خرید قسطی مانیتور جی پلاس 27 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:45:40

برند جی پلاس جز بهترین برندهای ایرانی می‌باشند که تنوع بالایی در محصولات خود دارد. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس 27 اینچ به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی مانیتور جی پلاس 27 اینچ


بررسی مانیتور 27 اینچی جی پلاس!

برند جی پلاس با وجود اینکه در سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده است‌، ولی فروش بالایی در بازار ایران داشته و حتی در کشورهای خاورمیانه نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از محصولات پرفروش این برند ایرانی مانیتور می‌باشد که در دارای مدل‌های متفاوت و گوناگونی است. در این مقاله قصد داریم در مورد مانیتور 27 اینچ جی پلاس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و به بررسی این مانیتور جذاب بپردازیم. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس نیز می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های جذاب مانیتور 27 اینچ

مانیتور جذاب و با کیفیت جی پلاس دارای طراحی بسیار مدرنی است و اندازه آن 27 اینچ می‌باشد. این مانیتور پر طرفدار مخصوص بازی طراحی شده است و لذتی بی‌همتا در هنگام بازی به گیمر منتقل می‌کند. اگر اهل دنیای بازی و گیم هستید، باید بدانید که جی پلاس یکی از مانیتورهای گیمینگ پرفروش ایرانی است. 

از ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به تدوین و ساختن فیلم و تصاویر اشاره کرد که به صورت حرفه‌ای می‌توانید با این مانیتور انجام دهید، همچنین ادیتورها و عکاسان حرفه‌ای می‌توانند از این مانیتور استفاده خوبی کنند، زیرا قدرت تفکیک رنگ این مانیتور بسیار بالا است. با خرید قسطی مانیتور جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید!

خرید یک مانیتور کالیبره با قیمتی عالی!

همان طور که می‌دانید مانیتورهای فوق‌ حرفه‌ای و دارای کالیبره قیمت بسیار بالایی دارد. مانیتور 27 اینچ جی پلاس دارای فناوری کالیبره می‌باشد، ولی در عین حال از قیمت مناسبی نسبت به برندهای خارجی برخوردار است. فناوری کالیبره بدین معنا است که رنگ در آن بسیار نزدیک به دنیای واقعی می‌باشد. با خرید قسطی مانیتور جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه نمایید.

متریال عالی با قیمتی مناسب!

متریال به کار رفته در ساخت مانیتور جی پلاس بسیار مرغوب و عالی می‌باشد. این مانیتور دارای 4.87 کیلوگرم وزن است و طراحی بی‌نظیری دارد. استحکام و مقاومت بدنه مانیتور جی پلاس بسیار بالا می‌باشد و نور پردازی خطی و اریبی در آن نمایی جادویی پیدا کرده است. پوشش صفحه نمایشگر این مانیتور ضد بازتاب نور و از نوع مات می‌باشد. مانیتور 27 اینچ جی پلاس قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد، همچنین به صورت افقی نیز قابل استفاده است. حداقل زمان پاسخگویی یکی از ویژگی‌های مهم یک مانیتور با کیفیت می‌باشد که در 6 ثانیه است و از زمان تقریبی مناسبی برخوردار می‌باشد. با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی پورت‌های مانیتور 27 اینچ جی پلاس

مانیتور 27 اینچ جی پلاس دارای دو عدد پورت HDMI می‌باشد، همچنین وجود یک عدد پورت USB باعث تکمیل شدن این مانیتور شده است. البته این مانیتور یک درگاه D-Sub دارد. صفحه نمایشگر مانیتور جی پلاس IPS می‌باشد و نور پس زمینه آن LED است. ناگفته نماند که رزولوشن صفحه مانیتور 1080 × 1920 پیکسل - Full HD می‌باشد و کیفیت خوبی را به کاربر ارائه خواهد داد. تعداد رنگ‌های قابل نمایش در این مانیتور میلیون رنگ می‌باشد و حداکثر روشنایی این صفحه نمایشگر حدود 250 نیت است. با خرید قسطی مانیتور جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 27 اینچ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های معتبر ایرانی است که دارای مشتریان فراوانی است. فروشگاه قسطی کلاب به دلیل شرایط آسان فروش اقساطی مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. شما نیز می‌توانید با انتخاب کالای مورد نیاز خود خرید اقساطی بی دردسری را تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت‌ها و موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون SE

خرید قسطی گوشی آیفون SE
یکی از مدل‌های پرفروش گوشی اپل بی‌شک مدل آیفون SE می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون SE به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی مک‌بوک 2021

خرید قسطی مک‌بوک 2021
اگر قصد خرید قسطی مک‌بوک 2021 را با قیمتی مناسب دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک...