فروش اقساطی گوشی موبایل در مشهد

تاریخ انتشار:
1403/2/10 02:02:44

گوشی های موبایل جزو جدایی ناپذیر زندگی این روز ها است که در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرند. به منظور مشاهده جزئیات فروش اقساطی گوشی موبایل به بخش فروش اقساطی گوشی موبایل در قسطی کلاب مراجعه کنید.

                                                                        

فروش اقساطی گوشی موبایل 

همانطور که می دانید گوشی یک کالای دیجیتال است که افراد زیادی را درگیر خود کرده است و شرکت های مختلف در حال تولید و طراحی گوشی های هوشمند و به روز در دنیا هستند. 

بسیاری از شما شرکت هایی چون سامسونگ و اپل را سازنده گوشی های رده بالا می دانید، اما در سال های اخیر شرکت های مختلفی در زمینه تولید گوشی های هوشمند در تلاش هستند تا بتوانند بهترین کیفیت را برای افراد ایجاد کنند. شرکت های تولید کننده کالای دیجیتال، با رعایت استاندار های جهانی سعی دارند که گوشی های رده بالایی را طراحی و تولید کنند.

شرکت سونی یکی از تولید کننده های گوشی روز دنیا

سونی یکی از شرکت های طراح و تولید کننده کالای دیجیتال است که یکی از گوشی های این کمپانی اکسپریا ایکس زد پریمیوم می باشد. بدنه این گوشی از آلومینیوم ساخته شده است که دورتا دور آن توسط یک لایه از نسل پنجم شیشه های ضدضربه و ضدخش احاطه شده است. بدنه این گوشی در مقابل نفوذ گرد و خاک مقاوم است و داخل این گوشی یک باتری 3230 میلی آمپر ساعتی قرار دارد و به کمک فناوری Smart Stamina شما می توانید مصرف شارژ باتری و حتی شارژدهی گوشی را مدیریت کنید.

از جمله ویژگی های بارز این گوشی استفاده از صفحه نمایش 4k HDR  است که صفحه نمایش این موبایل 5.5 اینچی می باشد. قابلیت پخش تصاویر HDR کیفیت تصاویر را تا حد قابل توجه ای افزایش داده است و تراشه این دستگاه Snapdragon 835‌ می باشد که یک پردازنده 8 هسته ای و چهار گیگابایت بایت رم را کنترل می کند. این دستگاه شامل حافظه داخلی 64 گیگابایتی از نوع UFS می باشد که می توان به کمک کارت حافظه تا 256 گیگابایت هم بر آن اضافه کرد.

دوربین اصلی آن 19 مگاپیکسل می باشد. همچنین دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است و این دستگاه به طور پیش فرض از اندروید 7.1 استفاده می کند. قسطی کلاب یک سایت معتبر می باشد که امکان خرید گوشی های مختلف را برای شما ایجاد کرده است و شما با مشاهده جزئیات فروش گوشی موبایل در رشت می توانید از طریق سایت قسطی کلاب خرید قسطی خود را انجام دهید.

سامسونگ، برند رده بالا تولید گوشی

گوشی های سامسونگ یکی از برند های معروف در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این برند علاوه بر تولید گوشی های هوشمند، لوازم خانگی با کیفیتی نیز تولید می کند.

گوشی های روز دنیا با کیفیت های مختلف در سراسر دنیا عرضه شده است که سامسونگ یکی از برند های نام آشنا در زمینه تولید این گوشی ها است. انواع گوشی با قیمت های مختلف و سطح کیفی متفاوت دلیلی بر استقبال افراد است.

فروش اقساطی و ویژه  گوشی هوشمند در سایت اینترنتی قسطی کلاب 

همانطور که می دانید با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و افراد، خرید نقدی گوشی های هوشمند یکی از دغدغه های افراد است و نمی توان نقش گوشی های هوشمند را نادیده گرفت.

قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در زمینه تامین کالا های دیجیتال و لوازم خانگی است که برای رفاه کاربر ها و مصرف کننده های خود، شرایط ویژه و فروش اقساطی را ایجاد کرده اند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک‌بوک 2021

خرید اقساطی مک‌بوک 2021
یکی از بهترین محصولات اپل بی شک لپ تاپ‌های آن می‌باشد. برای خرید اقساطی مک‌بوک 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی m21

خرید اقساطی گوشی m21
گوشی‌های سری M سامسونگ دارای تنوع و کیفیتی عالی می‌باشد. شما می‌توانید با شرایطی استثنایی خرید اقساطی گوشی m21 را از بخش موبایل...