خرید اقساطی گوشی a72

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:35:17

کمپانی سامسونگ با عرضه بهترین محصولات خود در سال 2021 تحولی عظیم در دنیای تکنولوژی بوجود آورده است. برای خرید اقساطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a72


بررسی گوشی a72

هر ساله سامسونگ با عرضه گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده خود مشتریان زیادی را به دست می‌آورد. به طور قطع داشتن یکی از این گوشی‌ها کافی است تا پایان عمر شما را به این برند معتاد کند!

سری A یکی از بهترین کهکشانی‌هایی بوده که سامسونگ به عرصه ظهور رسانده است. سخت افزار برخی از مدل‌ها در این سری در حد پرچم‌داران برخی از برندها می‌باشد.

 A72 یک کهکشانی دیگر این برند می‌باشد که با استقبال فروش زیادی همراه بوده است. در این بلاگ با ما همراه شوید تا این گجت را در زیر ذره‌ بین انتقاد مورد بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید قسطی گوشی a72 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی

این گوشی دارای گوشه‌هایی خمیده است. ماژول برجسته طراحی شده دوربین در این گجت، ظاهری متفاوت دارد. در پنل جلو با دوربین سلفی و جک 3.5 میلیمتری صدا رو به رو هستید. 

گلکسی A72 دارای استاندارد IP67 است و در عمق یک متری آب به مدت نیم ساعت سالم باقی می‌ماند. ابعاد این گوشی برابر 165×77.4×8.4 میلی‌متر و وزن آن معادل 203 گرم است. 

این اسمارتفون در چهار رنگ زیبای بنفش، آبی، سفید و مشکی تولید شده است. با شما خرید اقساطی گوشی a72 در جمع دوستانتان بدرخشید!

نمایشگر

به طور قطع نمایشگر یک گوشی مهم‌ترین چیزی است که در استفاده یک گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل از صفحه‌ای 6.7 اینچی ساخته شده که از فناوری سوپر امولد استفاده می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه در این اسمارتفون 84.9 درصد است. این تلفن دارای رزولوشنی برابر با 2400 در 1080 پیکسل است.

در کار کردن زیر نور با این گوشی دچار مشکل نخواهید شد. تراکم پیکسلی در این گوشی 393 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. نرخ تازه سازی صفحه در این نمایشگر برابر 90 هرتز است. 

سنسور اثر انگشت بر روی نمایشگر قرار دارد و بر روی این گوشی یک لایه محافظ از نوع گوریلا گلس 5 قرار گرفته است. با شما خرید قسطی گوشی a72 یک تجربه لذت‌بخش داشته باشید!

مشخصات فنی

در قلب این گوشی تراشه کوالکام اسنپدراگون 720G قرار دارد. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند. در کنار این پردازنده، پردازشگر گرافیکی آدرنو 618 قرار دارد که به پردازش‌های گرافیکی می‌پردازد.

این گوشی با دو نسخه متفاوت رم به ظرفیت‌های 6 و 8 گیگابایت و حافظه به ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود که نسخه 256 گیگابایتی تنها بر روی رم 8 گیگابایتی ارائه شده است. 

این اسمارتفون از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کند. جایگاه قرارگیری سیم کارت دوم و حافظه جانبی مشترک می‌باشد. با شما خرید اقساطی گوشی a72 سرعت و کیفیت را با هم تجربه کنید!

دوربین‌ها

سامسونگ a72 از 4 دوربین جداگانه استفاده می‌کند. دوربین اصلی یک لنز 64 مگاپیکسلی واید با اندازه 26 میلی‌متر است که دارای یک لرزشگیر اپتیکال می‌باشد. 

دوربین دوم نیز یک دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی می‌باشد که دارای قابلیت زوم 3 برابر است. لنز سوم این گوشی از نوع اولتراواید یا فوق گسترده 12 مگاپیکسلی می‌باشد که دارای زاویه‌ای با پوشش 133 درجه است. دوربین چهارم نیز، یک لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی می‌باشد.

در این گوشی یا دو زوم مختلف یعنی زوم اپتیکال 3 برابر و زوم 30 برابری می‌باشد. قابلیت فیلم‌برداری در این دستگاه با کیفیت 4k و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. 

به علاوه، امکان فیلمبرداری با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت 120 فریم بر ثانیه می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی، یک لنز 32 مگاپیکسلی و اندازه 26 میلی‌متری است و از قابلیت HDR برخوردار است. با شما خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ رویایی فیلم بگیرید!

باتری

گلکسی a72 دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که با استفاده از پورت USB نوع C از طریق یک فست شارژ 25 واتی به سرعت، شارژ می‌شود

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی گوشی a72

برای خرید یک گوشی مقرون به صرفه با تجهیزات و قابلیت‌های فنی مناسب، این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به علاوه به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و بتوانید از یک گوشی اقساطی بدون چک برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی a72 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک

خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک
یکی از محبوب‌ترین محصولات برند اپل، مک بوک است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید قسطی گلکسی a52

خرید قسطی گلکسی a52
گوشی گلکسی a52 جز جذاب‌ترین محصولات سامسونگ در سال 2021 می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی a52 به بخش کالای دیجیتال در سایت...