خرید اقساطی گلکسی بادز2 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/30 04:04:15

اگر تمایل به خرید اقساطی گلکسی بادز2 پرو دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گلکسی بادز2 پرو


همه چیز در مورد خرید قسطی گلکسی بادز2 پرو

خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو از کدام سایت امکان پذیر است؟ آیا خرید این کالای دیجیتال به صرفه و ارزشمند می‌باشد؟ مشخصات آن به چه صورت می‌باشند؟

امروزه استفاده از هندزفری‌ها مخصوصا هندزفری‌های بلوتوثی بسیار رایج شده است. کاربران با استفاده از آن به راحتی می‌‍توانند به فیلم یا موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهند. مشخص است که انواع زیادی از هندزفری‌های بلوتوثی وجود دارند که هر یک با توجه به نوع و ویژگی‌های خود شناخته می‌شوند.

گلکسی بادز 2 پرو محصول کمپانی سامسونگ می‌‎باشد. شرکت سامسونگ با تولید این کالای دیجیتال سعی در ساخت و ارائه محصولات باکیفیت و ارتقا یافته می‌کند. در حقیقت هندزفری بلوتوثی گلکسی بادز 2 پرو نسخه ارتقا یافته از گلکسی بادز پرو می‌باشد که حاوی ویژگی‌ها و عملکردهای بیشتری می‌باشد. با ما همراه باشید تا شرایط خرید اقساطی گلکسی بادز2 پرو را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین قابلیت‌ها و عملکردهای آن مطلع شویم.

بررسی Galaxy buds 2 pro 

توجه داشته باشید که قبل از خرید گلکسی بادز 2 پرو باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های آن کسب کنید و بعد از کسب اطمینان نسبت به خرید این کالای دیجیتال اقدام کنید. گلکسی بادز 2 پرو دارای یک سری مشخصات می باشد که به این صورت می‌باشند.

1_ مشخصات فنی: قطر درایو این کالای دیجیتال 10 میلی متر می باشد. همچنین از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است. ناگفته نماند که این محصول دارای توییتر 5.3 mm می‌باشد که در تولید صدای واضح نقش دارد.

2_ مشخصات باتری: ظرفیت باتری این کالای دیجیتال 61 میلی آمپر ( ساعت) می‌باشد.

3_ مشخصات فیزیکی: وزن هر کدام از ایرپادها حدود 5.5 گرم می‌باشد، همچنین وزن محفظه شارژ آن حدود 43.4 گرم است.

4_ حذف نویز: جالب است بدانید که گلکسی بادز لایو از اولین هندزفری بلوتوثی بود که عملکرد حذف نویز را داشت. گلکسی بادز 2 پرو از قابلیت حذف نویز برخوردار است. 

کاربران می‌توانند با خرید قسطی گلکسی بادز2 پرو از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بی نظیر آن بهره مند شوند. طبیعتا کاربران خواهان تهیه یک کالای دیجیتال ممتاز می‌باشند. به همین علت با تهیه این محصول یک خرید مطمئن و باکیفیت را تجربه می‌کنند. 

عملکرد شگفت انگیز گلکسی بادز 2 پرو

یکی از دلایل خرید اقساطی گلکسی بادز2 پرو کیفیت بسیار عالی و عملکردهای ویژه آن می‌باشد. عملکرد باتری در این کالای دیجیتال به این صورت می‌باشد: قابلیت 8 ساعت مدت زمان پخش بدون نویز کنسلینگ، امکان 5 ساعت زمان برای بازی با نویز کنسلینگ، امکان استفاده به مدت زمان 29 ساعت بدون نویز کنسلینگ. توجه داشته باشید در صورت وجود محفظه شارژ امکان استفاده طولانی مدت از آن فراهم است. با خرید قسطی گلکسی بادز2 پرو از یک کالای دیجیتال یونیک و پرکاربردی بهره مند شوید.

خرید اقساطی

با نگاهی به شرایط اقتصادی کشور در می‌یابیم که اکثر کالاها به ویژه انواع کالاهای دیجیتال با افزایش قیمت شدیدی رو به رو شده‌اند. مسلما با وجود گرانی کالاها افراد زیادی از لحاظ مالی توانایی تهیه کالاهای گران قیمت را ندارند. برخی از شرکت‌ها با فروش قسطی انواع مختلف محصولات شرایط خرید اقساطی و یا نقدی را برای کاربران فراهم می‌کند. از این رو خریداران می‌توانند محصول مورد نظر خود را به صورت خرید اقساطی تهیه نمایند.

قسطی کلاب یکی از سایت‌های بسیار عالی و مطرحی می‌باشد که با فروش قسطی محصولات شرایط آسانی را برای همه مشتریان به وجود می‌آورد. در صورت تمایل برای خرید اقساطی گلکسی بادز2 پرو می‌توانید با مراجعه به سایت شناخته شده قسطی کلاب با نشانی www.ghesticlub.com محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک

خرید اقساطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید گوشی سامسونگ a51

خرید گوشی سامسونگ a51
سامسونگ یک برند معتبر در زمینه تولید انواع گوشی باکیفیت است که برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 می‌توانید به سایت قسطی...