خرید اقساطی گوشی S21 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/25 03:04:09

برند سامسونگ جذاب‌ترین گوشی‌های دنیا را طراحی و تولید می‌‌کند و بهترین تلفن همراه آن مدل گلکسی s21 اولترا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S21 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی S21 اولترا


معرفی گلکسی s21 اولترا

گلکسی s21 اولترا جدیدترین گوشی هوشمند طراحی شده توسط کمپانی نام‌دار سامسونگ بوده که از آن به عنوان پرچم‌دار این برند یاد می‌شود. در شرایط فعلی خرید قسطی گوشی s21 اولترا بهترین راه برای تهیه این گوشی پرچم‌دار سامسونگ است. 

بدون شک گوشی s21 اولترا بهترین تجربه استفاده از گوشی هوشمند را در سال 2021 ارائه می‌دهد. زیرا سامسونگ برای طراحی این گوشی هوشمند خود تمام تلاش خود را به کار بسته تا محصولی کارآمد و مخاطب پسند را روانه بازار کند. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ گلکسی s21 اولترا را در تاریخ 29 ژانویه 2021 به بازار های جهانی عرضه کرده است.

وجود ویژگی‌هایی همچون طراحی جذاب، نمایشگری روشن تر و تراشه‌ای قدرتمند سبب شده تا استقبال خوبی از این محصول سامسونگ به عمل آید. علاوه بر آن، وجود ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی، علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی گوشی‌های هوشمند را ترغیب به خرید s21 اولترا می‌کند. همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند به بخشی از زندگی انسان تبدیل شده است.

اما در این میان، پیدا کردن یک گوشی هوشمند منحصر به فرد که بتواند تمامی نیازهای ما را برطرف کند به امری دشوار تبدیل شده است. بنابراین می‌توان با خرید اقساطی گوشی s21 اولترا شانس استفاده از جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ را برای خود به ارمغان آورد. همچنین مزایایی که خرید قسطی گوشی s21 اولترا در اختیار افراد قرار می‌دهد بسیار بیشتر از سایر روش‌های خرید خواهد بود. 

مشخصات گوشی گلکسی s21 اولترا

سامسونگ برای طراحی گوشی گلکسی  s21اولترا سنگ تمام گذاشته و در این گوشی هوشمند از یک نمایشگر Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده است. این نمایشگر 6.8 اینچی قابلیت پخش تصاویر را با رزولوشن 1440 در 3200 دارا می‌باشد. جای گرفتن این نمایشگر در دل بدنه ارگونومیک گوشی s21 اولترا جذابیت غیر قابل وصفی را به ظاهر این گوشی بخشیده است.

سامسونگ برای محافظت بیشتر از نمایشگر این گوشی از یک محافظ از نوع " کورنینگ گوریلا گلس Victus " استفاده کرده است؛ تا از وارد آمدن صدماتی نظیر خط و خش به نمایشگر این گوشی جلوگیری به عمل آید. گلکسی s21 اولترا همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند طراحی  شده توسط سامسونگ از قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان برخوردار می‌باشد.

از جمله نقاط قوت این گوشی پرچم‌دار می‌توان به قابلیت جلوگیری از نفوذ آب تا 1.5 متر برای زمان 30 دقیقه اشاره نمود. با وجود این قابلیت شما می‌توانید به راحتی این گوشی را به همراه خود به درون محیط هایی همچون استخر ببرید. سامسونگ در طراحی گوشی s21 اولترا از یک تراشه قدرتمند با نام Exynos 2100 استفاده کرده است.

 وجود این تراشه در کنار پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 قدرت قابل توجهی را به این گوشی بخشیده است. با وجود این قطعات در قسمت سخت افزار گوشی s21 اولترا، تمامی کاربران آن می‌توانند به سادگی به انجام تمام بازی‌های موبایل بپردازند. همچنین این گوشی در هنگام خرید از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند که پس از اتصال به اینترنت قابل ارتقا خواهد بود. 

دوربین گوشی s21 اولترا

با گذر از تمامی ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی s21 اولترا به مهم‌ترین بخش آن یعنی دوربین می‌رسیم. بهتر است بدانید سامسونگ در طراحی این گوشی از چهار دوربین با کیفیت 108، 10، 12 و 10 استفاده کرده است. همچنین دوربین بکار گرفته شده در قسمت سلفی گوشی s21 اولترا از کیفیت 40 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد. با وجود برخورداری این گوشی از دوربین‌های حرفه‌ای، ثبت تصاویر با بهترین کیفیت ممکن امکان پذیر خواهد بود.

خرید اقساطی گوشی s21 اولترا با بهترین شرایط

امروزه افراد برای خرید گوشی های هوشمند و کالای دیجیتال از روش‌های پرداخت متفاوتی استفاده می‌کنند. اما در این میان خرید قسطی گوشی s21 اولترا یکی از بهترین راه هایی بوده که می‌توان به کمک آن، این گوشی هوشمند را تهیه نمود.

زیرا با خرید اقساطی گوشی s21 اولترا دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه خرید به صورت یک‌جا نخواهد بود. بنابراین شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل از خدمات فروشگاه قسطی کلاب استفاده کنید. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب شرایط ایده آلی را برای فروش قسطی گوشی در نظر گرفته است. 

همچنین در این فروشگاه امکان خرید کالا به صورت نقدی نیز وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی، کالای مورد نظر خود را از فروشگاه قسطی کلاب به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپدپرو 2021

 خرید قسطی آیپدپرو 2021
اگر قصد خرید قسطی آیپدپرو 2021 با قیمتی عالی دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید اقساطی تبلت مایکروسافت

خرید اقساطی تبلت مایکروسافت
خرید اقساطی تبلت مایکروسافت یک فرصت عالی برای خرید با قیمت مناسب و شرایط عالی برای شما فراهم می کند. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت می توانید ...