خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:46:49

آیفون 13 جز محبوب‌ترین محصولات برند اپل است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب


نگاه کلی به آیفون 13 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس امروزه در کشورمان به عنوان یکی از پر طرفدارترین شرایط خرید این محصول شرکت اپل شناخته می‌شود. با توجه به قیمت این محصول خرید نقدی در دستور کار افراد نیست و بیشتر افراد به دنبال خرید این محصول با روش‌های دیگر هستند. یکی از بهترین محصولات اپل در سال‌های اخیر گوشی آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برخورداری از ویژگی‌های بسیار خارق العاده در کنار قیمت مناسب سبب جذابیت بسیار زیاد این گوشی در میان کاربران اپل شده است.

برخورداری از دوربین بسیار با کیفیت در کنار صفحه نمایش و پردازنده قدرتمند سبب شده تا این کالای دیجیتال سر و صدای زیادی در بازار کند. برخورداری از باتری خوب و حافظه رم بسیار عالی از جمله دیگر مواردی است که می‌بایست در ارتباط با این گوشی به آن اشاره کرد. مورد دیگری که می‌بایست در ارتباط با ویژگی‌های این کالای دیجیتال به آن اشاره کرد مربوط به طراحی آن است. طراحی گوشی فوق بسیار بی‌نظیر بوده و جزو گوشی‌های خوش دست به حساب می‌آید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی‌های این کالای دیجیتال

•نمایشگر

شرکت اپل در این کالای دیجیتال صفحه نمایش بسیار با کیفیتی به کار برده است. اندازه صفحه نمایش گوشی آیفون 13 پرومکس 6.7 اینچ می‌باشد. نوع نمایشگر کالای دیجیتال فوق از نوع Super Retina XDR OLED است. حداکثر نرخ نوسازی صفحه نمایش گوشی فوق 120 هرتز بوده و تراکم پیکسلی نمایشگر آن 457 پیکسل در اینچ می‌باشد. گفتنی است که رزولوشن نمایشگر این کالای دیجیتال 1284*2778 پیکسل است. با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

•پردازنده

یکی از نقاط فوق این محصول مربوط به پردازنده آن است. این کالای دیجیتال از پردازنده Apple A15 Bionic بهره‌مند می‌باشد. تعداد هسته‌های پردازنده گوشی فوق 6 عدد بوده و به اصطلاح 6 هسته‌ای است. 2 تا از هسته‌های پردازنده از نوع Avalanche بوده و 3.22 گیگاهرتزی هستند. علاوه بر آن 4 تا از هسته‌های پردازنده این کالای دیجیتال از نوع Blizzard بوده و 1.82 گیگاهرتزی می‌باشند.

•دوربین اصلی و سلفی

دوربین اصلی گوشی فوق دارای چهار سنسور می‌باشد که از نوع عریض، فوق عریض، تله فوتو و عمق سنج هستند. رزولوشن سنسور عریض 12 مگاپیکسلی بوده و رزولوشن سنسور فوق عریض نیز 12 مگاپیکسلی است. گفتنی است که رزولوشن سنسور تله فوتو نیز 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این کالای دیجیتال 12 مگاپیکسلی و نوع سنسور آن از نوع عریض است سایز سنسور دوربین سلفی 3.6/1 اینچی بوده و فاصله کانونی آن f/2.2 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•باتری

کمپانی اپل در این کالای دیجیتال خود باتری بسیار قدرتمندی قرار داده است. باتری این محصول دارای ظرفیت 4352 میلی آمپر بوده و کلاس ظرفیت باتری آن 4000 الی 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. نوع باتری این محصول لیتیوم یونی بوده و قابلیت شارژ سریع و بی‌سیم را دارا است. در یک جمع بندی کلی از ویژگی‌های این کالای دیجیتال باید گفت که قدرت و جذابیت توسط کمپانی اپل در این محصول به خوبی تعریف شده است و کاربرانی که قصد خرید این گوشی را دارند می‌توانند از ویژگی‌های خارق العاده این گوشی مطمئن باشند. 

قیمت و خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس

قیمت گوشی آیفون 13 پرومکس با توجه به این که جزو محصولات وارداتی می‌باشد، وابسته به قیمت ارز است. قیمت ارز با توجه به عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور در طول روز دچار نوسانات سنگینی می‌شود. با توجه به این موضوع نمی‌توان قیمت دقیق این کالای دیجیتال را  ذکر کرد. فروش اقساطی این کالای دیجیتال توسط مجموعه قسطی کلاب انجام می‌شود. افرادی که قصد خرید قسطی این محصول را دارند می‌توانند از طریق این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهند. افراد می‌توانند از شرایط فروش اقساطی این گوشی در وب سایت قسطی کلاب نیز مطلع شوند. خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با بهترین شرایط توسط مجموعه فوق ارائه می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S23 FE با چک

خرید اقساطی گوشی S23 FE با چک
اگر قصد خرید اقساطی گوشی S23 FE با چک یا سفته الکترونیکی را دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس
برند اپل برندی استثنایی در زمینه محصولات دیجیتالی است و طرفدارات بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال ...