خرید موبایل اچ تی سی

تاریخ انتشار:
1403/1/27 04:06:20

در فروشگاه قسطی کلاب، برند اچ تی سی در بخش کالای دیجیتال موجود می باشد و شما می توانید با مراجعه به این بخش خرید خود را انجام دهید. شما می توانید با ویژه ترین شرایط اقساطی، موبایل اچ تی سی را خریداری کنید و از کیفیت بالای این تلفن همراه لذت ببرید. 


خرید موبایل اچ تی سی

فروش موبایل اچ تی سی

 این شرکت در قدیم به عنوان برندی کامپیوتری شناخته می‌شد، ولی امروزه شرکت اچ تی سی در زمینه تلفن همراه هوشمند، بسیار مشهور تر است. این غول تایوانی به خاطر تولید، گوشی‌های هوشمند و تبلت در بازار کسب و کار دیجیتال معروف شده است. اچ تی سی بیش‌ترین سهم تولید را در کشور تایوان دارد.

سایت گوگل درخواست کرده بود که تیم طراحی اچ تی سی را با مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کند. سایت گوگل در حال حاضر مجموعه عملیات ‌و قرارداد های گسترده‌ای را در سرزمین بومی اچ تی سی در پی اجرا دارد. آخرین عرضه اچ تی سی موبایل سری ایکس است که در ۱۴ اوت ۲۰۱۹ فعال شد، که با صفحه نمایش لمسی ۶.۲۲ اینچی، همراه با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل طراحی شده است.

 با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب از آخرین وضعیت فروش قسطی موبایل اچ تی سی باخبر شوید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب وبسایت قسطی کلاب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بهترین مدل های گوشی HTC

از بهترین مدل های برتر اچ تی سی عبارتند از:
• بهترین عملکرد: اچ تی سی U۱۲ +
• دومین از لحاظ عملکرد: اچ تی سی U۱۱ +
• بهترین گوشی سایز کوچک: اچ تی سی U۱۱.
• بهترین گوشی از لحاظ بودجه: اچ تی سی U۱۲ live

در فرآیند خرید موبایل اچ تی سی، گوشی HTC 10 با وجود اینکه در سال 2016 تولید شده است، ولی هنوز هم یک تلفن هوشمند خوب و با قیمت مناسب می باشد. از کیفیت ساخت بالا و دوربینی با کیفیت برخوردار است که اگرچه به خوبی U11 یا U12 + نیست، اما هنوز هم قابلیت های جالبی دارد.

اما HTC U12 + با طراحی بسیار جدید با دکمه های حساس، یک تجربه بازخورد لمسی جدید بوده و لبه های تعاملی و هوشمند آن به مشتری امکان می دهد، کارهای خود را به راحتی با یک دست انجام دهد. یکی از امتیازات این مدل، دوربین با کاربرد دوگانه، بهترین صدا در استفاده از هدفون و بلندگوها است.

اچ تی سی در سال 2014 با Google Nexus 9 وارد رقابت در بازار تبلت شد. آخرین نسخه موبایل تولیدی آنHTC Desire 19s است. این تلفن هوشمند در 14 نوامبر 2019 به بازار عرضه شده است. این گوشی از نمایشگر لمسی 6.20 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل بهره می برد.

فروش اقساطی کالای دیجیتال

فروش کالاهای دیجیتال، امروزه خود به یکی از بزرگترین مراکز کسب و کار آنلاین تبدیل شده است.
به نظر شما فروش اقساطی کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل اچ تی سی با بهترین قیمت و به صورت اقساط بلند مدت نشانه چیست؟
فروش اقساطی یک محصول، نشان دهنده پر فروش بودن یک کالا می باشد که بسیار پر طرفدار است.
گوشی های تلفن همراه اچ تی سی با دارا بودن فناوری بالا و قیمت مناسب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها به عنوان هدیه برای عزیزان شما باشد.  
توجه داشته باشید که در وب سایت و فروشگاه مجازی قسطی کلاب، تنها گوشی های هوشمند اچ تی سی ارائه نمی شود، بلکه مجموعه متنوعی از محصولات لوازم خانگی و دیجیتالی برای فروش به صورت نقد و اقساط موجود است. کافی است با چند کلیک اطلاعاتی درباره محصول مورد نظر به دست آورده و در سریع ترین زمان کالای مد نظر خود را خریداری کنید.

فروش قسطی موبایل اچ تی سی

خرید موبایل اچ تی سی با توجه به تنوع محصولاتی که دارد، به علت دارا بودن کیفیت مناسب، قابلیت رقابت با بقیه برندها، قیمت مناسب و عالی از سوی دیگر توانسته سهم خوبی را در فروش حوزه تلفن همراه هوشمند در اختیار بگیرد. وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای برای خرید موبایل اچ تی سی مهیا کرده است، با اقساط بین 3 تا 12 ماه به راحتی می توانید موبایل اچ تی سی مد نظر خود را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران
خرید گوشی آیفون در تهران با توجه به افزایش قیمت شدید محصولات الکترونیکی بخصوص گوشی همراه، یک مزیت مهم ...

خرید اقساطی اپل واچ se

خرید اقساطی اپل واچ se
یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی اپل با نام SE روانه بازار شد. برای خرید اقساطی اپل واچ se به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...