فروش نقدی تبلت سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/14 23:56:13

برند سامسونگ تبلت‌های فوق‌العاده پیشرفته و مدرنی دارد. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش نقدی تبلت سامسونگ


تبلت سامسونگ مدل Galaxy Active Pro SM-T547

تبلت‌ها از جمله گجت‌های پرفروش بازار هستند. این دستگاه‌ها به طور معمول برای استفاده بچه‌ها و همچنین برای استفاده دانشجویان در انجام پروژه‌های دانشگاهی مورد استفاده می‌باشد. تبلت‌ها انواع گوناگونی دارند. 

یکی از برندهای مطرح در تولید تبلت، شرکت سامسونگ می‌باشد. این شرکت پرآوازه در تولیدات خود از مدرن‌ترین قطعات و سخت افزارها استفاده می‌کند. در ادامه قصد داریم تا یکی از جدیدترین تبلت‌های تولید شده این کمپانی که در سال 2019 بازار معرفی شده است را معرفی نماییم.

طراحی

این تبلت با ابعادی برابر 243.5x170.2x9.9 میلی‌متر مکعب و وزن 653 گرم ساخته شده است. از مقاومت خوبی در محیط‌های کاری و خانگی برخوردار است. 

در واقع، بدنه آن طوری طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد تا در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

سهولت استفاده از این گجت در حدی است که به راحتی در دستان شما جای می‌گیرد و سایز 10.1 اینچی آن برای انجام فعالیت‌های شما بسیار مناسب است. این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت می‌باشد. همچنین، قابلیت نصب سیم کارت دارد.

نمایشگر

صفحه نمایش 10.1 اینچی آن با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل عمل می‌کند و تراکم پیکسلی در این وسیله 224 پیکسل بر اینچ می‌باشد. باتری 7600 میلی‌متری بی‌نظیر این تبلت کمک می‌کند تا بتوانید بیشتر از 15 ساعت محتوای ویدیویی را بدون دشارژ شدن تماشا نمایید.

 همچنین وجود گذرگاه USB نوع C به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت با یک شارژر قدرتمند 15 واتی دستگاه خود را شارژ نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

تجربه بی‌نظیر

با تجربه سامسونگ دکس می‌توانید در هر زمان و مکانی کار خود را انجام دهید. ایمیل بفرستید، پاسخ پیام‌های خود را دریافت نمایید و همچنین ویرایش‌های مورد نظر را در متون خود انجام دهید. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ با قیمتی ارزان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین، وجود تجربه واقعیت افزوده که در سنسورهای این تبلت فراهم شده است به شما کمک می‌کند تا را تجربه‌ای متفاوت را تجربه نمایید. همچنین می‌توانید از قلم مخصوص سامسونگ استفاده نمایید. این قلم به قدری باریک طراحی شده که لذت استفاده از آن وصف ناپذیر است.

سخت افزار مناسب

همچنین وجود تراشه فوق قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 675 که یک پردازنده هشت هسته‌ای است و در محدوده فرکانسی 1.72 تا 2 گیگاهرتز عمل می‌کند، به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 616 به ابر قدرت بودن این تبلت انجامیده است. 

مقدار رم موجود در این تبلت 4 گیگابایت است. همچنین دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است و توانایی افزودن کارت حافظه یک ترابایتی را نیز دارد.

فناوری‌های اتصالی و ارتباطی

این دستگاه، علاوه بر اینکه قابلیت مکالمه را دارد، از شبکه‌های 4G و پایین‌تر پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان اتصال به وای فای و بلوتوث را نیز دارد و دارای فناوری‌های مکان‌یابی متنوعی است. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

دوربین‌ها

در این تبلت از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش بهره‌مند می‌شوید. همچنین می‌توانید با رزولوشنی برابر 4096 در 2160 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید.همچنین با خرید تبلت سامسونگ از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بهره‌مند می‌شوید که با کیفیت مناسب عمل می‌کند.

سنسورها و دیگر قابلیت‌ها

در این گجت با حسگرهایی مانند مجاورتی، شتاب‌سنج و اثر انگشت مواجه هستید. همچنین این دستگاه دارای بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری صدا است. در این تبلت، از پلتفرم کنکس که امنیت خوبی را فراهم می‌سازد، برخوردارید. 

همچنین، می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های بیومتریک قفل دستگاه خود را باز کنید. امکان تشخیص چهره و اثر انگشت نیز در این دستگاه فراهم است. در این تبلت، از سیستم عامل اندروید نسخه پای بهره‌مندید. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید تبلت سامسونگ

اگر به دنبال یک تبلت مدرن در بازار می‌گردید که به خوبی عمل کند، این تبلت به شما توصیه می‌شود. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این دستگاه را از قسطی کلاب خریداری نمایید. 

زیرا در این فروشگاه اینترنتی تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنید. به راحتی از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s22 ultra با سفته الکترونیکی

خرید اقساطی گوشی s22 ultra با سفته الکترونیکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی هارد SSD

خرید اقساطی هارد SSD
هاردهای SSD را می‌توان انقلابی در دنیای سخت افزاری هاردها دانست. از این رو خیلی از افراد با خرید قسطی هارد SSD به دنبال ارتقای سیستم های...