خرید قسطی لپ تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/4 09:40:06

کمپانی ایسوس اولین شرکت تولید کننده مادربرد در دنیا است که فروش بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی لپ تاپ ایسوس


لپ‌تاپ‌‌های ایسوس 

به طور حتم این سوال را دارید که لپ‌تاپ‌های ایسوس چه خصوصیاتی دارند؟

امروزه یكی از رایج ترین لپ‌تاپ‌ها در بازار، لپ‌تاپ‌های برند ایسوس می‌باشند. با گسترش بسیاری از برندها و مدل‌ها در بین انواع لپ‌تاپ، انتخاب مناسب بسیار دشوار است. لپ‌تاپ‌های ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بسیاری از افراد به علت کیفیت برتر لپ‌تاپ‌های ایسوس خواهان این محصولات هستند. در ادامه برخی از دلایلی را که مردم ترجیح می‌دهند تا لپ‌تاپ‌های ایسوس را به عنوان لپ‌تاپ‌های شخصی خود داشته باشند، بررسی می‌کنیم. با خرید نقدی یا اقساطی لپ‌تاپ‌ ایسوس در جستجوی ناشناخته‌ها باشید! 

کیفیت لپ‌تاپ‌‌های ایسوس 

لپ‌تاپ‌های ایسوس به دلیل کیفیت خوب خود شناخته شده‌اند. قابل اعتماد هستند و مردم می‌توانند بدون داشتن هیچ گونه نگرانی چندین کار را در یک زمان واحد درون لپ‌تاپ‌های ایسوس خود انجام دهند. 

پردازش سریع این لپ‌تاپ‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا وظایف خود را در یک محیط واحد در به خوبی انجام دهند. با خرید نقدی یا اقساطی لپ ‌تاپ‌ ایسوس همیشه بهترین انتخاب را خواهید كرد. 

طول عمر لپ‌تاپ‌های ایسوس 

لپ‌تاپ‌های ایسوس به دلیل پایداری و طول عمر زیاد شناخته شده‌اند. لپ‌تاپ‌ها در مدت طولانی پایدارند. خریدن این لپ‌تاپ‌ها بسیار ایده آل و عملی است. مردم نمی‌خواهند تا چیزی انتخاب کنند که به زودی تخریب و منسوخ شود.

این لپ‌تاپ‌ها نیز، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با جدیدترین طراحی‌های فناوری مطابق باشند. با خرید اقساطی لپ ‌تاپ‌ ایسوس لپ‌تاپی بلندمدت خواهید داشت. 

قیمت مناسب لپ‌تاپ‌های ایسوس 

به جز این برند محبوب، هیچ لپ‌تاپی وجود ندارد که در عین برخورداری از کیفیت عالی نیازی به هزینه زیادی نداشته باشد. به راحتی می‌توانید آن را تهیه نمایید. لپ‌تاپ‌های ایسوس قیمت‌های مناسبی دارند. 

کیفیت را به خاطر قیمت به خطر نمی‌اندازند و این باعث می‌شود که شما صرف نظر از بازار به تعداد زیادی از این لپ‌تاپ‌ها دسترسی داشته باشید. با خرید نقدی یا اقساطی لپ ‌تاپ‌ ایسوس كالایی مقرون به صرفه و با كیفیت تهیه نمایید. 

سبكی وزن لپ‌تاپ‌های ایسوس 

یکی از خصوصیات مرسوم لپ‌تاپ‌ها در هنگام طراحی، سبک بودن آن‌ها است. لپ‌تاپ‌های ایسوس در عین مینیمالیستی و براق بودن برای بسیاری از کاربران جذابند.

این ویژگی سبک وزن بودن برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند، بسیار مهم است. قابلیت خرید اقساطی لپ ‌تاپ‌ ایسوس در قسطی كلاب فراهم شده است. 

لپ‌تاپ‌ ایسوس مدل ASUS ZenBook 14 UX433FQ-A5032T 

با جدیدترین محصول لپ‌تاپ‌ ایسوس همراه شوید. ایسوس زنبوک ۱۴ جدیدترین محصول خود را که در قالب یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی عرضه شده است و از نمایشگری بدون نقص و سبک بهره‌مند است، عرضه كرده است. این لپ‌تاپ‌ اجازه می‌دهد تا شما با قدرت خلاقانه‌ای بهره‌مند شوید.

رنگ آن آبی سلطنتی است. نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD LED با رزولوشن 1080*1920 دارد. از پردازنده قدرتمند اینتل Core i7-10510U برخوردار است و با قدرت توربو تا ۴.۹ گیگاهرتز فرکانس دارد. 

از حافظه ۱۶ گیگابایتی برخوردار است. فضای ذخیره سازی ۱ ترابایت را دارد كه در کنار آن از حافظه SSD3 نیز بهره‌مند است. دارای کارت گرافیک از نوع NVIDIA GeForce MX350 ‏ است. از وی رم ۲ گیگابایتی بهره‌مند است.

از شبکه بی سیم وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل آن ویندوز 10 اورجینال است. دارای پورت‌های USB و HDMI می‌باشد. دوربین وب دارد. وزن ۱.۱۵ کیلوگرمی دارد. ابعاد آن در حدود 1.69*19.9*31.9 سانتی‌متر مكعب است. 

دو سال ضمانت بین المللی خدمات را دارد. در جعبه همراه با آن یک عدد نسخه آنتی ویروس مک‌كافی یک اسلیو، یک کابل usb و یک كابل مخصوص RJ45 در نظر گرفته شده است. با خرید نقدی یا اقساطی لپ ‌تاپ‌ ایسوس صاحب یكی از بهترین لپ‌تاپ‌ها شوید. 

خرید قسطی لپ‌تاپ‌ ایسوس 

قسطی كلاب، یکی از سایت‌های مناسب جهت خرید انواع کالاهای دیجیتال مثل لپ‌تاپ‌های قدرتمند ایسوس است. خرید این کالای ارزشمند را از طریق این سایت اقدام نمایید.

می‌توانید در این پلتفرم تامین کالا، خرید خود را به صورت نقدی و یا با درخواست اعتبار خرید اقساطی انجام دهید. در خرید اقساطی این امكان را دارید تا از یكی از دو روش خرید به وسیله بای چک و خرید به وسیله لیزینگ استفاده نمایید. در خرید اقساطی از لیزینگ باید كدپستی محل زندگی، شماره موبایل و مشخصات چک خود را اعلام نمایید.

سقف اعتبار خرید در این روش ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. مدارک ارسالی مشتریان حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری بررسی می‌شوند. با خرید اقساطی لپ‌ تاپ‌ ایسوس از فرصت داشتن این کالا بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با نام m13 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی m13 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

شرایط گوشی اقساطی

 شرایط گوشی اقساطی
فروش اقساطی موبایل روشی در فروش است که اگر بخواهیم شرایط فروش اقساطی را بفهمیم باید بدانیم که وقتی کالایی مانند گوشی قرار شد تحت....