خرید قسطی گوشی poco x6 pro چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 08:07:38

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco x6 pro با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco x6 pro چکی


مقدمه

خرید قسطی گوشی poco x6 pro که یکی از بهترین محصولات برند شیائومی می‌باشد برای همگان می‌تواند جذاب باشد. این شرکت معروف به تولید محصولات با امکانات بالا و قیمت اقتصادی است. ولی این مدل به عنوان یکی از پرچمداران این شرکت در بازار کالای دیجیتال یکی از کاندیداهای بهترین گوشی سال محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی فنی و تخصصی این گوشی قدرتمند خواهیم پرداخت.

بررسی امکانات و ویژگی‌های گوشی poco x6 pro

با خرید اقساطی گوشی poco x6 pro از فناوری‌های زیر می‌توانید استفاده کنید:

این گوشی دوسیم کارته در تاریخ 12 ژانویه 2024 به بازار دیجیتال جهان عرضه شد. سیستم عامل اورجینال این دیوایس در زمان عرضه اندروید ورژن 14 می‌باشد. این سیستم عامل با رابط کاربری HyperOS با این گوشی ارتباط برقرار می‌کند. با خرید قسطی گوشی poco x6 pro از یک گوشی با اندازه 160.5 در 74.3 در 8.1 میلی‌متر و وزن 186 تا 190 گرم بهره‌مند خواهید شد.

جنس فریم این محصول از پلاستیک نسل جدید یعنی پلیمر سیلیکون است. طراحی این گوشی در رنگ‌های مشکی، زرد و خاکستری صورت گرفته و به بازار عرضه شده است. صفحه‌نمایش این گوشی یک مانیتور 6.67 اینچی از نوع AMOLED می‌باشد. رزولوشنی که این دیوایس برای کاربران خود ایجاد می‌کند برابر 1220 در 2712 پیکسل است. این نمایشگر ار فناوری‌های HDR10+ و دالبی ویژن نیز استفاده می‌کند.

تکنولوژی به‌روز

خرید اقساطی گوشی poco x6 pro باعث خواهد شد تا از تراشه 4 نانومتری 8 هسته‌ای از نوع MediaTek Dimensity 8300 Ultra استفاده کنید. این تراشه اصلی دارای سرعت و قدرت کافی برای اجرای گیم‌ها و نرم‌افزار‌های به روز خواهد بود. در بخش GPU گوشی poco x6 pro از یک تراشه مدل Mali-G615 MC6 استفاده می‌کند. این تراشه با سخت‌افزار اصلی این گوشی بسیار هماهنگ می‌باشد.

گوشی poco x6 pro در مدل‌های 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت / 12 گیگابایت رم تولید و به بازار عرضه شده است. این مدل‌ها بر اساس رم و هارد داخلی تفاوت قیمت خواهند داشت. حافظه داخلی این دیوایس از نسل جدید UFS 4.0 می‌باشد که دارای سرعت انتقال داده بسیار بالا می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی poco x6 pro می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

در طراحی این گوشی در پنل یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 64، 8 و   مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. این دوربین از تکنولوژی‌های جدید فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و فیلم‌برداری با کیفیت 4K بهره‌مند است.

با خرید قسطی گوشی poco x6 pro از یک دوربین سلفی با قدرت 16 مگا‌پیکسل و قابلیت فیلم‌برداری 1080p می‌توانید استفاده کنید. باتری این دیوایس دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده و قابلیت استفاده از تکنولوژی فست شارژ را دارد. درگاه اتصال سیم شارژر این گوشی از نوع USB Type-C 2.0 است. حداکثر قدرت آداپتوری که می‌تواند باتری این گوشی را شارژ نماید 67 وات می‌باشد. گوشی poco x6 pro در بخش امکانات صوتی از یک اسپیکر دوگانه استریو با قابلیت تولید صدای 24 بیت / 192 کیلوهرتز استفاده می‌کند.

حسگر‌های این گوشی عبارتند از: سنسور اثر‌انگشت، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و حسگر تعداد ضربان قلب. لازم به ذکر است حسگر اثر‌اگشت این گوشی از نوع اپتیکال و زیر مانیتور می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی poco x6 pro از فناوری‌های کانکتیویتی بلوتوث ورژن 5.4، وای‌فای Dual Band و اینترنت هر ماه از نسل جدید 5G می‌توانید استفاده کنید.

بهترین مرکز برای خرید قسطی گوشی poco x6 pro کجا می‌باشد؟

برای خرید اقساطی و نقدی محصولات شرکت شیائومی و تمام برند‌های مطرح بهترین مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. در این فروشگاه آنلاین فروش قسطی بسیاری از محصولات در دسته‌بندی‌های لوازم‌دیجیتال، لوازم‌خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی و حتی خودرو امکان‌پذیر است. تمامی محصولات موجود در این مجموعه اصل و اورجینال و با گارانتی شرکتی خواهد بود. در سفارش آنلاین از بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران هیچ شکی به خود راه ندهید زیر‌اکه تمامی محصولات ارسالی دارای ضمانت اصالت کالا و ضمانت ارسال می‌باشند. شرایط خرید اقساطی از این مجموعه بسیار راحت و انعطاف‌پذیر بوده و برای تمامی اقشار جامعه با هر سطح در‌آمدی امکان استفاده از این نوع خرید فراهم شده است. مقایسه قیمت‌های این مرکز فروش آنلاین با سایر مراکز خرید اقساطی نشان از یان دارد که این فروشگاه دارای بهترین قیمت برای این نوع خرید می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ اچ پی

 خرید قسطی لپتاپ اچ پی
برند hp یکی از معروف‌ترین برندها در حوزه لپتاپ می‌باشد. برای خرید قسطی لپتاپ اچ پی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با سفته

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...