده است. وجود آلومینیوم باعث می‌شود تا لبه‌های گوشی در برابر ضربه مقاوم شوند.

این گوشی 196 گرم وزن دارد. طول و عرض این گوشی به ترتیب عبارتند از: 164.3 و 74.6 میلیمتر. همچنین ضخامت این گوشی 8.1 میلی‌متر است. با توجه به اینکه ابعاد و وزن گوشی بالا است؛ اما کارکردن با آن به دلیل طراحی اصولی و مهندسی شده، دشوار نیست.

صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش 6.8 اینچی این کالای دیجیتال از نوع AMOLED است. رزولوشن نمایشگر 1440 در 3200 پیکسل است(تراکم پیکسلی 515). نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز است و حداکثر روشنایی نمایشگر به 1500 نیت می‌رسد. برای خرید اقساطی گوشی می 11 5G شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم‌افزار و سخت‌افزار می 11 5G

گوشی می 11 5G از سیستم‌عامل اندروید 11 و MIUI 12.5 بهره می‌برد. نه‌تنها گوشی از یک سیستم‌عامل قوی بهره می‌برد؛ بلکه سخت‌افزار این گوشی نیز بسیار مطلوب است. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 888 می‌تواند تمام اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را بدون هیچ‌گونه تاخیر و لَگ اجرا کند. علاوه بر این موضوع، پردازنده گرافیکی این گوشی نیز از نوع Adreno 660 است. این پردازنده قادر است تا داده‌های گرافیکی را به‌خوبی و با سرعت بالا پردازش کند.  

این کالای دیجیتال از نظر حافظه داخلی به دو نوع 128 و 256 گیگابایت تقسیم می‌شود. همچنین می 11 5G در دو نسخه 8 و 12 گیگابایت رَم به بازار عرضه شده است. نسخه 12 گیگابایت رَم و 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با نام "نسخه خاص" یا Special Edition شناخته می‌شود. برای خرید قسطی گوشی می 11 5G شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین این کالای دیجیتال مناسب است؟

لنز اصلی این گوشی بنابر اعلام شرکت شیائومی، 108 مگاپیکسل کیفیت دارد. لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی این گوشی قادر است تا 123 درجه از فضا را تحت پوشش خود قرار دهد. لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند تصاویر دقیقی ثبت کند. نه‌تنها این گوشی در عکاسی خوب است؛ بلکه می‌تواند با کیفیت 8K و با فریم رِیت 30 نیز به فیلم‌برداری بپردازد.

کیفیت دوربین سلفی 20 مگاپیکسل است که در وجود نور کافی، می‌تواند تصاویر خیره‌کننده‌ای را ثبت کند. فیلم‌برداری این لنز نیز با کیفیت 1080 و فریم ریت 30 صورت می‌گیرد(همچنین می‌تواند با کیفیت 720 و فریم ریت 120 نیز به فیلم‌برداری بپردازد). برای خرید اقساطی گوشی می 11 5G شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری

باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی این کالای دیجیتال، ممکن است تنها نقطه‌ضعف این گوشی محسوب شود(میزان ظرفیت باتری کم است). اما وجود یک آداپتور 55 واتی باعث می‌شود تا این گوشی در مدت 45 دقیقه به طور کامل شارژ شود. 

نحوه خرید قسطی گوشی می 11 5G شیائومی

همانطور که می‌دانید؛ سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کالا فعالیت دارد. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی گوشی می 11 5G شیائومی را دارید؛ کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری، باید مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. بعد از تکمیل شدن این مراحل، حال نوبت آن است که خرید(خرید اقساطی) خود را انجام دهید. سه روز قبل از موعد پرداخت قسط، برای شما پیام کوتاهی ارسال می‌شود. این پیامک حاوی لینک پرداخت است. شما با چند کلیک ساده می‌توانید اقساط خود را بدون دردسر پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

دیجی کالا موبایل

دیجی کالا موبایل
شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موبایل مورد علاقه خود را خریداری کنید. اگر تمایل به خرید اقساطی یا نقدی تلفن همراه دارید...

فروش اقساطی لپ تاپ لنوو

فروش اقساطی لپ تاپ لنوو
یکی ار بهترین شرکت‌های سازنده لپتاپ در دنیا بی‌شک برند لنوو است. برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...