خرید قسطی گوشی y7a هواوی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:13:12

اگر به دنبال یک تلفن هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب هستید، برای خرید قسطی گوشی y7a هواوی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی y7a هواوی



خرید قسطی گوشی y7a هواوی

نوسانات زیاد در قیمت انواع گوشی هوآوی در بازار، متقاضیان گوشی را، وادار به خرید اقساطی گوشی کرده است. در میان مدل‌های موجود در بازار خرید قسطی y7a هواوی، بهترین گزینه برای کسانی که تمایلی به پرداخت هزینه زیاد جهت خرید گوشی ندارند است. این محصول در سال 2020 روانه بازار شد و مدل‌های بالاتر از آن نیز وجود دارد اما جزو گوشی‌های میان رده با قیمت مناسب است.

امکاناتی چون حافظه ذخیره، رم، کیفیت دوربین و غیره در حد رضایت بخشی در این محصول موجود است. این مدل گوشی در سه رنگ بسیار زیبای مشکی، سبز، طلایی به بازار عرضه شده است. در ادامه امکانات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. امکاناتی که از خرید اقساطی گوشی y7a هواوی به دست خواهید آورد.

دلیل محکمی که باعث ترغیب افراد به خرید قسطی گوشی y7a هواوی شده است برابری امکانات آن با گوشی‌های رده بالاتری نظیر P Smart 2021 می‌باشد. اما قیمت کمتر y7a و امکان خرید آن به صورت قسطی باعث استقبال از این گوشی شده است. عمده امکانات این مدل گوشی به شرح زیر می‌باشد. همچنین دارای 4 دوربین در عقب گوشی می‌باشد.

یکی از دلایل خرید اقساطی گوشی y7a هواوی، وجود 4 دوربین در عقب گوشی می‌باشد و این غیر از دوربین سلفی آن است. این 4 دوربین شامل: دوربین اصلی، اولترا، عمق سنج، ماکرو است که در ضبط و ثبت تصاویر به شکلی واقعی به شما کمک می‌کند. کیفیت دوربین‌ها ترتیب شامل موارد زیر است:

•اصلی: 48 مگاپیکسل
•اولترا: 8 مگاپیکسل
•ماکرو: 2 مگاپیکسل
•عمق سنج: 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی این مدل گوشی نیز 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و شما می توانید عکس‌ها و فیلم‌های سلفی بسیار زیبا بگیرید. حافظه داخلی 128 گیگابایت دارد.

اکثر افراد از حافظه داخلی کم گوشی خود شاکی هستند، زیرا فضای کافی برای ذخیره برنامه‌ها و سایر اطلاعات ندارند. گوشی همراه از جمله کالای دیجیتالی است که باید حافظه داخلی آن را در هنگام خرید مد نظر قرار دهید. گوشی y7a هوآوی دارای حافظه 128 گیگابایت است که فضای بسیار کافی را برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار شما قرار می‌دهد. 

فروشگاه عرضه کالای دیجیتال به صورت اقساطی

دارای حسگر اثر انگشت است. مزیت دیگر این مدل از گوشی هواوی داشتن حسگر اثر انگشت می‌باشد. این قابلیت از اطلاعات گوشی شما در مقابل دستبرد دیگران محافظت می‌کند یعنی فقط خودتان می‌توانید به صفحه گوشی دسترسی پیدا کنید. صفحه نمایش 6.67 اینچی برای پخش با کیفیت‌تر تصاویر دارد.

داشتن صفحه نمایش 6.67 اینچ مزیت دیگر برای خرید قسطی گوشی y7a هواوی می‌باشد، زیرا به اندازه کافی بزرگ است. کیفیت تصاویر آن 1080 * 2400 می‌باشد که در میان گوشی‌های هم رده خود قابلیت رقابت دارد. به طور کلی تراکم پیکسل در صفحه گوشی 395 مگاپیکسل است و تصاویر را به صورت کاملا واقعی نشان می‌دهد. باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر دارد.

باتری نیز عامل مهم دیگری است که در زمان خرید ضروری‌ترین کالای دیجیتالی باید قدرت آن را در نظر بگیرید. هر چقدر ظرفیت باتری گوشی بیشتر باشد علاوه بر شارژ شدن سریع‌تر، انرژی را در خود بیشتر ذخیره نگه می‌دارد. شارژر این محصول نیز با قدرت 22.5 وات در کمترین زمان ممکن گوشی را شارژ می‌کند.

شرایط فروش قسطی موبایل در قسطی کلاب

نوسانات زیاد بازار باعث شده که مردم تمایل کمتری به خرید کالای دیجیتال به صورت نقدی داشته باشند. بنابراین فروشگاه‌هایی نظیر قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط موجود، با ایجاد طرحی ویژه، امکان خرید اقساطی موبایل را برای متقاضیان فراهم آورده است. خرید گوشی با چنین شرایطی آن هم در فضای اینترنت برای مشتریان این وسلیه‌ی ضروری، فرصت بسیار خوبی است.

چنانچه شما هم قصد دارید گوشی همراه خود را به روز کنید و پول خرید آن را به صورت کامل ندارید می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. با انتخاب گوشی مورد علاقه خود و پرداخت وجه آن به صورت ماهیانه، علاوه بر تهیه گوشی در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید. برای خرید اقساطی گوشی y7a هواوی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با چک

خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با چک
یکی از گوشی‌های پرفروش در دنیا آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید آیفون 11

خرید آیفون 11
شرکت آیفون یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی آیفون 11 به بخش کالای دیجیتال در وبسایت...