خرید قسطی ام وی ام 315

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:45:37

کمپانی مدیران خودرو یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده خودرو در ایران می‌باشد که مدل mvm را وارد ایران کرده است. برای خرید قسطی ام وی ام 315 به بخش وسیله نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ام وی ام 315


معرفی و بررسی خودرو Mvm 315

آیا شما هم از علاقمندان به خودروی هاچبک ام وی ام 315 هستید؟ خودروی اصلی در کارخانه چینی چری ساخته شده است و در ایران نیز توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ می‌شود.

برخی معتقدند که این خودرو یکی از جدی‌تری رقبای پژو 206 می‌باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا در مورد این خودروی چینی توضیحاتی را بیان کنیم. قابلیت خرید نقدخرید قسطی ام وی ام 315 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی داخلی

طراحی کابین این خودرو شبیه به خودروی هیوندا می‌باشد. جنس کابین خودرو از پلاستیک است که با یک طرح آلومینیومی مزین شده، علیرغم ظاهر کوچک آن، فضای داخلی مناسبی دارد و در کابین برای همه سرنشینان فضای کافی در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی

این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی که 16 سوپاپ دارد، تشکیل شده است. 3497 سی سی حجم دارد و قدرت تولید شده در این خودرو در هر 6000 دور در دقیقه 107 اسب بخار است و در 3000 تا 4500 دور در دقیقه، گشتاوری برابر 140 نیوتن متر دارد. 

گیربکس این خودرو 5 سرعته و دستی  است. این خودرو نیرو را به طریق چرخ‌های جلو منتقل می‌کند و وزن این خودرو چیزی در حدود 1.2 تن می‌باشد. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است و فاصله بین دو محور 2527 میلی‌متر می‌باشد. با خرید اقساطی ام وی ام 315 خودرویی قدرتمند در ابعادی جمع و جور داشته باشید.

کامپیوتر سفری

از جمله امکانات ام وی ام 315 داشتن یک کامپیوتر سفری است. این کامپیوتر قادر می‌باشد تا اطلاعاتی مانند مصرف لحظه‌ای بنزین، مقدار آن در درون باک، مسافت طی شده، ساعت و وضعیت بسته شدن درب‌ها و کاپوت را به شما نمایش دهد. با خرید قسطی ام وی ام 315 یک تجربه شیرین و دلپذیر در مسافرت داشته باشید!

تجربه رانندگی

رانندگی با این خودروی دلنشین، آسان و راحت است. کلاچ خودرو تجربه نرمی دارد و تعویض دنده‌ها نیز به راحتی صورت می‌گیرد. البته فشار دادن پدال گاز، کمی با تاخیر همراه است که این مورد در جهت ایمنی رانندگی نیز می‌باشد. 

در دید عقب شاید با مشکل روبه‌رو شوید. البته، ام وی ام در این مورد نیز برنامه‌ای در نظر گرفته است و خودرو را به سنسورهای نمای عقب تجهیز کرده، بنابراین در هنگام پارک مشکلی نخواهید داشت. این خودرو قادر است تا در هر 100 کیلومتر، 6.5 لیتر بنزین مصرف کند، همچنین از نظر استاندارد آلایندگی نیز موفق به دریافت یورو 4 شده است.

سیستم صوتی

سیستم صوتی این خودرو مجهز به 6 بلندگو است و قابلیت پخش MP3 را دارد، همچنین دارای ورودی‌های AUX و USB می‌باشد. با خرید اقساطی ام وی ام 315 از خرید یک خودرو مناسب لذت ببرید.

سیستم ایمنی

در این خودرو برای سرنشینان جلو کیسه هوا قرار در نظر گرفته شده، به علاوه مجهز به ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای می‌باشد، همچنین از ترمز EBD و ABS برخوردار است. با خرید قسطی ام وی ام 315 تجربه یک رانندگی حرفه‌ای و ایمن را با هم داشته باشید.

تجهیزات خاص

از دیگر تجهیزات این خودرو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• امکان تنظیم برقی در تمامی آینه‌ها

• وجود شیشه‌های بالا بر برقی

• داشتن چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب خودرو

• وجود چراغ سوم در زمان ترمز

• داشتن رینگ آلومینیومی

• امکان تنظیم صندلی جلو در هر جهت ممکن

پیشنهاد خرید Mvm315

برای داشتن یک تجربه رانندگی فوق‌العاده با این خودرو می‌توانید آن را از قسطی‌کلاب خریداری نمایید. در لیزینگ این فروشگاه معتبر اینترنتی، خدماتی برای فروش اقساطی انواع خودرو در نظر گرفته شده است. 

حتی این امکان را دارید که از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و اقساط خود را به صورت منعطف پرداخت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ام وی ام 315 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22

خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22
خودرو یکی از وسایل مهم و کاربردی در دنیای امروز است. اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت...

خرید اقساطی خودرو کوییک r

خرید اقساطی خودرو کوییک r
یکی از خودروهایی که در ایران فروش بالایی را تجربه کرده است مدل کوییک می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک r به بخش خودرو در دسته...