خرید اقساطی گوشی نوا 5

تاریخ انتشار:
1403/2/15 15:16:46

کمپانی هوآوی با ارائه بهترین موبایل‌ها در سال 2020 به جهانیان ثابت کرد که تحریم‌های آمریکا بر فعالیت آن اثری نداشته است. برای خرید اقساطی گوشی نوا 5 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی نوا 5


گوشی nova 5t

نوا 5T اسمارتفون میان‌رده هوآوی است که از امکانات و ویژگی‌هایی شایسته برخوردار است. دوربین‌های بی‌نظیر، طراحی استثنایی، کیفیت ساخت مطلوب، سخت‌افزار مناسب و شارژ عالی سبب می‌شود تا این گجت، خیلی بیشتر از یک میان‌رده باشد! Nova 5T در بازار چین با نام Honor 20 عرضه می‌شود.

در این بلاگ قصد داریم تا نگاهی به مشخصات این گجت بیاندازیم. قابلیت خرید اقساطی گوشی نوا 5 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

این اسمارتفون ابعادی برابر با 154.3x74x7.8 میلی‌متر مكعب و وزنی معادل 174 گرم دارد، همچنین بدنه نوا 5T تركیبی از شیشه و آلومینیوم می‌باشد. این گوشی در چهار رنگ مشكی، سبز، بنفش و آبی تولید شده است.

در فریم پشت با ماژول عمودی دوربین‌های چهارگانه و همولوگ هوآوی رو به رو خواهید بود. با خرید قسطی گوشی نوا 5 یک گوشی قدرتمند و خوش‌دست خواهید داشت!

در فریم سمت راست و در زیر تنظیم صدا، با دكمه پاور برخورد می‌كنیم كه سنسور مربوط به اثر انگشت را نیز در خود یكپارچه ساخته است. در فریم بالا در سمت چپ، دوربین سلفی جای گرفته و یک LED كه مربوط به اعلان‌ها می‌باشد، درون بلندگو قرار دارد تا فضا به صورت بیشتری خالی بماند. بر روی فریم بالا سنسور مجاورتی و میكروفون دوم قرار دارد. 

در فریم پایین درگاه USB نوع C، میكروفون و بلندگو قرار گرفته است. در صورتی كه از سیم‌كارت دوم استفاده كنید، باید آن را در تنها شیار این گوشی در سمت چپ قرار دهید.

صفحه نمایش

این گوشی جذاب دارای یک صفحه نمایش 6.26 اینچ است كه از فناوری IPS استفاده می‌كند. رزولوشن صفحه در این گجت 1080 در 2340 پیكسل است. به این ترتیب تراكم پیكسلی این دستگاه 412 پیكسل در هر اینچ می‌باشد.

نسبت تصویر در این نمایشگر، 19.5:9 می‌باشد. حاشیه در نمایشگر این اسمارتفون تا جای ممكن كاهش یافته است. با خرید اقساطی گوشی نوا 5 یک تجربه فوق‌العاده در مشاهده داشته باشید!

دوربین‌ها

NOVA 5 T در پنل پشت مجهز به یك ماژول مخصوص به دوربین‌های چهارگانه می‌باشد كه دوربین‌های گسترده، اولتراواید، ماكرو و سنسور تشخیص عمق را در خود جای داده است. این دوربین‌ها با مشخصات زیر در این گوشی جای گرفته‌اند:

• لنز 48 مگاپیكسلی 

• لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی 

• لنز سنجش عمق تصاویر 2 مگاپیکسلی 

• وجود لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو 

از طرفی دوربین سلفی یک لنز 32 مگاپیکسلی می‌باشد. با خرید قسطی گوشی نوا 5 حرفه‌ای عکاسی کنید!

سخت افزار

باور کردنی نیست که در این میان‌رده، تراشه 7 نانومتری محبوب کایرین 980 موجود است. این تراشه از پردازش شبکه عصبی برخوردار می‌باشد و عملکردی حیرت‌انگیز دارد.

پردازشگر اصلی هشت هسته دارد که در محدوده فرکانسی 1.92 تا 2.6 گیگاهرتز کار می‌کنند. پردازشگر گرافیکی مالی G76 با توان پردازشی بالایی عمل می‌کند. نوا 5T از 6 یا 8 گیگابیات رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 برخوردار است و از هیچ حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

ارتباطات

این گجت از وای‌فای دو بانده Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه 5، GPS دو بانده و فناوری‌های مکان‌یابی دیگر(A-GPS ,GLONASS, ، GALILEO، BDS ,QZSS) برخوردار می‌باشد.

باتری

گوشی NOVA 5T هوآوی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت برخوردار است که با وجود فناوری سوپر شارژ و یک فست شارژ 22.5 وات مجهز به تایپ C به خوبی شارژ می‌شود.

پیشنهاد خرید اقساطی گوشی نوا 5

برای تهیه این گوشی میان رده که بیشتر خصوصیاتی شبیه به گوشی‌های پرچمدار دارد، می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه فرمایید. در این فروشگاه تمهیداتی برای فروش کالاهای دیجیتالی اقساطی وجود دارد.

شما این امکان را دارید تا از طریق یکی از روش‌های موجود در در این فروشگاه اقدام به گرفتن اعتبار اقساطی نمایید و پس از تایید دریافت اعتبار اقساطی از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب این گوشی محبوب را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی نوا 5 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس
اگر به دنبال خرید یک مانیتور با کیفیت و ایرانی هستید که از قیمت بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور جی...

خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی

خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی
اوج هیجان با هدست‌های واقعیت مجازی امکان پذیر خواهد شد. برای خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی به بخش ...