خرید اقساطی s21 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/21 07:27:49

جدیدترین گوشی سامسونگ با نام s21 fe روانه بازار شد. برای خرید اقساطی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی s21 fe


گوشی s21 fe

گوشی سامسونگ که از گوشی‌های صاحب برند و بسیار محبوب و پرطرف‌دار در میان سایر برندهای گوشی تلفن همراه می‌باشد با سابقه‌ای بسیار درخشان و عملکردی بی‌نظیر سالانه گوشی‌هایی با عملکرد عالی و در رده‌ها و قیمت‌های متنوع به بازار عرضه کرده است. پس از گوشی s20 fe که پرچم‌داری بهترین گوشی‌ را به دست آورد، گوشی گلکسی s21 fe وارد بازار شد و توانست با عملکردی بهتر و داشتن آپشن‌های بیشتر طرف‌داران و افراد بیشتری را به خود جلب کند.

مجموعه قسطی کلاب، امکان خرید قسطی s21 fe را به‌منظور رفاه حال خریداران برای آنها فراهم نموده است، تا هر کس و با هر سطح درآمدی بتواند این گوشی بی‌نظیر را در دست گرفته و مورد استفاده قرار دهد. در ادامه در نظر داریم به بیان برخی از ویژگی‌های این گوشی بی‌نظیر بپردازیم. برای خرید اقساطی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های گوشی s21 fe

ابعاد گوشی s21 fe 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی متر بوده و دارای وزن 177 گرم می‌باشد. وزن و ابعاد این گوشی از نسخه قبلی آن کمتر شده است. پنل این گوشی از جنس پلاستیک بوده و با داشتن سطحی مات، اثر کثیفی و چربی دست را کمتر نشان می دهد. این گوشی با فریمی از جنس آلومینیوم تولید گشته و در چهار رنگ مشکی، سفید، یاسی و زیتونی عرضه شده و به فروش می‌رسد.

در سمت چپ فریم گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور آن قرار گرفته است. گوشی گلکسی s21 fe توانسته است گواهی IP68 را دریافت کند و به واسطه این گواهی، از ویژگی منحصر به فرد و بسیار خوبی برخوردار گشته است و آن مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار می‌باشد. گوشی گلکسی s21 fe می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام آورد.  برای خرید قسطی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ

صفحه نمایش گوشی گلکسی S21 FE به تکنولوژی Dynamic AMOLED 2X مجهز می‌باشد. صفحه نمایشگر این گوشی 6.4 اینچ بوده و دارای رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و تراکم تصویر 411 پیکسل در اینچ است.

گوشی گلکسی s21 fe دارای دو اسپیکر یکی در قسمت پایین فریم و دیگری نزدیک به دوربین سلفی گوشی، می‌باشد. این اسپیکرها دارای عملکرد بسیار خوبی بوده و در هنگام پخش صدا و موسیقی، صدا را با شفافیت مناسبی پخش می‌کنند. برای خرید اقساطی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین سه گانه گوشی گلکسی s21 fe که در پنل پشتی آن خودنمایی می‌کند، فوق عریض و 12 مگاپیکسلی بوده و با زاویه دید 123 درجه ای خود بهترین شرایط را برای ثبت تصاویر به یادماندنی و بی‌نظیر برای صاحب گوشی فراهم می‌آورد.

این گوشی به کمک یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، روشن شده و کار می‌کند و به واسطه یک آداپتور 25 واتی و باسیم یا فست شارژ 15 واتی وایرلس قابل شارژ می‌باشد. در توضیحاتی که شرکت سامسونگ برای این گوشی قرار داده است، اعلام نموده که به واسطه شارژر سریع 25 وات، این گوشی طی مدت 30 دقیقه تا 50 درصد باتری خود را شارژ می‌کند. گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ در سه پیکربندی زیر به بازار عرضه شده است:

-پیکربندی 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم
-پیکربندی 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم
-پیکربندی 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم

مرکز خرید قسطی s21 fe با بهترین شرایط

چنانچه به‌دنبال فروشگاه عرضه کننده کالای دیجیتال هستید که سابقه درخشان در زمینه فروش انواع گوشی‌های تلفن همراه داشته و از بهترین کیفیت و پشتیبانی برخوردار بوده و با فروش قسطی موبایل بهترین شرایط را برای خریداران فراهم آورد، به قسطی کلاب اعتماد کنید. 

گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ در رنگ و طرح بی‌نظیر و چشم نواز

این مجموعه امکان خرید اقساطی گوشی تلفن همراه را به بهترین شکل برای کلیه خریداران فراهم آورده است. در این صورت شما به جای خرید نقدی، می توانید با اعتماد به مجموعه ما، لذت خریدی مطمئن و به صورت اقساطی را تجربه کنید. مجموعه قسطی کلاب، برای خرید اقساطی s21 fe در وب سایت خود شرایطی ویژه را فراهم کرده است تا بدین ترتیب کلیه کاربران بتوانند به سادگی به خرید این گوشی مبادرت ورزیده و در اسرع وقت آن را در دست بگیرند.هدف ما جلب رضایت کلیه خریداران می باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی از دیجی کالا

خرید قسطی از دیجی کالا
فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سراسر کشور فعالیت دارند که امکان خرید از راه دور را برای تمام کاربران از تمام نقاط کشور مهیا می کنند، اما ....

خرید قسطی گوشی آیفون 15

خرید قسطی گوشی آیفون 15
یکی از بهترین محصولات شرکت اپل مدل آیفون 15 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...