خرید اقساطی note 20 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/13 07:57:34

جذاب‌ترین و بی‌نظیرترین نوت سامسونگ با طراحی استثنایی و رنگبندی دوستداشتنی به بازار ارائه شده است. برای خرید اقساطی note 20 ultra به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی note 20 ultra


note 20 ultra

پرچمدار سامسونگ در سال 2020 روانه بازار شد. این محصول از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند و در سه رنگ پرفروش برنزی مات، سفید درخشان و مشکی اصیل تولید شده است. 

پردازنده این گوشی هوشمند اگزینوس 990 است و در ابعاد 0.67*8.8*12.3میلی‌متر مكعب عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای 28 گرم وزن می‌باشد و همزمان می‌توانید از دو سیم‌کارت در آن بهره مند شوید. 

دارای استانداردهایی مثل استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق یک و نیم متری و به مدت 30 دقیقه و پشتیبانی از  IP68 است. پردازنده هفت نانومتری، یک پردازنده 8 هسته‌ای است که توانسته است تا با مشخصه‌هایی که دارد، به عنوان یک ابر پردازنده عمل كند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی note 20 ultra در قسطی کلاب فراهم شده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این پرچم‌دار از نوع لمسی خازنی و داینامیک امولد 2x است که 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی است و قادر است تا با نرخ تازه سازی صفحه 120 هرتز، كیفیتی مطلوب در صفحه ایجاد نماید.

این صفحه نمایش 6.9 اینچ دارد و نسبت اندازه صفحه بدن در حدود 92.5 درصد است. یک لایه محافظ گوریلاگلس ویكتوس نیز، در این گوشی قرار گرفته است. رزولوشن این گوشی 496 پیکسل در هر اینچ است.

دوربین‌های سه‌گانه

این تلفن هوشمند از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین متفاوت 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است که یک عکاسی هنرمندانه را برای شما به ارمغان می‌آورد. لنز 12 مگاپیکسلی اول مخصوص تله فوتو و لنز سوم مخصوص دوربین فوق گسترده می‌باشد. 

با این دوربین‌های سه گانه امکان ارتباط تصویری دوگانه و HDR خودکار را خواهید داشت. همچنین قادرید تا با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه به فیلم برداری مشغول شوید. دوربین سلفی نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی است. با خرید اقساطی note 20 ultra مانند یک عکاس حرفه‌ای فیلم‌بگیرید و عکاسی کنید!

امكانات

پردازنده گرافیکی این تلفن همراه از نوع Mali-G77 MP11 می‌باشد. این گجت هوشمند دارای 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 و یا 512 گیگابایت، حافظه داخلی می‌باشد. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از یک حافظه جانبی نیز استفاده نمایید. 

به ‌علاوه، دارای بلندگوی استریو و خروجی صدا با کیفیت 32 بیت می‌باشد. اسپیکرها توسط کمپانی AKG تنظیم شده‌اند. این گوشی دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است. 

باتری این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع 25 واتی است و همچنین از یک شارژ وایرلس برخوردارید كه شما را از پاوربانک بی‌نیاز می‌سازد. با خرید نقدی یا اقساطی note 20 ultra بدون هیچ نگرانی از دشارژ شدن به سفر روید!

حسگرها

همچنین دارای حسگرهای مجاورتی، اثر انگشت، شتاب سنج، فشار سنج، قطب نما و ژیروسکوپ است. با خرید اقساطی note 20 ultra از یک گوشی فوق‌العاده با امکانات بی‌نظیر بهره‌مند شوید!

اتصالات

این گوشی دارای قابلیت اتصال به بلوتوث، وای فای، GPS و USB نوع C می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی note 20 ultra همیشه متصل بمانید!

ملزومات گوشی

همراه این گوشی هوشمند، از یک دفترچه راهنما، یک آداپتور شارژ سامسونگ، یك قلم استایلوس، یک کابل شارژ نوع سی و یک عدد هندزفری برخوردار می‌شوید.

خرید note 20 ultra

اگر دوست دارید تا گوشی note 20 ultra را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. 

برای خرید غیر نقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی note 20 ultra است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی اپل

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی اپل
اسپیکر بلوتوثی‌های برند اپل بسیار با کیفیت و زیبا ساخته شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی اپل به بخش اسپیکر و بلندگو...

خرید اقساطی گوشی iphone 13

خرید اقساطی گوشی iphone 13
همان طور که می‌دانید جذاب‌ترین گوشی اپل مدل آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای....