خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/10 22:08:23

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ



گوشی A55 سامسونگ

همانطور که می‌دانید، امروزه داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند و با کیفیت برای همه افراد ضروری است. چنانچه به فکر خرید قسطی گوشی A55 سامسونگ هستید، بهتر است ابتدا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی آشنا شوید. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی اجناس خود را به صورت قسطی و آنلاین به فروش می‌رسانند؛ اما آیا می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؟ 

از آنجایی که تلفن‌های همراه ابزارهای ارتباطی و کاربردی هستند، بهتر است در خرید آن دقت زیادی به خرج دهید. بنابراین برای خرید اقساطی گوشی‌های موبایل باید به دو نکته مهم و اساسی توجه کنید: اول معتبر بودن فروشگاه اینترنتی و دوم ویژگی‌های گوشی مورد نظر. در واقع برای خرید این کالای دیجیتال (چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری) توصیه می‌شود به یک فروشگاه مطمئن مراجعه کنید و از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید.

خرید اقساطی گوشی A55 سامسونگ چگونه ممکن است؟ امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها مشتریان خود را از خدمات فروش اقساطی کالاها بهره‌مند می‌کنند. گوشی‌های تلفن همراه نیز از فروش قسطی مستثنی نیستند. به طور کلی می‌توان گفت که فراهم کردن خرید اقساطی برای مشتریان یکی از ویژگی‌های یک فروشگاه خوب به شمار می‌رود. پس از پیدا کردن یک فروشگاه معتبر، برای خرید قسطی گوشی A55 سامسونگ می‌بایست ویژگی‌های آن را به خوبی بررسی کنید و آن را با سطح نیازهای خود مطابقت دهید. در صورتی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، نسبت به تهیه آن اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی ما بسیاری از کالاهای دیجیتال را با تنوع و کیفیت بالا به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار داده است.              

گوشی سامسونگ A55 چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش از خرید اقساطی گوشی A55 سامسونگ باید ویژگی‌های ظاهری و فنی آن را مورد بررسی قرار دهید. به خصوص اگر می‌خواهید آن را به صورت اینترنتی تهیه کنید. این گوشی‌ از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار است.‌ به هر حال ویژگی‌های گوشی سامسونگ A55 به شرح زیر می‌باشد:

مشخصات ظاهری گوشی سامسونگ A55: به طور کلی، گوشی سامسونگ A55 از جمله گوشی‌های میان رده 2024 و پرطرفدار محسوب می‌شود. صفحه نمایش این گوشی 6/6 اینچ و با وضوح 1080 در 2340 پیکسل (از نوع Super AMOLED) می‌باشد. همچنین نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی‌ها به 120 هرتز می‌رسد. شایان ذکر است که بدنه این گوشی از جنس فلز آلومینیوم می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی A55 در رنگ‌های یاسی، آبی روشن، لیمویی و سرمه‌ای تیره به بازار عرضه شده است. ابعاد این دستگاه 1/161 در 4/77 در 2/8 میلی متر بوده و 213 گرم وزن دارد. گوشی‌های سامسونگ A55 ظاهری جعبه مانند دارند و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست قرار گرفته اند.  

مشخصات فنی گوشی سامسونگ A55: گوشی سامسونگ A55 با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت  و همچنین رم 8 و 12 در بازار موجود است. این گوشی از شارژ 25 واتی پشتیبانی کرده و باتری 5000 میلی آمپر دارد. کیفیت دوربین سلفی گوشی سامسونگ A55‌ 32 مگاپیکسل، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل می‌باشد. یکی از قابلیت‌های مهم این گوشی‌ها Knox Vault است که به یک ویژگی امنیتی سخت افزاری مربوط می‌گردد. گوشی سامسونگ A55 بروزرسانی‌های جدید اندروید را تا 4 سال آینده دریافت کرده و تا 5 سال نیز بروزرسانی امنیتی می‌شود.

خرید قسطی گوشی A55 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به چه صورت است؟

بدیهی است که در عصر حاضر، گوشی‌های تلفن همراه (به خصوص تلفن‌های هوشمند) نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما انسان‌ها ایفا می‌کند. در حقیقت بسیاری از مشاغل با گوشی سروکار دارند و حتی اکثر امور روزانه ما نیز با گوشی انجام می‌شوند. خرید نقدی گوشی‌ سامسونگ A55 برای همه مشتریان امکان‌پذیر نیست. از این رو، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید اقساطی گوشی A55 سامسونگ را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

با خرید قسطی می‌توانید صاحب یک گوشی با کیفیت شوید و از امکانات آن لذت ببرید. بد نیست بدانید که با قسطی کلاب علاوه‌بر گوشی می‌توانید کالاهای دیجیتال دیگری نیز خریداری کنید. از امکانات ویژه‌ای که قسطی کلاب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است می‌توان به ارائه کالاهای اصل و با کیفیت، اقساط کوتاه مدت و بلند مدت، دریافت سود ناچیز و خرید بدون نیاز به ضامن اشاره نمود. پس اگر قصد خرید قسطی گوشی A55 سامسونگ را دارید، نسبت به تهیه آن از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا

خرید قسطی گوشی نوت 20 اولترا
جدیدترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ نوت 20 اولترا نام دارد که بسیار استثنایی طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی گوشی

خرید قسطي گوشی s22 ultra سامسونگ

خرید قسطي گوشی s22 ultra سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و جدید سامسونگ مدل s22 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...