خرید قسطی پلی استیشن 4 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 19:49:19

اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن 4 با شرایطی عالی دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پلی استیشن 4 چکی


معرفی مدل‌های مختلف پلی استیشن 4 و تفاوت‌های آن

پلی استیشن در دنیای امروز جز دستگاه‌های سرگرمی محبوب به شمار می‌رود. مدل‌های مختلفی در چند سال اخیر به بازار عرضه شده اما کنسول‌های بازی PS4 محبوبیت زیادی در میان کاربران به خود اختصاص داده‌اند. انواع پلی استیشن 4 شامل پلی استیشن 4 (فت)، پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. پلی استیشن 4 در نسخه‌های مختلف علی رغم شباهت‌های زیاد، تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند که در ادامه به بررسی تفاوت‌های آن‌ها خواهیم پرداخت. با خرید قسطی پلی استیشن 4 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

•اندازه و وزن کنسول

از اصلی‌ترین تفاوت‌های کنسول بازی ps4 می‌توان به اندازه و وزن آن اشاره نمود. مدل اسلیم این کنسول بازی سبک‌ترین و جمع و جورترین نسخه است. پلی استیشن فور که نسخه استاندارد به شمار می‌رود، اندکی سنگین‌تر است. سنگین‌ترین مدل ‏ps4، نسخه پرو می‌باشد. کاربرانی که قابلیت حمل و نقل این بازی و سرگرمی برای‌شان حائز اهمیت است، بهتر است نسخه اسلیم را انتخاب کنند. برای خرید اقساطی پلی استیشن 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•قدرت کنسول

انواع پلی استیشن 4 از نظر قدرت دستگاه دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند. نسخه قدرتمند این کنسول بازی که از نوآوری‌های مدرن برخوردار است، نسخه پرو بوده که نرخ تازه ‌سازی آن بهتر است؛ در واقع عملکرد سریع‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. برای کاربرانی که قدرت دستگاه در اولویت است، نسخه پرو بهترین انتخاب محسوب می‌شود؛ زیرا قدرت پردازش این کنسول نسبت به مدل اسلیم دو برابر است.

•فضای ذخیره سازی

پلی استیشن 4 در مدل‌های مختلف فضای ذخیره سازی متفاوتی دارد. حافظه نسخه پرو 1 ترابایت، مدل اسلیم با دو حافظه 500 گیگابایت و 1 ترابایت و نسخه فت این بازی سرگرمی با فضای ذخیره سازی 500 گیگابایت طراحی شده است. کاربرانی که علاقمند به خرید بازی‌های زیاد هستند، باید به حافظه دستگاه توجه کنند اما اگر عادت به حذف بازی‌های خود پس از اتمام دارید، نسخه استاندارد و معمولی آن برای شما مناسب است.

•گرافیک

بازی سرگرمی ps4 با گرافیک‌ها و کیفیت صفحه نمایش متفاوتی طراحی شده است. افراد باید در هنگام خرید قسطی پلی استیشن 4 به گرافیک آن توجه کنند. مدل پرو نسبت به نسخه‌های اسلیم و استاندارد بهتر است زیرا وضوح تصویر آن 4K می‌باشد.  

انواع لوازم جانبی PS4

پلی استیشن 4 جز محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کنسول بازی سرگرمی محسوب می‌شود. افراد می‌توانند برای استفاده بهینه از این بازی سرگرمی و تجربه پرشور و مهیج از لوازم جانبی باکیفیت استفاده نمایند. لوازم جانبی مختلف مانند هارد اکسترنال، پوشش آنالوگ و هدست گلد می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش را ایجاد کنند. بازی‌های ویدیویی فضای زیادی را در کنسول اشغال می‌کنند. اگر حتی فضای ذخیره سازی کنسول یک ترابایت باشد، پس از مدتی پر می‌شود. افرادی که علاقمند به بازی‌های جدید هستند، نیاز به فضای ذخیره سازی زیادی دارند. هارد اکسترنال بهترین لوازم جانبی برای گسترش حافظه کنسول به شمار می‌رود.

برخی از کاربران در هنگام بازی مشکل تعریق دارند که موجب سر خوردن آنالوگ از دست آن‌ها می‌شود. پوشش‌های آنالوگ که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی شده‌اند، موجب راحتی استفاده از Dualshock 4 خواهند شد. این کنسول‌های بازی دارای دو مدل هدست هستند که تجربه لذت بخش را برای کاربر ایجاد می‌نمایند. هدست گلد و هدست پلاتینیوم می‌توانند صدای پس زمینه را حذف کنند و اتصال آن‌ها نیز بی‌سیم است. کیفیت ساخت بالا و صدای مطلوب این هدست‌ها میزان محبوبیت آن‌ها را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.

راهنمای خرید اقساطی پلی استیشن 4

خرید قسطی پلی استیشن 4 برای مشتریان از مزایای ویژه‌ای برخوردار است. زمانی که افراد به خرید کالا احتیاج دارند، اما در یک موقعیت خاص توانایی پرداخت کامل وجه کالا را ندارند، می‌توانند به صورت قسطی اقدام به خرید کنند. همچنین فروش قسطی برای فروشگاه‌های معتبری مانند قسطی کلاب موجب تبلیغ آن فروشگاه و افزایش میزان محبوبیت آن در میان مشتریان می‌شود.

این وب‌سایت با فراهم نمودن شرایطی آسان برای خرید اقساطی موفق به رفع نیاز خریداران شده است. خریداران و مشتریان می‌توانند هم به صورت نقدی و هم به صورت قسطی از طریق این وب‌سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهند. قبل از خرید اقساطی پلی استیشن 4 می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. وب‌سایت قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به صورت اقساطی عرضه می‌نماید.

سایر بلاگ های مرتبط

پلی استیشن 5

پلی استیشن 5
جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی PS5 نام دارد که بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 با قیمتی عالی به ...

خرید اقساطی ps5 قسطی کلاب

خرید اقساطی ps5 قسطی کلاب
بهترین و جذاب‌ترین کنسول بازی تاریخ بی شک مدل پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 قسطی کلاب به بخش کنسول بازی در دسته...