خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن

تاریخ انتشار:
1403/2/18 18:12:09

سرخ کن بدون روغن فیلیپس جز بهترین سرخ کن‌های دنیا است که برای سلامتی ضروری می‌باشد. برای خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن به بخش سرخ کن در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن


سرخ کن فیلیپس یک یار همراه برای آشپزی در کنار شما 

سرخ کن یک وسیله کاربردی و مورد نیاز در منزل است. تکنولوژی و طراحی منحصر‌به فرد سرخ ‌کن‌ها، برای شما امکان پختن، سرخ کردن و کباب کردن را به راحتی فراهم می‌کند. سرخ‌کن فیلیپس‌‌ در کشور هلند ساخته و در چین مونتاژ می‌شود. شرکت فیلیپس، بزرگ‌ترین تولید‌کننده تجهیزات الکترونیکی در دنیا است و سرخ کن این برند جز جدیدترین محصولات این شرکت به شمار می‌رود. کافی است با نکاتی مهم در مورد دستگاه سرخ‌ کن آشنا شوید تا به سرعت مجذوب ویژگی‌های آن شوید. سپس با خرید قسطی سرخ کن بدون روغن در آشپزی‌های روزانه خود از آن استفاده کنید و لذت ببرید. 

آشپزی آسان با سرخ کن فیلیپس

نحوه کار با سرخ‌ کن‌ها بسیار ساده و آسان است. به کمک این دستگاه می‌توان، انواع خوراک‌ها را بدون روغن پخت و از آشپزی، بسیار لذت برد. در ابتدا باید مکان قرارگیری دستگاه را مشخص کنید. این مکان باید در مقابل دما مقاوم باشد تا آسیب نبیند. همچنین سرخ کن را در سطحی کاملا افقی و ثابت در جایی بدون لرزش قرار دهید. با خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سرخ ‌کن رژیمی فیلیپس، غذای شما را با 90% روغن کمتر سرخ می‌کند که این امر باعث سلامتی و طول عمر شما می‌شود. این سرخ ‌کن در مدل‌های مختلف و رنگ‌های مشکی و سفید در بازار عرضه شده است. با استفاده از دفترچه راهنمای هر کدام از مدل‌های سرخ‌ کن فیلیپس می‌توانید به راحتی از دستگاه استفاده کنید و طول عمر آن را بالا ببرید. در نهایت خواهید دید در زمان آشپزی، بهترین کیفیت پخت برای غذای لذیذ شما رقم می‌خورد.

پخت غذا با سرخ کن فیلیپس

سرخ‌ کن فیلیپس یکی از برند‌های پرطرفدار بازار جهانی به شمار می‌رود. برخلاف مدل‌های رایج در بازار که از بالا باز می‌شوند، این محصول به صورت کشویی می‌باشد که دارای سبد‌های سوراخ داری است. وجود این سبدها باعث می‌شود بعد از پخت غذا به سرعت بتوان غذای سرخ شده را از دستگاه خارج کرد. سبدهای سرخ کن به آسانی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. برای خرید قسطی سرخ کن بدون روغن به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سرخ کن فیلیپس بدون روغن است و سبدهای قابل شستشو در ماشین ظرفشویی دارد. سرخ‌ کن فیلیپس دارای یک فن قوی است که به خنک کردن قطعات داخل دستگاه موقع روشن بودن آن کمک می‌کند. بعد از خاموش شدن سرخ کن به مدت 30 دقیقه، غذا در دستگاه به حالت گرم نگه داشته می شود. دکمه کنترل دما، تنظیم درجه حرارت، تایمر، نمایشگر دیجیتال و چشمک‌زن در حین پخت و دسته‌ ارگونومیک از دیگر قطعات این دستگاه هستند.

سرخ‌ کن فیلیپس شامل چندین برنامه پخت است که طبخ انواع غذاها از قبیل گوشت، مرغ و ماهی را به کمک آن می‌توان انجام داد. خانم‌های با سلیقه می‌توانند در پخت شیرینی، مرغ بریان، سیب‌زمینی سرخ شده ترد و آماده‌سازی خوراک سبزیجات متنوع از این محصول استفاده کنند و لذت ببرند. برای خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سلامتی و حفظ ارزش غذایی

دمای دستگاه از 80 تا 200 درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند. تنظیم دمای نهایی به نوع مواد غذایی موجود در دستگاه بستگی دارد. حفظ خواص مواد غذایی حین پخت از دیگر خصوصیات این محصول می‌باشد. با توجه به فرآیند پخت مواد غذایی و استفاده کردن از حداقل روغن سبب می‌شود مواد غذایی سالم بماند و ارزش غذایی آن‌ها از بین نرود. در حال حاضر تهیه و مصرف غذاهایی با روغن کم و حتی‌المکان بدون روغن، دغدغه بسیاری از بانوان ایرانی است.

برند فیلیپس با توجه به نیاز خانواده‌ها، دستگاه‌های سرخ‌کن با حجم‌ متفاوت و کیفیت عالی به همراه صفحه کنترل آنالوگ یا لمسی تولید کرده است. اگر به خاطر مشکلات خرید نقدی و مسائل اقتصادی، خود را از داشتن سرخ کن فیلیپس محروم می‌کنید بهتر است بدانید این محصول با شرایط ویژه خرید اقساطی به راحتی در دسترس همگان قرار می‌گیرد. با خرید قسطی سرخ کن بدون روغن از مزایای بی‌نظیر این محصول بهره‌مند شوید.

خرید اقساطی سرخ کن بدون روغن تنها با یک کلیک

رضایت مشتریان و آرامش خاطر آنها هنگام خرید لوازم خانگی مهم‌ترین مسئله برای فروشندگان معتبر است. بنابراین ما با شرایط ویژه و فروش قسطی توانسته‌ایم قدرت خرید مردم را بالا ببریم. سایت قسطی کلاب با ایجاد شرایط اقساطی به شما کمک میکند تا بتوانید یک خرید ایده‌ال و جذاب داشته باشید. قسطی کلاب با فروش کالاهای مطمئن و تضمین شده فیلیپس، اقدام به نوآوری و خلاقیتی شگرف در زمینه خرید لوازم خانگی لوکس نموده است. بدین ترتیب شما به راحتی می‌توانید برای خرید قسطی سرخ کن فیلیپس اقدام کنید. پس هم اکنون با مراجعه به سایت قسطی کلاب یک خرید به صرفه را تجربه کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان دوقلو

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان دوقلو
یکی از برندهای پرفروش ایرانی در زمینه لوازم خانگی برند امرسان است. برای خرید قسطی یخچال فریزر امرسان دوقلو به بخش یخچال فریزر در دسته...

لیست لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه
شما با نوشتن لیست لوازم برقی آشپزخانه و دیگر وسایل لازم برای جهیزیه باعث می شوید که خرید راحت تر و بدون استرسی برای جهیزیه داشته باشید، خرید ..