تبلت سامسونگ قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:25:12

تبلت‌ها محصولات دوستداشتنی و مدرنی می‌باشد که در دنیای امروز بسیار کاربردی می‌باشند. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تبلت سامسونگ قسطي


کمپانی تنوع طلب سامسونگ

برای خرید یک تبلت سامسونگ باید به نکات زیادی توجه کنید. در درجه اول باید ببینیم علت نیازمندیتان به آن تبلت چیست و چرا می‌خواهید آن را خریداری نمایید. 

در درجه دوم باید به ابعاد، قدرت پردازش، اندازه صفحه نمایش، سیم کارت خور بودن، نوع باتری، نوع سیستم عامل و قیمت اقتصادی آن توجه نمایید. 

جنس بدنه، طراحی، ضخامت، اتصالات و ارتباطات نیز از جمله موارد قابل اهمیت است. در قدرت پردازش باید به مقدار رم و نوع چیپست موجود در تبلت، توجه ویژه‌ای داشته باشید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ در قسطی کلاب وجود دارد.

سیستم عامل اندرویدی

به طور معمول، در انتخاب نوع سیستم عامل نیز باید دقت کنید تا از سیستمی استفاده کنید که بیشتر با آن عجین هستید. سیستم عامل اندروید ios و ویندوز فون در تبلت‌ها استفاده می‌شود. چیپست‌ها با توجه به نوع تبلت مشخص می‌شوند. 

بعضی از تبلت‌ها ارزان قیمت و تبلت‌های اقتصادی هستند و چیست آن‌ها مدیاتک و یا اسنپ‌دراگون 200 و یا 400 است. سری‌های میان‌رده، تکنولوژی بالاتر و هزینه بیشتری دارند و میزان قیمت آن‌ها بیشتر است. 

تبلت‌های بالارده و پرچمدار، رم‌های 3 و بالاتر دارند از پردازنده های چهار هسته ای و یا 8 هسته‌ای استفاده می‌کنند که در بازی‌های سه بعدی، استفاده می‌شوند. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ از یک محصول با کیفیت بهره‌مند شوید.

با این که پردازنده های مدیاتک قدرتمند نیستند، ولی طول عمر مناسبی دارند و باعث می‌شود تا سیستم داغ نکند. در صفحه نمایش نیز ممکن است تکنولوژی‌های متفاوتی مانند آمولد، سوپر آمولد، آی پی اس، اتی اف تی دارند. همچنین باید به رزولوشن و تراکم پیکسلی نیز توجه کرد.

محافظ نیز از جمله موارد مهم است. تبلت‌های را خریداری می‌کنند که دارای محافظ گوریلا گلس می‌باشند. جنس بدنه نیز جز موارد با اهمیت است  تبلت‌های ارزان قیمت از پلاستیک و پلی کربنات ساخته شده است.

جنس بدنه تبلت‌های پرچمدار دارای بدنه فلزی هستند که فلز به کار رفته در آن، از آلومینیوم می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ یک وسیله ایده‌ال برای کاربردهای روزانه خود داشته باشید.

مقاوم‌تر از همیشه

از جمله موارد مهم ضخامت است. هرچه بدنه باریک‌تر باشد. گوشی گران‌تر است. مقاومت در برابر مایعات و گرد و خاک نیز آپشنی است که باید استانداردهای لازم را داشته باشد. مورد دیگر ظرفیت و طول عمر باتری است.

ظرفیت باتری‌های تبلت بین 1500 تا 7500 میلی آمپر ساعت است. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ همه گزینه‌های ایده‌آل را خواهید داشت. دوربین در تبلت‌ها، زیاد مهم نیست. زیرا کاربرد دوربین در تبلت زیاد حایز اهمیت نمی‌باشد.

تبلت‌ها به ندرت دارای دوربین بالای 13 مگاپیکسل هستند. بیشتر تبلت‌ها دوربین‌های 5 و 8 مگاپیکسلی دارند. حافظه داخلی مهم است، ولی مهم تر از آن پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی است، زیرا به این مورد نیاز پیدا می‌کنید. 

در تبلت‌های اقتصادی از حافظه‌های 8 گیگابایتی و در میان رده 16 گیگابایتی و در تبلت‌های پرچمدار از حافظه‌های 32 گیگابایت به بالا استفاده می‌شود.

مورد دیگر اتصالات است. در اتصالات از تکنولوژی NFC و 4G استفاده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ یک وسیله کاربردی، دقیق و سریع خواهید داشت.

قسطی کلاب

برای خرید یک تبلت با کیفیت برند سامسونگ کیفیت به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شويد.

در این وبسایت می‌توانید به صورت غیرنقدی نیز خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی، باید از این سایت به یکی از چهار روش موجود در آن، درخواست اعتبار اقساط داشته باشید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت سامسونگ از این فروشگاه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ
جدیدترین عضو خانواده سامسونگ در سال 2022 مدل a53 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی a03 سامسونگ

خرید اقساطی a03 سامسونگ
برای خرید اقساطی a03 سامسونگ می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...