خرید قسطی ام وی ام

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:25:29

مدیریان خودرو با واردات و مونتاژ خودروهای چینی مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. برای خرید اقساطی ام وی ام به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ام وی ام


بررسی خودروی x33 ام وی ام

مدیران خودرو ( mvm) یکی از کمپانی‌های خودروسازی است که در ایران فعالیت می‌کند و تاکنون موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است. کمپانی مدیران خودرو در سال 1381 در ایران راه اندازی شده است و کارخانه‌ای بسیار عظیم در ارگ بم دارد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند mvm اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی ام وی ام دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

معرفی خودروی x33 ام وی ام

خودروی x33 با نام فیس لیفت تیگو چری شناخته می‌شود و بسیار زیبا و مدرن طراحی شده، همچنین این خودروی استثنایی در دو حالت دنده‌ای و اتومات تولید شده است. با خرید قسطی ام وی ام از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

مشخصات فنی mvm x33

این خودرو استثنایی از لحاظ فنی بسیار عالی و با کیفیت طراحی و تولید شده است. خودرو x33 در مدل اتوماتیک دارای گیربکس CVT می‌باشد و دارای حجم موتور برابر با 2 لیتر است. قدرت اسب بخار این خودرو معادل با 139 می‌باشد و شتابی معادل با 12 ثانیه دارد.

ناگفته نماند که حجم باک x33 برابر با 55 لیتر می‌باشد. MVM X33 دارای کنترل کروز نیز می‌باشد و در مدل دنده‌ای X33  گیربکس تعبیه شده در آن 5 دنده دستی است. برای خرید اقساطی ام وی ام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی نقاط قوت X33

خودرو X33 دارای دید وسیعی در آینه‌ها می‌باشد و برای رانندگی بسیار عالی است، همچنین ضرایب دنده سنگین‌تر از لیفان X60 و اضافه شدن مدل اتومات از ویژگی‌های استثنایی این خودرو است، همچنین وجود آینه برقی و سانروف زیبایی بی‌نظیری را به این خودرو بخشیده است.

ناگفته نماند که در مدل اتومات تا 1.6 لیتر مصرف سوخت کمتری پیدا کرده است. برای خرید قسطی ام وی ام با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی نقاط ضعف X33

این خودرو نسبت به مدل و هم رده‌های خود از کیفیت ساخت به نسبت پایینی برخوردار است، همچنین از لحاظ عایق بندی نیز زیاد کیفیت بالایی ندارد. بهتر است بدانید که کابین X33 از لیفان X60 کوچکتر است و در هنگام تعویض دنده گاهی صدای جعبه دنده شنیده می‌شود. 

با این وجود به نسبت قیمتی که دارد خودرو خوبی محسوب می‌شود و فروش بالایی دارد. شما نیز می‌توانید برای خرید ام وی ام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از شرایط عالی سایت بهره‌مند شوید.

دیدگاه افرادی که X33 را خریداری کرده‌اند؟

از دیدگاه افرادی که x33 را خریداری کرده‌اند، این خودرو از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 45% رضایت داشته‌اند از لحاظ طراحی ظاهری 50% از لحاظ کابین و امکانات 55% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 45% و از لحاظ کیفیت 50% رضایت داشته‌اند. برای خرید قسطی ام وی ام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین وبسایت‌های فروش کالا در ایران می‌باشد. قسطی کلاب با همکاری 4 لیزینگ معتبر به نام‌های صنعت و معدن، بای چک، فراز اندیشان و پارسیان شرایطی را فراهم ساخته است که مشتریان بتوانند تا سقف 150 میلیون تومان برای خرید محصولات دیجیتالی و خانگی دریافت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنند.

همچنین برای خرید خودرو نیز می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در قسطی کلاب وام دریافت کنید و خودرو مورد علاقه خود را از قسطی کلاب خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید و یا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید اقساطی ام وی ام یک خودرو مدرن را سوار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین برلیانس

خرید قسطی ماشین برلیانس
خودروی برلیانس یکی از بهترین ماشین‌های موجود در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین برلیانس از قسطی کلاب به ...

خرید قسطي خودرو پژو 207

خرید قسطي خودرو پژو 207
اگر قصد خرید قسطي خودرو پژو 207 را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...