خرید قسطی گوشی هونور 50

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:39:25

اگر به دنبال خرید یک گوشی باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. برای خرید قسطی گوشی هونور 50 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی هونور 50



گوشی هونور 50

در سایت قسطی کلاب, امکان خرید اقساطی موبایل و سایر اقسام کالای دیجیتال وجود دارد. با خرید قسطی گوشی هونور 50, شما یکی از مطرح ترین گوشی‌های گروه هونور را در اختیار خواهید داشت. این سایت با فراهم نمودن امکان فروش قسطی گوشی, شما را با مجموعه گسترده‌ای از محصولات دیجیتالی آشنا می‌نماید. امروزه انواع گوناگونی از گوشی در بازار موجود می‌باشد.

با افزایش قیمت کالاها به ویژه گوشی تلفن همراه, ممکن است امکان پرداخت نقدی برای همه گروه‌های مصرف کنندگان فراهم نباشد. با مراجعه به این سایت شما می‌توانید طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی به ویژه موبایل را مشاهده نمایید. با مطالعه مشخصات فنی و قیمت هر محصول کار مقایسه هر محصول در مقایسه با محصولات هم گروه و همچنین, مقایسه قیمت آن با سایر سایت‌های فروش, انتخاب شایسته‌ای را انجام دهید.   

خرید اقساطی گوشی هونور 50 چه مزیتی دارد؟

با خرید گوشی هونور 50 مجموعه کم نظیری از امکانات الکترونیکی در قالب یک گوشی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی یکی از مطلوب ترین گوشی‌های موجود در دسته هونور می‌باشد. شرکت هواوی با معرفی این دسته از گوشی‌ها, مجموعه کم نظیری از موبایل‌های با کیفیت را ارائه نموده است. این گوشی با برخورداری از 4 ماژول دوربین, تصاویر با کیفیتی را تولید می‌نماید.

رزولوشن 108 مگاپیکسلی این دوربین‌ها امکان تصویر برداری از مناظر زیبای طبیعی را فراهم می‌کند. به علاوه با وجود این وضوح تصویر, عکاسی از چهره و همچنین اسکن مدارک, با دقت بالایی انجام می‌گیرد. با خرید قسطی گوشی هونور 50 شما می‌توانید از سرعت بالای شبکه 5G نیز برخوردار شوید. با استفاده از این امکان, پس از اتصال شبکه‌های ارتباطی کشور به این فناوری, شما سرعت بی نظیر ارتباطی این گوشی را خواهید دید! 

این کالای دیجیتال با کیفیت چه امکانات دیگری دارد؟  

با خرید اقساطی گوشی هونور 50 شما خواهید توانست, نرم افزارهای اختصاصی گوگل را به راحتی نصب و استفاده نمایید. به علاوه پلتفرم گوگل پلی استور با این گوشی سازگار است و نصب و آپدیت نرم افزارها با سهولت زیادی انجام می‌شود. تراشه استفاده شده در این گوشی از نوع Snapdragon 778G 5G Chipset بوده که از جمله تراشه‌های پر سرعت در این فناوری محسوب می‌شود. 

در این گوشی حافظه 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی, توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند. این گوشی امکان پشتیبانی دو سیم کارت با سایز نانو (8.8*12.3) میلی متر را دارد. نسخه Android 11 روی این موبایل نصب شده است که در حال حاضر از سیستم عامل‌های روز دنیا محسوب می‌شود. این گوشی با داشتن بدنه مقاوم و وزن کم, طرفداران زیادی در بازار دارد.

وزن این گوشی حدود 175 گرم است و حمل آن در داخل جیب یا کیف شما, راحت است. رزولوشن 1080×2340 و تراکم پیکسلی 392 پیکسل بر اینچ در گوشی, خروجی تصویر بسیار واضح و با کیفیتی را به وجود آورده است. با این میزان از وضوح تصویر, عکاسی از پرتره و مناظر طبیعی نتایج خیره کننده ای را ایجاد نموده است. به علاوه اگر از اسناد یا مدارک تصویربرداری نمایید, این گوشی, اسکن کم نظیری را به شما ارائه می‌دهد. 

شرایط خرید قسطی گوشی هونور 50 چیست؟

در صورتی که تمایل به پرداخت وجه این گوشی به صورت یکجا داشته باشید, بلافاصله با ثبت سفارش مورد نظر پس از گذشت حداکثر مدت 5 روز کاری, محصول دلخواه برای شما ارسال می‌گردد. اما امکان خرید اقساطی گوشی هونور 50 از ویژگی‌های خاص این سایت است که در مراکز اندکی ارائه می‌گردد. در این سایت طیف گسترده‌ای از انواع کالای دیجیتال ارائه می‌گردد.

 این مرکز با فراهم نمودن امکان فروش قسطی موبایل کار مصرف کنندگان را بسیار راحت تر کرده است. مشتریان می‌توانند با شیوه‌های پرداختی پر سرعت نظیر پرداخت از طریق سامانه‌های "پویا", "طرح چابک", "لیزینگ پارسیان و یا طرح "بایچک", اقدام به خرید اقساطی موبایل, نمایند. جزئیات شرایط پرداخت وجه محصولات به صورت اقساطی و امکان فروش قسطی گوشی دلخواهتان را در بخش مربوطه, در پورتال این شرکت مشاهده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک

خرید اقساطی تبلت سامسونگ با چک
تبلت یکی از وسایل مورد نیاز برای هر فردی است که با توجه به عملکردی که دارد می‌تواند مدل دلخواه خود را انتخاب کند. برای خرید اقساطی تبلت...

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرو مکس

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرو مکس
آیفون 13 درحال حاضر جدیدترین محصول شرکت اپل است. برای خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته...