فروش قسطي لپ تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/21 08:23:28

برند ایسوس یکی از پرفروش‌ترین کمپانی‌های دنیا است که طراحی و تولید محصولات دیجیتالی می‌پردازد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطي لپ تاپ ایسوس


لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook Pro N580GD-AP

لپتاپ‌های ایسوس از جمله پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازارهای جهانی است. با وجود سخت افزار قوی این لپ‌تاپ‌ها به خصوص مادربردهای آن‌ها، از نظر قیمت نیز نسبت به لپتاپ‌های معادل خود مقرون به صرفه هستند. 

در میان دسته بندی انواع لپ‌تاپ‌های ایسوس، سری مولتی مدیا یا سری N از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است. این مدل به سری قدرتمند، پیشرفته، مناسب و گران‌تر معروف است. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات این سری از برند ایسوس بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی و خصوصیات ظاهری

لپتاپ ایسوس در سال 2018 به بازار عرضه شده است. بدنه‌ای آلومینیومی و مقاوم دارد. رنگ زیبای بژ طلایی سبب می‌شود تا این دستگاه، حالتی ویژه داشته باشد. وزن و ابعادی مناسب دارد و اندازه 15 اینچی صفحه نمایش برای کار مناسب است.

از نظر ویژگی‌های سخت افزاری نیز، دارای امتیاز ویژه داشتن پردازنده نسل هشتم می‌باشد. این محصول دارای ابعادی برابر با 19.2 × 256 × 380 میلی‌متر مکعب و وزنی در حدود 199 کیلوگرم دارد. با خرید قسطی لپ تاپ ایسوس زیبایی و ظرافت را مشاهده کنید!

مشخصات سخت افزاری

پردازنده قدرتمند نسل هشتمی این محصول، از پردازنده‌های Core i7 ساخت شرکت اینتل است و مدل پردازنده 8750H می‌باشد که در محدوده فرکانسی 2.2 تا 2.5 گیگاهرتز عمل می‌کند. حافظه کش موجود در این پردازنده 9 مگابایت می‌باشد. همچنین، این دستگاه دارای 12 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 است.

حافظه داخلی نیز به صورت هیبریدی است و ظرفیت ذخیره سازی یک ترابایتی دارد. علاوه بر این که 256 گیگابایت حافظه، از نوع حافظه SSD می‌باشد. با خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس دقت، قدرت و کیفیت را تجربه کنید!

ویژگی‌های نمایشگر

نمایشگر این لپتاپ یک صفحه 15.6 اینچی است و از فناوری‌های IPS ،LED-backlit و LCD استفاده می‌کند. کیفیت نمایش این صفحه به صورت Full HD است و با رزولوشنی برابر 1920 در 1080 پیکسل تصاویر را به شما نمایش می‌دهد.

صفحه نمایش از نوع مات است، همچنین دارای قابلیت‌های لمسی نمی‌باشد. با خرید قسطی لپ تاپ ایسوس فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

امکانات و اتصالات

این دستگاه دارای یک وب کم می‌باشد. از نظر مشخصات صوتی دارای یک اسپیکر ساخت کمپانی سونیک مستر است و بلندگوهای داخلی استریوی آن با فناوری Harman Kardon عمل می‌کنند. 

کیبورد این لپ‌تاپ نیز دارای فناوری جذاب نور پس زمینه می‌باشد. همچنین، صفحه تاچ پد نیز از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت و کارت خوان است. این دستگاه فاقد سیستم عامل می‌باشد.

از نظر ویژگی‌های اتصالی نیز به راحتی به صورت بی‌سیم به شبکه وای فای متصل می‌شود. همچنین، بلوتوث داخلی دارد. دارای یک پورت شبکه اترنت، پورت HDMI ،USB Type-C ،USB 3.1 ،USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 می‌باشد. با خرید قسطی لپ تاپ ایسوس همیشه متصل بمانید!

مشخصات باتری

باتری این دستگاه، یک باتری سه سلولی است که قابلیت شارژدهی بین 1 الی 3 ساعت را دارد. ظرفیت این باتری 47 وات ساعت است.

خرید لپتاپ ایسوس

اگر به دنبال یک لپتاپ قدرتمند و مقرون به صرفه هستید که ویژگی‌های سخت‌افزاری، تصویری و صوتی مناسبی داشته باشد و نسبت به برندهای موجود در بازار از قیمتی مناسب هم برخوردار باشد، به شما توصیه می‌کنیم تا این مدل از برند ایسوس را خریداری نمایید. 

شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از لیزینگ‌های معتبر در سایت می‌توانید تا 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

همچنین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. زیرا در این فروشگاه خدمات بی‌نظیری برای فروش اقساطی کالا در نظر گرفته شده است. خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 چکی

خرید قسطی آیفون 14 چکی
اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 14 با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی گوشی a73 با سفته

خرید قسطی گوشی a73 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a73 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...