خرید قسطی آیفون 12 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/25 03:49:26

گوشی هوشمند آیفون 12 پرومکس یکی از بهترین مدل‌های شرکت اپل می‌باشد. برای خرید قسطی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 12 پرومکس

با گوشی آیفون 12 پرومکس بیشتر آشنا شوید!

آیفون 12 پرومکس یکی از شاهکارهای طراحی شده توسط کمپانی اپل است که این گوشی هوشمند قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌‎دهد. به همین منظور با خرید قسطی آیفون 12 پرومکس، شما می‌توانید از تمامی امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند شود. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با گوشی‌های هوشمند آشنایی نداشته باشد. گوشی‌های هوشمند با آن طراحی بی‌نظیر و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارند به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بشریت تبدیل شده‌اند.

زیرا با کمک گوشی‌های هوشمند جهان مجازی تماما در اختیار شما خواهد بود. از تماشای ویدیو گرفته تا گوش دادن به یک موزیک دل نشین همگی جزو امکاناتی هستند که گوشی‌های هوشمند در اختیار انسان قرار داده‌اند.

اگر شما هم جزو طرفداران پر و پا قرص محصولات اپل هستید، باید بدانید که این کمپانی حضور چشمگیری در حوزه‌ طراحی گوشی‌های هوشمند دارد. همه ساله شرکت اپل با معرفی پرچم‌داران جدید خود، جهان تکنولوژی را در شگفتی فرو می‌برد. این بار شرکت اپل با گوشی آیفون 12 پرومکس به میدان آمده تا برای یکبار دیگر مخاطبان خود را شگفت‌ زده نماید. 

آیفون 12 پرومکس یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اپل بوده که در زمینه‌ سخت افزاری و نرم افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به این ترتیب اگر شما هم تمایل به خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس دارید، می‌توانید هزینه خرید این گوشی هوشمند را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. همچنین با خرید قسطی آیفون 12 پرومکس، شما می‌توانید بخشی از هزینه خرید این گوشی را پس‌انداز نمایید. 

طراحی زیبا و با کیفیت آیفون 12 پرومکس شما را مجذوب خود خواهد کرد!

آیفون 12 پرومکس از نظر ظاهری بسیار شبیه به گوشی آیفون 12 است؛ با این تفاوت که در قسمت پنل پشتی این گوشی هوشمند از سه دوربین مختلف استفاده شده است. البته آیفون 12 پرومکس از ابعاد نسبتا بزرگی بهره‌می‌برد و بسیاری از کارشناسان از این گوشی هوشمند به عنوان محصولی غول‌پیکر یاد می‌کنند. 

البته در کنار ابعاد 7/6 اینچی آیفون 12 پرومکس، این محصول اپل از ظاهری بسیار ظریف برخوردار است. همچنین استفاده از متریال "فولاد ضد زنگ قابل استفاده در صنایع پزشکی" در قسمت فریم این گوشی هوشمند، زیبایی خاص و استقامت بالایی را به آن بخشیده است. 

همچنین مهندسین شرکت اپل برای مقاومت بیشتر آیفون 12 پرومکس، قاب پشتی این گوشی هوشمند را از جنس شیشه گوریلا گلس طراحی کرده‌اند؛ تا به این ترتیب کاربران این گوشی هوشمند در هنگام استفاده از آن، احساس خوشایندی را تجربه نمایند.

با آیفون 12 پرومکس تمامی تصاویر با کیفیت‌تر از همیشه به نمایش در خواهند آمد!

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد علاقه‌مند به تماشای ویدیوی های مختلف به وسیله‌ی گوشی خود هستید، آیفون 12 پرومکس گزینه‌ ایده‌آلی خواهد بود. زیرا این گوشی هوشمند از نمایشگری 7/6 اینچی همراه با رزولوشن 1284 در 2778 برخوردار می‌باشد. همچنین پنل استفاده شده در قسمت نمایشگر این گوشی هوشمند از نوع "Super Retina XDR OLED" است.

سخت افزار آیفون 12 پرومکس شما را حیرت زده خواهد کرد!

گوشی آیفون 12 پرومکس علاوه بر طراحی خوب و نمایشگر فوق‌العاده‌ای که دارد، در زمینه‌ی سخت افزار نیز از رقیبان خود پیشتاز است. این گوشی هوشمند در دل خود پر سرعت‌ترین تراشه‌ی اپل یعنی "اپل A14 Bionic" را جای داده است. همچنین وجود پردازنده‌ی مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی 5 هسته‌ای اپل، قدرت فوق‌العاده‌ای را به این گوشی هوشمند بخشیده است. 

شرکت اپل برای عملکرد بهتر آیفون 12 پرومکس، این محصول خود را با 6 گیگابایت حافظه‌ رم روانه‌ بازار کرده؛ همچنین این گوشی هوشمند دارای سه مدل مختلف با میزان حافظه‌ی ذخیره سازی 128، 256 و 512 گیگابایت می‌باشد. ناگفته نماند که سیستم عامل پیش‌ فرض آیفون 12 پرومکس، ios 14 بوده که در صورت انتشار آپدیت امکان بروزرسانی آن وجود خواهد داشت. 

با آیفون 12 پرومکس تصاویر مورد نظر خود را با کیفیت بیشتری به ثبت رسانید!

شرکت اپل در قسمت دوربین آیفون 12 پرومکس از یک دوربین اصلی سه گانه با سه لنز 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز کیفیتی معادل با 12 مگاپیکسل را ارائه می‌دهد. بنابراین با کمک دوربین های این گوشی هوشمند، تصاویر مورد نظر شما با کیفیت و دقت بیشتری به ثبت خواهد رسید.

خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس با شرایط ویژه از قسطی کلاب

آیا برای خرید قسطی آیفون 12 پرومکس به دنبال یک فروشگاه مناسب هستید؟ یا برای خرید اقساطی گوشی نیاز به راهنمایی دارید؟ اشکالی ندارد زیرا فروشگاه قسطی کلاب تمام نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت. اگر به تازگی با قسطی کلاب آشنا شده‌اید بهتر است بدانید این فروشگاه جزو مراکز معتبر در زمینه‌ی عرضه‌ کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل است. 

همچنین قسطی کلاب شرایط مساعدی را برای خرید اقساطی آیفون 12 پرومکس در نظر گرفته است. نکته‌ی قابل توجه این است که در صورت تمایل شما می‌توانید آیفون 12 پرومکس را از قسطی کلاب به صورت نقدی نیز خریداری کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌شود همین الان به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره و پشتیبانی، شما می‌توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی لپ تاپ لنوو

خرید نقدی لپ تاپ لنوو
یکی از بهترین انواع لوازم دیجیتالی در دنیا، لپ تاپ ها می باشند که طرفداران زیادی دارند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ لنوو دارید به بخش...

خرید قسطی گوشي a02

خرید قسطی گوشي a02
اگر قصد خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي a02 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...