خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن

تاریخ انتشار:
1403/2/24 02:18:02

برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مانیتور جی پلاس بدون ضامن


بررسی مشخصات مانیتور جی پلاس 245 GN

طراحی

طراحی این مانیتور فوق العاده زیبا است. با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس مدل 245 GN می‌توانید از آن هم به عنوان یک مانیتور برای میز اداری در محل کار و هم به عنوان مانیتوری برای میز کار در منزل استفاده کنید.

صفحه نمایش بزرگ 24 اینچی این کالای دیجیتال دارای حاشیه‌های بسیار کم عرض است. با خرید قسطی مانیتور جی پلاس حس یک محصول خارجی و شیک به شما القا می‌شود. در کنار حاشیه‌های کم عرض، ضخامت این مانیتور نیز بسیار کم است و به اندازه ضخامت صفحه نمایش لپ تاپ اولترا بوک است. 

ضخامت مانیتور در قسمت پایین آن، جایی که سایر اجزای مانیتور قرار دارد، کمی بیشتر از قسمت بالای آن است که طبیعی است، زیرا باید جایی برای تجهیزات مانیتور وجود داشته باشد.

پایه این کالای دیجیتال به صورت حرف V طراحی شده و به پشت مانیتور متصل است. این پایه دارای طراحی بسیار ظریف است و مانیتور را کاملا محکم نگه می‌دارد. در قسمت پایین پایه از پلاستیک برای جلوگیری از تکان خوردن مانیتور استفاده شده است.

با خرید اقساطی مانیتور از محصولی مدرن و به روز برخوردار می‌شوید. در قسمت پایین مانیتور لوگوی جی پلاس قرار دارد. پشت دستگاه، دارای طراحی مناسبی برای استفاده در محل کار است.

سمت چپ مانیتور یک جوی استیک وجود دارد که هنگام روشن کردن مانیتور آبی و زمان خاموش کردن قرمز می‌شود. این جوی استیک برای سایر تنظیمات این کالای دیجیتال نیز قابل استفاده است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در سمت راست مانیتور، پورت‌هایی قرار گرفته‌اند که شامل پورت‌های HDMI، D-SUB و خروجی هدفون است. همچنین محل اتصال آداپتور نیز در این قسمت وجود دارد. محل اتصال پورت ها نسبت به بقیه بدنه مانیتور کمی فرو رفته است. همچنین دو ردیف منافذ کوچک در زیر مانیتور برای تهویه هوا وجود دارند. 

کیفیت

برای پنل مانیتور جی پلاس از فناوری IPS استفاده شده و دارای رزولوشن FULL HD می‌باشد. پنل مانیتور مات است به این معنی که وقتی نوری از پشت به مانیتور می‌تابد قابلیت انعکاس را ندارد و زمانی که شما از مانیتور استفاده می‌کنید هیچ مشکلی در دید بوجود نمی آید.

اما این ویژگی برای طراحان، نقطه ضعف به حساب می‌آید، زیرا صفحه نمایش های براق، رنگ را از لحاظ صحت رنگی بهتر نشان می‌دهند. اما برای کسانی که کارهای گرافیکی انجام نمی‌دهند صفحه نمایش مات هنگام خرید اقساطی یک اولویت به حساب می‌آید.

مانیتور جی پلاس مدل 245 GN برای انجام کارهای روزمره مثل تایپ کردن و استفاده از نرم افزارهای آفیس، کیفیت فوق العاده‌ای دارد و می‌تواند با رنج قیمتی که در آن قرار دارد بسیار کاربردی باشد.

زاویه دید صفحه نمایش این مانیتور 180 درجه است و هنگام تماشا از کنار مانیتور، شاهد هیچ گونه افت رنگ یا نور آزار دهنده نخواهید بود، بنابراین یک تصویر واضح را به شما ارائه می‌دهد. نرخ نو سازی مانیتور نیز 60 هرتز می‌باشد که برای کارهای روزمره طبیعی و معمولی است. همچنین هنگام خرید قسطی مانیتور جی پلاس می‌توانید از گارانتی گلدیران استفاده کنید. 

شرایط خرید اقساطی مانیتور جی پلاس

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب یکی از سایت‌های برتر در عرضه کالای دیجیتال و لوازم خانگی است، و شرایط فروش قسطی مانیتور را برای مشتریان فراهم کرده است. شما می‌توانید با خرید قسطی مانیتور جی پلاس از مزایای یک مانیتور مقرون به صرفه برای انجام امور روزمره خود بهره ببرید. سایت قسطی کلاب، شرایط خرید اقساطی را برای سهولت مشتریان خود فراهم کرده است.

شما می‌توانید با خرید از سایت، اقساط محصول مورد نظر خود را به صورت ماهانه پرداخت کنید. کالای دیجیتال و لوازم خانگی در این فروشگاه در کنار نقدی بودن به صورت قسطی نیز قابل خریداری است.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل قسطی

موبایل قسطی
قسطی فرصتی است که درصد بالایی از افراد جامعه از آن استقبال می کنند. حتماً شما هم از بازار گوشی های موبایل اطلاع دارید که به ناگاه چند میلیون به ...

خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...