فروش اقساطی خودرو ساینا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 03:44:02

خودرو ساینا یکی از زیباترین خودروهای ایرانی می‌باشد که توسط شرکت سایپا طراحی و تولید شده است.. برای خرید اقساطی خودرو ساینا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی خودرو ساینا


خرید قسطی خودرو ساینا

اگر قصد خرید اقساطی خودرو ‌ساینا را دارید؛ باید بدانید که ساینا یکی از محصولات شرکت سایپا می‌باشد و می‌توان آن را جز تلاش‌های این شرکت خودرو سازی برای ساخت محصول داخلی دانست. خودروی‌ ساینا، ویژگی‌ها و مشخصات گوناگونی دارد که سبب شده جز محصولات پر طرفدار شرکت سایپا باشد و افراد زیادی امروزه قصد خرید این خودرو را داشته باشند. 

مراحل طراحی بدنه خودرو ساینا توسط شرکت ایرانی سایپا انجام شده است. این خودرو دارای موتوری با استاندارد یورو 4 و همچنین یورو 5 می‌باشد و امکانات گوناگون و مختلفی دارد. می‌توان خودرو ساینا را مدل به ‌روز شده تیبا دانست.  

زیرا مشخصات و ویژگی‌های  فنی تیبا و خودروی ساینا، مشابه یکدیگر می‌باشد، اما طراحی بدنه این دو با یکدیگر متفاوت  است. ‏ساینا مانند بسیاری از محصولات سایپا دارای قیمت مناسبی می‌باشد و با توجه به قیمت پایین ماشین، خرید نقدی آن می‌تواند برای بسیاری از افراد جامعه مناسب باشد. برای خرید قسطی خودرو ساینا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات و ویژگی‌های فنی خودرو ساینا

خودرو ساینا دارای مشخصات و ویژگی‌های فنی می‌باشد که سبب می‌شود این خودرو جز خودروهای پرطرفدار شرکت سایپا باشد. خودرو ساینا دارای موتور 1500 سی سی 8 سوپاپ می‌باشد. همچنین از دیگر امکانات این ماشین می‌توان به  ایربگ اشاره کرد. ‏ساینا دارای ترمز ABS بوده و سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز را دارا می‌باشد. 

در طراحی چراغ‌های ساینا سعی شده چراغ مه شکن جلو و عقب وجود داشته باشد. همچنین باید گفت شیشه‌های ماشین برقی هستند. خودرو ساینا نسبت به سایر محصولات شرکت سایپا نمره قابل قبولی می‌گیرد؛ زیرا این ماشین دارای موتور 1.5 لیتری می‌باشد که می‌تواند 85 اسب‌ بخار قدرت ایجاد کند.

اگر بخواهیم بین این خودرو ساینا و پژو 206 تیپ 2 مقایسه‌ای بکنیم باید بگوییم این دو خود را با وجود این که وزن برابری دارند؛ اما خودرو ساینا می‌تواند 15 اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به پژو 206 داشته باشد. شتاب اولیه ساینا نسبتا بالا می‌باشد. این مسائل می‌توانند بیانگر قدرت فنی بالای خودرو ساینا باشند. 

طراحی ظاهری و بدنه خودرو ساینا

اگر بخواهیم در مورد طراحی بدنه و ظاهری خودرو ساینا توضیح دهیم؛ باید بگوییم شرکت سایپا، سعی کرده این ماشین متفاوت از تیبا به نظر برسد. به همین منظور طراحی چراغ‌های جلو خودرو ساینا، سبب شده ماشین ظاهری زیبا و متفاوت از تیبا داشته باشد. طراحی بخش عقب ساینا به سبک اسپرت می‌باشد. 

کابین خودرو ساینا

افرادی که قصد خرید اقساطی خودرو ساینا را دارند؛ به احتمال زیاد تمایل دارند؛ در مورد مشخصات ماشین؛ اطلاعات لازم را کسب کنند. یکی از بخش‌های خودرو ساینا که مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد داخل کابین خودرو می‌باشد. کابین ساینا فضای بزرگتری از پراید را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. 

اما باید گفت داخل کابین  ساینا نسبت به خودروهایی مثل پژو 405 اندکی کوچکتر بوده و فضای کمتری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. یکی از نقدهایی که به خودرو ساینا وارد می‌شود؛ نرم نبودن صندلی‌های آن به اندازه کافی می‌باشد.

چگونگی خرید قسطی خودرو ساینا

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی خودرو ‌ساینا را برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. اگر قصد خرید اقساطی خودرو  را دارید؛ می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار لازم را دریافت کنید و سپس خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید. 

البته باید توجه داشته باشید که خرید نقدی خودرو ساینا پروسه کوتاه‌تری دارد و در نتیجه اگر شما اقدام به خرید نقدی کنید می‌توانید در زمان کوتاهی خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرید. سایت قسطی کلاب فروش اقساطی خودرو و سایر وسایل نقلیه را انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پژو 206

خرید اقساطی پژو 206
پژو 206 یکی از خودروهای دوستداشتنی موجود در ایران است که اکثر جوانان طرفدار آن هستند. برای خرید...

فروش اقساطی پژو 207

فروش اقساطی پژو 207
خودرو 207 یکی از بهترین و جذاب‌ترین خودرو کمپانی پژو است که نام اصلی آن 206+ می‌باشد، ولی در ایران به نام 207 شناخته می‌شود. برای خرید ...