خرید قسطی یخچال فریزر امرسان WB5

تاریخ انتشار:
1403/2/28 08:10:17

یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق امرسان می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر امرسان WB5 به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر امرسان WB5


آیا می‌دانید جهت خرید قسطی یخچال فریزر امرسان WB5 باید به کجا مراجعه نمایید؟

عموم افراد در هنگام خرید لوازم خانگی همانند یخچال، برایشان مسئله مهمی است که چه مدل و مارکی بخرند. یخچال فریزر امرسان WB5 یکی از پرفروش ترین یخچال‌های موجود در بازار شناخته شده است. در صورتی که قصد خرید یخچال فریزر امرسان WB5 را دارید و توان خرید این کالای با کیفیت را ندارید می‌توانید آن را به صورت اقساطی خریداری نمایید. خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان WB5 از یک سایت معتبر سبب می‌شود تا شما عزیزان با هر میزان بودجه‌ای به راحتی بتوانید این کالای با کیفیت و زیبا را داشته باشید. 

مشخصات یخچال فریزر امرسان WB5

یخچال فریزر امرسان WB5 در رنگ سفید، از جمله محصولات باکیفیت شرکت امرسان است. از مزیت‌های بسیار عالی فریزر این کالا، انجماد سریع آن می‌باشد که مواد غذایی داخل فریزر را خیلی سریع منجمد می‌کند تا مواد غذایی داخل آن مدت زمان زیادتر و با کیفیت بیشتری در فریزر باقی بماند. بر روی درب یخچال فریزر امرسان WB5 سیستم کنترل دیجیتالی به صورت پنل لمسی طراحی شده است. این پنل لمسی دما و تنظیمات یخچال را نشان می‌دهد و به قفل کودک مجهز می‌باشد. بدنه‌ یخچال فریزر امرسان WB5 از جنس ورقه فولادی بسیار مقاوم است و در برابر زنگ ‌زدگی و خوردگی بسیار مقاوم می‌باشد.

روشنایی داخل یخچال فریزر امرسان WB5 به وسیله لامپ LED تامین خواهد شد. در این یخچال سیستمی بسیار پیشرفته طراحی شده است که در هنگام باز ماندن درب آن، به شما هشدار خواهد داد که درب را سریعتر ببندید و از هد رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. برای خرید قسطی یخچال فریزر امرسان WB5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قسمت یخچال، یخچال فریزر امرسان WB5 4 طبقه دارد و سه کشوی آن جای میوه و سبزیجات می‌باشد. جهت حفظ رطوبت داخل کشو، دریچه‌های قابل تنظیمی تعیبه شده است و سبب  می‌شود تا میوه‌ها و سبزیجات زمان بیشتری تازه بمانند. شیارهایی کوچکی که در قسمت کناره‌های داخلی یخچال فریزر امرسان WB5 قرار دارند، سبب شده تا بتوانید طبقات آن را طبق سلیقه خود جا به جا کنید. 

درب درونی یخچال فریزر امرسان WB5 به 4  شلف مجهز می‌باشد جای تخم مرغ و بطری است. در قسمت فریزر یخچال فریزر امرسان WB5، 3 کشو زیبا جهت مواد پروتئینی و سبزیجات طراحی شده‌ است. طبقات داخلی یخچال از جنس شیشه نشکن می‌باشد این کالا دارای فیلتر بوگیر  است که تمامی بوهای داخل یخچال را به راحتی به خود جذب می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های یخچال فریزر امرسان WB5 آبسرد کن و همچنین یخساز اتوماتیک آن است. آب ‌سردکن آن مستقیم به لوله‌ آب‌ شهر متصل می‌باشد. یخ‌ ساز اتوماتیک یخچال فریزر امرسان WB5 به شکل خودکار و همزمان با خالی شدن مخزن، یخ تولید می‌کند. هنگامی که به یخساز یخچال نیازی ندارید، حالت یخ ساز آن را میتوانید غیر فعال نمایید. 

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان WB5 از قسطی کلاب

سایت معتبر و پرفروش قسطی کلاب خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان WB5 را برای شما عزیزان در هر نقطه‌ای از کشور با هر بودجه‌ای امکان پذیر کرده است. در حقیقت قسطی کلاب از جمله سایت‌های معتبری است که در حیطه فروش قسطی انواع لوازم خانگی ( یخچال، تلویزیون، اسپیکر و موارد دیگر) فعالیت می‌کند. 

شما عزیزان می‌توانید با خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان WB5 از این سایت معتبر در هر نقطه ای از کشور که ساکن باشید، به راحتی آن را تهیه کنید. جهت خرید این کالای شیک از قسطی کلاب نیازی به ضمانت نامه نیست. برای خرید انواع لوازم خانگی باید یک سوم آن را به صورت نقدی بپردازید و مبلغ باقیمانده آن را در فاصله 4 تا 12 قسطه تسویه کنید. وب سایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی بوش

خرید اقساطی ماشین لباسشویی بوش
خرید اقساطی ماشین لباسشویی بوش, با انواع مختلف روش های پرداخت امتیازی جذاب برای مصرف کننده به حساب می آید و می تواند یک مزیت ...

خرید قسطی همزن تکنو

خرید قسطی همزن تکنو
یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی که شهرت بالایی دارد برند تکنو است. برای خرید قسطی همزن تکنو به بخش غذاساز در دسته بندی لوازم خانگی...