خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 18:47:16

یکی از گوشی‌های جذاب و مدرن برند سامسونگ بی شک مدل گلکسی a52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ


گوشی a52s سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a52s سامسونگ را دارید؛ باید بدانید این گوشی یکی از موبایل‌های پرطرفدار رده a سامسونگ محسوب می‌شود. گوشی‌های رده a سامسونگ با توجه به مزایا و قیمت مناسبی که دارند؛ در ایران و سایر نقاط دنیا بسیار پرطرفدار هستند. 

گوشی a52s سامسونگ در 17 آگوست سال 2021 معرفی و عرضه آن از اول سپتامبر همان سال آغاز شد. این موبایل در زمان عرضه قیمتی برابر با 400 یورو داشت. گوشی a52s سامسونگ دارای باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت و شارژر سریع 25 وات می‌باشد. 

مشخصات موبایل a52s سامسونگ

قبل از خرید اقساطی گوشی a52s سامسونگ باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این موبایل، آشنا شوید تا خرید بهتری داشته باشید. گوشی a52s سامسونگ جز موبایل‌های رده بالای سامسونگ محسوب می‌شود. در این گوشی از نمایشگر super استفاده شده و تراکم پیکسلی آن برابر با 405 پیکسل در هر اینچ است.

نرخ نوسازی گوشی a52s سامسونگ، برابر با 120 هرتز بوده و حداکثر روشنایی آن نیز برابر با 800 نیت می‌باشد. با توجه به ویژگی‌‌های نمایشگر گوشی می‌توان گفت که این موبایل می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهد. 

گوشی a52s سامسونگ وزنی برابر با 189 گرم داشته و می‌‌تواند برای سی دقیقه در عمق یک متر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کند. بدنه و پشت گوشی از جنس شیشه ساخته شدند. اما سامسونگ برای ساخت قسمت پشتی بدنه موبایل‌های رده پایین تر از پلاستیک استفاده می‌کند. 

حافظه و پلتفرم گوشی a52s سامسونگ

گوشی a52s سامسونگ با سیستم عامل اندروید 11 در بازار عرضه شده است. تراشه این گوشی از نوع Snapdragon بوده و پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای می‌باشد. این موبایل دارای درگاه اختصاصی برای قرار گرفتن کارت حافظه خارجی می‌باشد و در چند مدل با حافظه‌های مختلف عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یک مدل از این گوشی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت بوده و مدل دیگر نیز دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت می‌باشد. مدل دیگر نیز دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت است. 

دوربین گوشی a52s سامسونگ

دوربین اصلی موبایل از 4 لنز تشکیل شده که لنز اصلی آن 64 مگاپیکسل می‌باشد. لنز دیگر نیز 12 مگاپیکسلی اولترا واید است. دو لنز دیگر 5 مگاپیکسلی هستند که یکی از آن‌ها برای تشخیص عمق بوده و دیگری لنز ماکرو می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A52S سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین سلفی این گوشی نیز دارای یک لنز 32 مگاپیکسلی بوده و از امکانات مختلفی برخوردار است. دوربین این موبایل می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا ثبت کرده و با توجه به لرزشگیر الکترونیکی که دارد فیلم‌های با کیفیتی را ثبت کند. این گوشی مجهز به بلندگو با قابلیت پشتیبانی از صدای استریو و جک سه و نیم میلی متری برای هدفون می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی گوشی a52s سامسونگ

شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی a52s سامسونگ را از طریق سایت قسطی کلاب انجام دهید. شما باید برای خرید قسطی، از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید و با اعتبارات دریافتی خود تنها می‌توانید از این سایت محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

این سایت علاوه بر فروش قسطی انواع گوشی اقدام به فروش انواع کالای دیجیتال نیز می‌کند. قسطی کلاب علاوه بر فراهم کردن فرصت خرید اقساطی، امکان خرید نقدی را به کاربران خود می‌دهد. در نتیجه کاربرانی که قصد خرید نقدی دارند نیز می‌توانند از این سایت خرید خود را انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون بی‌سیم لنوو

خرید اقساطی هدفون بی‌سیم لنوو
یکی از بهترین برندها در زمینه هدست‌ها برند لنوو است. برای خرید اقساطی هدفون بی‌سیم لنوو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 سفته ای

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 سفته ای
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با شرایطی استثنایی در بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...